Dorota1 rašė:
nieko nesigauna
Sunkiai čia...
1. Pasidarote prekės kortelę, kurioje pažymite, kad tai "paslauga" (aš darau vieną bendrą IT pardavimas)
2. Sąskaitoje faktūroje įkeliate tą "paslaugą", pavadinimo eilutėje ranka įrašote kokį ilgalaikį turtą parduodate; toje pačioje eilutėje pasitikrinate D (pirkėjai) ir K (IT pardavimo pajamos) sąskaitas. Įtraukiate.
3. Einate į IT modulį, paskaičiuojate nusidėvėjimą už einamąjį mėnesį.
4. IT modulyje atsistojate ant to parduodamo turto, per operacijas įvedate pardavimą. (čia galima iš karto suvesti korespondencijas). Jei neaišku - galite čia įrašyti tik pardavimo dokumento numerį. Įtraukiate.
5. Atsispausdinate kortelę.
6. Pagal kortelę nusirašote įsigijimo vertę (ir buh.sąskaitą) bei nudėvėtą sumą (ir buh. sąskaitą), likusią likutinę vertę. Einate OŽ ir darote įrašus: D1 kl nusidėvėjimas D 6 kl. nusidėvėjimo (arba turto pardavimo sąnaudos) K 1kl įsigijimo savikaina.
Viskas.