tilija rašė:
Gal kas galėtų patarti, kaip tinkamai forminti UŽSTATĄ?
Situacija tokia: klientas, naudodamasis mūsų teikiama paslauga, gavęs iš mūsų prekę (tai yra tos prekės nuomos paslauga), palieka mums užstatą, pavyzdžiui, 200,00 LT. Pasinaudojęs mūsų teikiama paslauga, prekę grąžina mums. Jeigu prekė nepažeista, grąžinta tokia, kokia buvo duota, UŽSTATĄ grąžiname klientui. Jeigu pažeista, UŽSTATAS lieka mums. Kaip tinkamai viską suforminti? Juk UŽSTATAS nėra pajamos.
Ar tinkama taip?
Gauname užstatą, sakykim, tuos pačius minėtus 200,00 LT. Juos priimame su pinigų priėmimo kvituku - viską taip ir surašome - užstato priėmimas pagal tokią ir tokią sutartį (realiai pats užstato paėmimas, užstato dydis bus aptartas nuomos teikimo sutartyje). Kai prekę klientas grąžina mums ir prekė nepažeista, kokiu būdu mums grąžinti užstatą? Kasos išlaidu orderiu?
Kažkaip nesusiveda galai, padėkit:) AČIŪ.
Viską gerai surašėte.
Užstatas, kaip gautas avansas, bet geriau atskiroje sąskaitoje.
kai gaunate- pinigų priėmimo kvitas
kai grąžinate- kasos išlaidų orderis, jei klientas įmonė- jie irgi turi duoti pinigų priėmimo kvitą.
jei viskas per banką- jokių problemų su dokumentais, tik paskirtyje turi matytis mokėjimo tikslas.
jei užstato negrąžinate tai jau jūsų pajamos- ir su tuo susiję visi dokumentai: PVM sąskaita faktūra, nes parduodate tą prekę, jei prekės kaina didesnė- tai klientas dar turės susimokėti papildomai.