Bernataviciene rašė:
Lince rašė: Dėkui už atsiliepimus. Kiek teko bendrauti emailu su Edlontos programeriais, labiausiai glumina jų nepatenkintas tonas bendraujant. Juk tikrai žmogus klausi ne iš pasiutimo ar neturėjimo ką veikti. Todėl ir dabar pirma klausiu jūsų patarimo, o ne į "helpą" rašau.
100 proc. su tavim Lince sutinku, kaip paskambini visada nepatenkinti dorai nepaaiškina. o čia forume visi draugiškai visada atsako į klausimus. Aš irgi pirma čia kreipiuosi, jeigu negali padėt tafda rašau jiems.
Šiame forume atsako tie patys žmonės. Viską lemia paklausimo forma. Kalbant telefonu, atsiranda emocijos ir atsakas į tas emocijas. Jeigu klientas paskambina ir pradeda riekti į ragelį, mūsų nervai irgi kartais neatlaiko (atleiskit, nesam belgai
). Jeigu dėmesingai bandai išklausyti, pradedi maloniai bendrauti - vėl nepatinka, galvoja kad ignoruoja.
Rašant į forumą arba el. paštu, visos emocijos lieka kitapus ekrano. Nors būna tokių, kurie sugeba sukelti nervinį šoką ir savo žinutėmis