Justynka
6
#133560 2004-12-29 15:34 Justynka redaguota: 2011-09-11 03-35
Kiek zinau, jei bandomojo laikotarpio periode darbuotojas savo noru nori nutraukti darbinius santykius, neturime teises jo laikyti ilgiau nei 3 dienas.
Klausimas: ar tuo atveju, jei DS nurodyciau -darbuotojui nustatomas 2men bandomasis laikotarpis, su tikslu patikrinti ar darbuotojas tinka pavestam darbui-galeciau ji laikyti 2 savaites?

savaegle
144
#133572 2004-12-29 15:47 savaegle redaguota: 2011-09-11 03-35

Justynka rašė:

Kiek zinau, jei bandomojo laikotarpio periode darbuotojas savo noru nori nutraukti darbinius santykius, neturime teises jo laikyti ilgiau nei 3 dienas.
Klausimas: ar tuo atveju, jei DS nurodyciau -darbuotojui nustatomas 2men bandomasis laikotarpis, su tikslu patikrinti ar darbuotojas tinka pavestam darbui-galeciau ji laikyti 2 savaites?



Žiūrint pagal kurį DK straipsnį (127 ar 125) jį atleisite. Atleidžiant darbuotoją bandomuoju laikotarpiu galioja tie patys nuostatai, kaip ir atleidžiant iš darbo įprastai smile 127 str. numato, kad galit laikyt jį 2 sav, o 125 (šalių susitarimu) - galit susitart ir atleist anksčiau.
Jūsų atveju, jei darbuotojas pareiškė norą išeit - galit laikyt jį 2 savaites. smile

savaegle
144
#133582 2004-12-29 15:53 savaegle
P.S. o kur tu išskaitei, kad laikyt galima tik 3 dienas. Aš tokio punkto neradau smile
O bandomas laikotarpis ir sudaromas, kad patikrinti darbuotoją, negi apie tai dar reikia rašyti DS - ir taip aišku smile

Modestas
7023
#133621 2004-12-29 18:39 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-35

savaegle rašė:

P.S. o kur tu išskaitei, kad laikyt galima tik 3 dienas. Aš tokio punkto neradau smile
O bandomas laikotarpis ir sudaromas, kad patikrinti darbuotoją, negi apie tai dar reikia rašyti DS - ir taip aišku smile


Dėl 3 dienų skamba taip:
DK
107 straipsnis. Išbandymo rezultatai
1. Jei darbdavys pripažino, kad išbandymo norint patikrinti, ar darbuotojas tinka pavestam darbui, rezultatai nepatenkinami, jis iki išbandymo termino pabaigos gali atleisti darbuotoją iš darbo, apie tai raštu įspėjęs darbuotoją prieš tris dienas, ir nemokėti jam išeitinės kompensacijos.
2. Jei išbandymas yra nustatytas norint patikrinti, ar darbas tinka darbuotojui, išbandymo įvertinimas priklauso nuo darbuotojo valios. Per išbandymo terminą darbuotojas turi teisę nutraukti darbo sutartį, apie tai raštu įspėjęs darbdavį prieš tris dienas.

Justynka
6
#133809 2004-12-30 14:47 Justynka
aciu uz komentara del darbuotojo atleidimo bandomuoju laikotarpiu. tik va, visvien tuose straipsniuose nenumatytas atvejis, kai bandomasis skirtas tam, kad darbdavys patikrintu ar darbuotojas tinka pavestam darbui ir nepraejus bandomajam darbuotojas nori iseiti. ar darbdavys turi teise ji laikyti ilgiau nei 3 dienas?

Emma
1999
#133815 2004-12-30 14:58 Emma
Koks iš jo jau ir darbuotojas, jei jis nenori dirbti? Kam kankinti žmogų ir save?

gIlona
2096
#133821 2004-12-30 15:09 gIlona
Teisingai, Emma, sakai, jei darbuotojas nori išeiti neišdirbęs bandomojo laikotarpio ir dar prao pats, kad jį atleistų, tai ir nėra ko jo laikyti dar tas tris dienas, kokia nauda iš to smile

Emma
1999
#133827 2004-12-30 15:13 Emma
Visokių yra psichų, kitas specialiai nori tau pagadinti gyvenimą, jam tai kaifas. Čia gal toks atvejis ir žmogus ieško išsigelbėjimo arba pats yra tas psichas smile ?

niolika
113
#135218 2005-01-06 13:57 niolika
Laba diena, gal kas galėtų man padėti?!
Situacija: darbo sutartis neterminuota, bandomasis laikotarpis iki 2005-01-13.
Problema: reikia atleisti darbuotoją neišlaikius bandomojo laikotarpio.
Klausimas: ar galima atleisti truputį anksčiau, pvz 2005-01-06? Ar reikia pranešimo raštiško? Pagal kokį straipsnį forminti atleidimą, ar tinka 107.1?

iš anksto ačiū.

