Transporto priemones nuomos sutartis

lori_as lori_as 814
2010-09-27 15:26 lori_as
smile
lori_as lori_as 814
2010-09-27 16:07 lori_as
Atsilepkite, prasau kas nors nuomos klausimais. Nejaugi niekas nesusidure. Labai jau laukiu komentaru
L
liuxyte 1817
2010-09-27 16:29 liuxyte 2011-09-11 06-57

lori_as rašė: Laba diena. Jeigu UAB sudarys su imones darbuotoja ir vien. akcininke automobilio nuomos sutarti, pvz. "...1000 Lt/men., isskaiciuos ir sumokes GPM uz nuomotoja....".
1) Kuro ir eksploataciniu islaidu neapmokesime(apie tai galima bus parasyti nuomos sutarty). Ir imone auto naudos 100 % savo veikloje, kad nebutu pajamos natura automobilio savininkui. Ar taip galima?
2) Tai bus B klases pajamos ir reikes pildyti FR0471 deklaracija?
3) Ir ta isskaiciuota 15% GPM galima bus prijungti prie GPM nuo DU ir padaryti viena pavedima, ar reikia atskirti. Ir GPM reikia moketi kas menesi, apmokant nuomos mokesti, ar kitais metais iki geguzes 1d.?
4) Ar nereikia moketi?
Aciu is anksto.


1. Sunaudotą kurą ir eksplotacines traukiat į sąnaudas, nelabai supratau tą parašymą "neapmokestiname"
2. Deklaracija FR0572 , B klasės , siųsti kas mėnesį kartu su darbo užmokesčiu
3. Pavedimus daryti atskirai išmokėjimo dieną, nuomos GPM kodas 1411 ,
atlyginimų - 311
4. 2010 metais nereikia mokėti
lori_as lori_as 814
2010-09-27 16:46 lori_as 2011-09-11 06-57
[quote="liuxyte"][quote=lori_as]
1. Sunaudotą kurą ir eksplotacines traukiat į sąnaudas, nelabai supratau tą parašymą "neapmokestiname"
2. Deklaracija FR0572 , B klasės , siųsti kas mėnesį kartu su darbo užmokesčiu
3. Pavedimus daryti atskirai išmokėjimo dieną, nuomos GPM kodas 1411 ,
atlyginimų - 311
4.
Labai aciu liuxyte uz atsakyma. Del kuro ir eksploaciniu rasiau, kad neapmokesime isvis. Jog taip galima? Imone sumokes tik nuomos mokesti ir GPM. Ar gerai taip? Ar jei nuoma , tai butinai turi buti ir kuro sanaudos, tarsos mokestis ir kt.? Visai susimaisiau smile
L
liuxyte 1817
2010-09-27 18:17 liuxyte 2011-09-11 06-57
[quote="lori_as"][quote="liuxyte"]

lori_as rašė:

Labai aciu liuxyte uz atsakyma. Del kuro ir eksploaciniu rasiau, kad neapmokesime isvis. Jog taip galima? Imone sumokes tik nuomos mokesti ir GPM. Ar gerai taip? Ar jei nuoma , tai butinai turi buti ir kuro sanaudos, tarsos mokestis ir kt.? Visai susimaisiau smile


Nuomininkams tik už nuomą mokėsite, išskaičiavus iš 1000 GPM , o sunaudotą kurą ir visas kitas eksploatacines išlaidas pripažinsite sąnaudomis, taršos mokestį reikės mokėti nuo sunaudoto kuro , juk automobilius tam ir nuomuojatės, kad važinėt. Be kuro, draudimo ir eilinių remontų galbūt , nevažinėsite, o jei naudosite kurą , tai ir aplinką teršite , bet visa tai jums mažins apmokestinamą pelną, bus leidžiami atskaitymai, tik sutartyje nurodykite.
lori_as lori_as 814
2010-09-27 18:32 lori_as
Na taip, mažins apmokestinamą pelną. Tik bijau uzsikasti su ataskaitom...O kaip tada su kuro normomis, kaip ta dalyka apskaiciuoti? Esu visai zalia.... Tarsos mokestis irgi kas menesi mokamas ar karta per metus? Ir dar man neaisku ar galima 100 % auto naudoti imoneje, ar tik 70%? Aciu
L
liuxyte 1817
2010-09-27 19:24 liuxyte 2011-09-11 06-57

lori_as rašė: Na taip, mažins apmokestinamą pelną. Tik bijau uzsikasti su ataskaitom...O kaip tada su kuro normomis, kaip ta dalyka apskaiciuoti? Esu visai zalia.... Tarsos mokestis irgi kas menesi mokamas ar karta per metus? Ir dar man neaisku ar galima 100 % auto naudoti imoneje, ar tik 70%? Aciu


www.buhalteris.lt/skaiciuokles čia yra skaičiuoklių visokių , o čia
www.buhalteriams.lt/index.php?id=42 kuro normas galima išsivesti
Taršos mokestis nuo 2010 mokamas metams pasibaigus, tax-e yra temų
Jei naudojatės pagal nuomos sutartį , tai galite naudoti 100 proc , žinoma, jei akivaizdžiai nesinaudos savininkai
lori_as lori_as 814
2010-09-27 19:38 lori_as 2011-09-11 06-57

lori_as rašė:
Jei naudojatės pagal nuomos sutartį , tai galite naudoti 100 proc , žinoma, jei akivaizdžiai nesinaudos savininkai
. Tai as ir esu automobilio savininke ir imones darbuotoja ir akcininke smile Kaip tokiu atveju? ar neuzkliusiu tikrintojams? O varijanta su nuoma sugalvojau, nes reikia apmokest. pelna kazkaip mazinti smile pvz. jeigu per menesi tik kokius 10 l kuro turesiu kvitukus irgi blogai(visa problema, kad kuras perkamas ne is deg...... ? Atleiskit prasau uz ikyrus klausimus smile
L
liuxyte 1817
2010-09-27 19:44 liuxyte 2011-09-11 06-57
[quote="lori_as"]

liuxyte rašė:

lori_as rašė:
Jei naudojatės pagal nuomos sutartį , tai galite naudoti 100 proc , žinoma, jei akivaizdžiai nesinaudos savininkai
. Tai as ir esu automobilio savininke ir imones darbuotoja ir akcininke smile Kaip tokiu atveju? ar neuzkliusiu tikrintojams? O varijanta su nuoma sugalvojau, nes reikia apmokest. pelna kazkaip mazinti smile pvz. jeigu per menesi tik kokius 10 l kuro turesiu kvitukus irgi blogai? Atleiskit prasau uz ikyrus klausimus smile


tai jūs pasiskaičiuokit, kas jums geriau, ar mokėt GPM ar dar kaip nors susimažint, 10 ltr tikrai mažai , darykit pilną apkrovimą, pasukit galvelę , čia jūsų pinigėliai smile
Jei turite dar vieną automobilį, tikrai neužkliūsite
lori_as lori_as 814
2010-09-27 19:50 lori_as
Cia ir problema. Sunkiai uzdirbti, o po to dar ir paiimti negali.... