daivulencija
11
#138431 2005-01-19 10:55 daivulencija redaguota: 2011-09-11 03-36
Sveiki. gal galite kas nors patarti.. jeigu prieš sudarant fin.met atsakitomybę įvertiname atsargas grynąja galimo realizavimo verte (čia pagal 9 reikalavimą), ir gauname , kad toji vertė yra mažesnė už atsargų savikainą. tada tą skirtumą kaip ir reikia įrašyti į veiklos sąnaudas. bet klausimas toks: KAIP TAS NUKAINOJIMAS IKI GRYNOSIOS GALIMO REALIZAVIMO VERTĖS VEIKIA PELNO MOKESTĮ? ty ar čia nėra kažkoks neleidžiamas atskaitymas..?

artas71
12730
#138449 2005-01-19 11:26 artas71
Deja, niekaip pelno mokesčio nukainojimas iki grynosios realizavimo vertės neveikia. Tai bus neleidžiami atskaitymai.
Pagal PMĮ prekių savikainos sąnaudos pripažįstamos pardavus ( t.y gavus pajamų) atsargas su sąlyga, kad pardavimo kaina atitiks rinkos kainą. Kai parduosite, tada visą savikainą ir nurašysit į leidžiamus atskaitymus.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Sara
382
#138555 2005-01-19 13:57 Sara redaguota: 2011-09-11 03-36
Gautas skirtumas pripažystamas veiklos sąnaudomis, jei kitą laikotarpį perkainavus gaunasi pajamos, skirtumas mažina veiklos sąnaudas, o nepriskiriamas pajamoms kaip reglamentavo TAS. Mes nagrinėjos universitete ir mums aiškino, kad vienu metu bus mažesnis pelnas, kitu atveju gali jis padidėti. O kaip ištikrųjų yra kyla klausimas, bet man daugiau panašiau į leidžiamus atskaitymus.

artas71
12730
#138665 2005-01-19 20:38 artas71
Viskas teisingai - tai atsargų pardavimo sąnaudos, vienais metais mažesnis pelnas skirstymui, kitais metais didesnis. Tačiau, Sara, reikia skirti finansinį rezultatą nuo mokestinio.Nesutinku su jumis ir pakankamai drąsiai teigiu, kad atsargų savikainos sumažinimas yra neleidžiami PMĮ prasme atskaitymai.
Necituosiu čia PMĮ 17 str. komentaro - jame tikrai aiškiai nurodyta, kokiais kriterijais vadovaujantis sprendžiama - tai leidžiami ar ne (1-+5 punktai).Taip pat aprašyta tikrai nemažai sąnaudų rūšių - 26.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Sara
382
#155662 2005-03-24 15:52 Sara redaguota: 2011-09-11 03-40
Tamsta visiškai teisus. Šiandien teiravausi ir VMI, tai jie patvirtino, kad jei leis mažinti pelną, tai niekas PM jiems nemokės, taip kad mano pamastymai kaip ir šuniui ant uodegos. Bet aš savo nuomone išsakiau kaip tik po nagrinėjimo universitete, ir kai aš užsiminiau apie PM, tai man niekas neatsakė, tik pritariamai linkčiojo galvas, kad PM mažėja.

Sara
382
#156661 2005-03-30 12:27 Sara
Na pritarkit arba paprieštaraukis.
Turiu atsargų už 100000 Lt. - 204 sąskaita. Nukainoju iki grynosios galimo realizavimo vertės iki 80000 Lt. Darau įrašą:

D 6131 - 20000
K 20149 - 20000 (čia 204 subsąskaitą),

204 lieka ta pati suma - 100000 Lt..
Tai neleidžiami atskaitymai, su PVM irgi nieko nedarau.

Parduodu prekes tarkim už 120000 Lt. (Praduoti brangiau gi galiu ar ne?)

D240 - 120000
K 500 - 101695
K 4701 - 18305

D600 - 80000
D20149 - 20000
K 204 - 100000

daisy1
888
#156700 2005-03-30 13:30 daisy1
pardavus prekes leidžiamiems atskaitymams turėtum priskirti 100 000. Ar pagal Tave po pardavimo situacija ta pati- 20 000 neleidžiami, 0 80 000 leidžiami.