niolika
113
#135231 2005-01-06 14:09 niolika
Tikriausiai 129 str. smile

Emma
1999
#135234 2005-01-06 14:13 Emma redaguota: 2011-09-11 03-36
Čia vakar tokioje kvailoje naujoje - nereikalingoje temoje kalbėjom apie tai, gal rasite ką naudingo.

www.finansai.com/postp134779.html&sid=0c916b5841ae5cc94decec6a54c83fc0#134779

niolika
113
#135250 2005-01-06 14:29 niolika
Ačiū, vakar nesekiau diskusijų, o per paiešką tik šitą temą išmetė. Pereinų kitur smile

Emma
1999
#135258 2005-01-06 14:31 Emma redaguota: 2011-09-11 03-36

niolika rašė:

Ačiū, vakar nesekiau diskusijų, o per paiešką tik šitą temą išmetė. Pereinų kitur smile

Neteisingai mane supratote. JŪS esate teisingoje temoje, o MES vakar pasidavėme ir priplepėjome neteisingoje (tikrai nebuvo jokios būtinybės atidaryti naują temą), tai MUMS reikia raudonuoti smile.

Emma
1999
#135264 2005-01-06 14:34 Emma
Nors dabar jau ana tema ilgesnė gavosi smile .

niolika
113
#135266 2005-01-06 14:35 niolika
ten irgi atsakymo nesuluakiu smile

Emma
1999
#135275 2005-01-06 14:38 Emma
O ko jo laukti, paskaitykit ir viskas bus aišku, ten visaip yra viskas apkalbėta, mano manymu.
Paskaitykit dar DK. Perspėti prieš 3 dienas pasirašytinai ir viskas. Paskaičiuoti nepanaudotų atostogų kompensaciją, atlyginimą.
Mes visada siūlome žmogui parašyti prašymą išeiti savo noru, nes vis tik geriau atrodo, kai PATS pasiliuosuoja, bet dabar įrašai SoDros pažymėjime nebedaromi, tai kaip ir nebėra ko ir siūlyti.

dalyte
1110
#135279 2005-01-06 14:41 dalyte redaguota: 2011-09-11 03-36

Justynka rašė:

aciu uz komentara del darbuotojo atleidimo bandomuoju laikotarpiu. tik va, visvien tuose straipsniuose nenumatytas atvejis, kai bandomasis skirtas tam, kad darbdavys patikrintu ar darbuotojas tinka pavestam darbui ir nepraejus bandomajam darbuotojas nori iseiti. ar darbdavys turi teise ji laikyti ilgiau nei 3 dienas?



Sudarant DS reikia nurodyti kieno pageidavimu sudaromas išbandymas: darbuotojo ar darbdavio. Jei per bandomąjį laikotarpį darbuotojui darbas netinka prieš 3 dienas įspėja darbdavį ir viso gero.

Paklausk savęs, ar tai, ką darai šiandien, veda tave ten, kur nori būti rytoj.

Irmina
1886
#135283 2005-01-06 14:45 Irmina redaguota: 2011-09-11 03-36

Emma rašė:

O ko jo laukti, paskaitykit ir viskas bus aišku, ten visaip yra viskas apkalbėta, mano manymu.
Paskaitykit dar DK. Perspėti prieš 3 dienas pasirašytinai ir viskas. Paskaičiuoti nepanaudotų atostogų kompensaciją, atlyginimą.
Mes visada siūlome žmogui parašyti prašymą išeiti savo noru, nes vis tik geriau atrodo, kai PATS pasiliuosuoja, bet dabar įrašai SoDros pažymėjime nebedaromi, tai kaip ir nebėra ko ir siūlyti.


Ne viskas taip jau paprasta. Jei nėra prie ko prikibti ir žmogelis pasiutęs pasitaikys, žiūrės teks po teismus tampytis.
Rekomenduojama atleisti darbuotoją nepasibaigus bandomąjam laikotarpiui ir būtinai susikurpti kokį nors motyvą. Pvz. aš rašau bandomasis laikotarpis - darbuotojo tinkamumas darbui. Jei planuoji atleisti reikėtų kokių nors įrodymų, kad jis to darbo atlikti nesugeba, tarnybinių pranešimų, tada darbuotojo pasiaiškinimo ir pan.
Bet manau, visada geriausia su žmogumi tartis, kad pats parašytų prašymą išeiti.

Kas nieko nežino, turi viskuo tikėti

niolika
113
#135284 2005-01-06 14:45 niolika
Bet ar galiu atleist 01-06, jei bandomas iki 01-13?

Emma
1999
#135286 2005-01-06 14:48 Emma
Taip, bet čia man atrodo normalus atvejis, tiesiog žmogus - niolika nežino KAIP atleisti. Kiek suprantu, niekas nesiginčys, bet aišku tokiais atvejais reikia jau labai apžiūrėti viską, o jei vėliau darbuotojas persigalvos?

Aišku, kad galite, tik viską sutvarkykite kaip reikiant.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR