holdingas rašė:
Sveiki. O, žiūriu, tamsta megėjas cituoti ekonomikos vadovėlius. Vietoj to, tikrai siūlyčiau pagerinti Edlontos klientų aptarnavimą. Nes jeigu ir toliau taip Edlonta dirbs, nebus kam tų kainų kelt.
na žinoma- pagerinsime ir padarysime jas nemokamas. Pas mus tiesiog eilės rikiuojasi geriausių Lietuvos buhalterių norinčių dirbti nemokamai, o kompiuterių specialistai ir programuotojai sėdi Anglijoj ant lagaminu ir nekantriai laukia signalo, kad galės grįžti ir dirbti už "Taupos" batoną pono holdingo gerovei, nes juk tai didžiulė garbė ir kiekvieno doro lietuvio svajonė. Kai kurie net siūlosi patys primokėti už suteiktą jiems tokią garbe.
Pats ponulis kiek suprantu irgi neatlygintinai dirba, todėl ir nepajėgia sumokėti kelių litų programos kūrėjams už jų darbą, ir priverstas internete ubagauti?
Na ką aš galiu pasakyt apie kokybę- Jūs čia slaptažodžiais dalinatės, ką gi, jau prisidalinot iki to, kad palaikymas dvigubai pabrango (kas senai dirba su programa supranta apie ką aš kalbu), neliko konsultacijų telefonu, jei ir toliau būsite tokie draugiški ir taupūs, atsakymas į elektroninį paklausimą bus kaip " MS Navizion" palaikymo tarnyboj, maždaug- "Jūsų laiškas gautas, prognozuojamas atsakymo laikas 189 dienos"... o po kiekvieno atnaujinimo programą reikės registruot iš naujo.
Ir dar truputi statistikos- 2 iš 3jų įmonių registruotų Lietuvoje bankrutuoja per pirmus veiklos metus. Darau prielaidą, kad priežastis to yra ta, kad verslininkai pas mus ekonomikos principus išmano kaip holdingas, ir dar samdosi tokius holindigus už 2,50lt- taupumo sumetimais...