Dorota1 rašė: tai kad tam kam turi buti nemokamai, tai iš vis neįmanoma prisibelsti, tai tas ne taip tai tas ne taip, o žmogui gal tik reikai pasakyti kur pažiūrėti.
Nauduojausi programa nuo 2008, bet toks dalykas pirmą karta man kaip šioje situacijoje, ir visur pažiūrėjus nerandu kame reikalas, o čia klaust matai negalima
Dorota, atleiskit, bet nu truputis briedo... Na nors biški logikos - jus norit, kad konsultantas TELEFONU pasakytų jums kur jūsų klaida? Na ne ekstrasensai gi jie. Nematant duomenų pasakyti kur klaida yra briedas. Todėl ir parašyta, kad siųskite rezervą su detaliu problemos aprašymu, nurodant dokumentus ir bla bla bla.... Jie net nežino ar aplamai šis dokumentas turi būti bazėje ar įvestas per klaidą - NES ČIA YRA JŪSŲ DOKUMENTAI, JUS JUOS ŽINOT. Arba kartais klausia net forumuose, Ką aš ne taip darau, arba padariau, arba kodėl šis dokumentas įsivedė taip - NA NEMATĖ GI KONSULTANTAS KAIP JUS JĮ ĮVEDINĖJOT, PER PEČIŲ NEŽIŪRĖJO. Todėl tokie klausimai yra absurdas - jie mato tik rezultatą, t.y. tą patį ką ir jus. Tai daugumą klaidų sprendžiama šalinant dokumentą ir įvedant iš naujo. Be to konsultantas neprivalo ieškot jums klaidos, nes jis yra konsultantas t.y. nurodyt šaltinį, kur informacija, arba pats pateikia ją, o ne klaidų ieškotojas - tuo labiau, kad dažniausiai vartotojas sugrybauja, o ne programa. Aišku, kai programos algoritmas grybauja, tai suprantamas dalykas, bet reikia nustatyt sąlygas, veiksmų seką, kad ji pasireikštų vėl. O dažnai vartotojas pats išmislija savo metodikas, o ne taip kaip pagal vartotojo vadovą...
Ir klaust galima ir reikia, bet tam pas juos puslapy ir parašyti patarimai, kaip turi atrodyti tas paklausimas, ką rašyt, ką pridėt, ką nurodyt, ko nerašyt, ko nedaryt ir t.t.
Todėl viršui ir klausiau, ką būtent jus parašėt savo klausime... matyt apibendrintai... jei net pabaigoj parašot, kad sukonkretinau...