Sara
382
#156742 2005-03-30 14:32 Sara
Tuomet gal daryti pernykštį atbulinį įrašą
D 6131 - 20000
K 20149 - 20000

o pardavus

D600- 100000
K 204- 100000
Kaip manote kaip teisingai parodyti?

daisy1
888
#156776 2005-03-30 15:28 daisy1 redaguota: 2011-09-11 03-40
Mano nuomone
K-6131 20 000
D-20149 20 000
D-600 100 000
K-20 100 000
Be to ir 9 rašoma, kad "bet kokio atsargų nukainojimo atstatymo, atliekamo dėl grynosios galimo realizavimo vertės augimo, suma turi būti mažinamos to laikotarpio veiklos sąnaudos', o grynoji galimo real vertė pardavimo momentu- ir yra Tavo prekių pardavimo kaina, t.y. 100 000

artas71
12730
#156791 2005-03-30 16:23 artas71 redaguota: 2011-09-11 03-40

Sara rašė:

Tuomet gal daryti pernykštį atbulinį įrašą
D 6131 - 20000
K 20149 - 20000

o pardavus

D600- 100000
K 204- 100000
Kaip manote kaip teisingai parodyti?



Tikrai sutinku - galima niukainoti iki galimo realizavimo vertės, bet pardavus reversinti nukainojimo įrašą :

D20149
K 6131

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Sara
382
#156797 2005-03-30 16:29 Sara
Taip ir darysiu. smile

krutonas
288
#1146332 2013-04-08 14:17 krutonas
Bandau išsiaiškinti info apie atsargų nukainojimą iki grynosios realizavimo vertės. Kaip suprantu, darau tik buhalterinį įrašą (neperkainojant prekių įsigijimo savikainos).
D 6131
K 20149
Viskas aišku, jei per sekančius metus VISOS prekės bus parduotos. O jei tik dalis, kaip apskaičiuoti sumą šiai operacijai
D 20149
K 6131
Pagelbėkit kas galite.

mariska
8697
1   #1263737 2015-03-03 17:31 mariska
2013 12 31 apskaitoje buvo nukainotos prekės, nes buvo žinoma, kad jos bus naikinamos

D6131 1000 lt
K20149 1000 lt

2014 metais tos prekės buvo utilizuotos.

2014 12 31 prekes vėl reikia nukainoti 300 lt

Kaip teisingai turi būti padaryta?

2013 12 31
D 6131 1000 LT
K 20149 1000 LT

2014 12 31
D 20149 1000 LT
K 6131 1000 LT
ir

D6131 300 LT
K20149 300 LT

Ar antras variantas

2013 12 31
D6131 1000 LT
K20149 1000 LT

2014 12 31
D 20149 700 LT
K 6131 700 LT


Better than mountains can be only mountains.

www.youtube.com/watch?v=AYHB0Z4mEd0&index=9&list=RDEMs8WP6XVB3ElH4PsOtIT0jQ


klem
4014
#1263810 2015-03-04 11:21 klem

mariska rašė:


2013 12 31 apskaitoje buvo nukainotos prekės, nes buvo žinoma, kad jos bus naikinamos

D6131 1000 lt
K20149 1000 lt

2014 metais tos prekės buvo utilizuotos.

2014 12 31 prekes vėl reikia nukainoti 300 lt

Kaip teisingai turi būti padaryta?

2013 12 31
D 6131 1000 LT
K 20149 1000 LT

2014 12 31
D 20149 1000 LT
K 6131 1000 LT
ir

D6131 300 LT
K20149 300 LT

Ar antras variantas

2013 12 31
D6131 1000 LT
K20149 1000 LT

2014 12 31
D 20149 700 LT
K 6131 700 LT



Niekas neatsako?

Protingai patylėti irgi menas.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Torsena, UAB
Druskininkų sav. Druskininkų m. Vytauto g. 13-28
2015 - 2016 2018 - 2021
SPV-48, UAB
Vilnius Gedimino pr. 44A-301
2020 - 2020 2021 - 2021
MTĮ, UAB - -
WIPRICE, UAB - -
Anykščių vėjas, UAB
Vilnius Mokslininkų g. 6A
2019 - 2020 -
Grožio žinovai, MB - -
Terapinė fotografija, VšĮ
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Žemynos g. 31-20
2019 - 2020 2019 - 2020
Individuali įmonė - -
VIKOL GROUP, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Dariaus ir Girėno g. 8-97
2015 - 2015 -
RRS Lietuva, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Gedimino pr. 45-4
2015 - 2019 2018 - 2021
Viešoji įstaiga Saugus laikas - -
Eina sau, MB
Šakių r. sav. Šilgalių k. Šilgalių Sodų 3-oji g. 13
2018 - 2020 -
LOMINTA, UAB - -
Sollor, UAB
Prienų r. sav. Pakumprio k. Kumprės g. 1
2015 - 2020 2018 - 2018
AUTETA, UAB
Marijampolės sav. Puskelnių k. Taikos g. 10
2015 - 2018 2018 - 2019