Kaip užaktuoti remonto darbus ? IDV

T
tiute 36
2005-02-22 12:57 tiute
Sveiki mūsų įmonė nuomojasi pastatą, kuri šiais metais pirksime. Per nuomojama laikotarpį buvo daryti remonto darbai. Mokesčiai paaiškino kad visus darbus turime užaktuoti. Štai ir iškilo problemėlė kaip tuos darbus užaktuoti. Gal kas buvote susidūre su tokia situacija. Įmonė individuali.

Iš anksto ačiu smile
T
tiute 36
2005-02-22 14:25 tiute
gal aš neaiškiai kažka parašiau. Niu nors kokia mintį pametėkit, kaip galima būtų susitvarkyti su tuo remontu smile
artas71 artas71 12027
2005-02-22 14:44 artas71
PMĮ 20 str. 3 dalis. komentaras.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/21e1f758bae13e8e42256...

dalis yra čia:
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/21DCB00ED3BF5D05C22...

Atsižvelgiant į tai, kad nuomininkui ar panaudos gavėjui atlikus išsinuomoto arba panaudos būdu naudojamo ilgalaikio materialiojo turto remontą, kuris pailgina turto naudingo tarnavimo laiką ar pagerina jo naudingąsias savybes, arba tą turtą rekonstravus, nuomotojas turi padidinti išnuomoto turto įsigijimo kainą, tai nuomininkas ar panaudos gavėjas, atlikęs minėto turto remonto arba rekonstravimo darbus, nuomotojui arba panaudos davėjui privalo pateikti:

3.1. surašytą dokumentą-pranešimą, juridinę galią turinčių dokumentų, pagrindžiančių ilgalaikio materialiojo turto remonto arba rekonstravimo darbų atlikimo faktą bei tų darbų vertę, kopijas;

3.2. nuomininko ar panaudos gavėjo surašytą dokumentą, kuriame pateiktas atliktų darbų sąrašas bei jų aprašymas.
T
tiute 36
2005-02-22 14:56 tiute
labai ačiu už pagalba
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui