Irma003 rašė: Sveiki, gal kas galėtumėte padėti;
Įmonė gauna pavedimą iš užsienio kompanijos, šią sumą įmonė įsipareigoja pervesti dar kitai įmonei. tiesiog mūsų įmonė gavosi kaip tarpininkai tarp pavedimų. mes tais gautais pinigais nedisponuojam, tačiau atlikus programoje pinigų gavimą iš įmonių ir jų pervedimą pakimba skola mums, kaip viską sudengti kad visų šių skolų neliktų, aš visą šį reikalą pavadinčiau trišale sutartim, kaip ją užfiksuoti,
eh tikiuosi, kad supratot ir man padėsit, dėkui
Trišalė užskaita daroma per Peržiūra > Sąskaitų apmokėjimas > Ant vienos sąskaitos spaudžiate deš pėlytės klavišą ir atsidariusiame lange spauskite U3+ Pasireknate kitą kontrahentą ir dokumentą su kuriuo dengsite. Po to nepamirškit padaryti užskaitos per operacijų žurnalą, kur įvedant naują įrašą pasirinkite operacijos rūšį Trišalė užskaita.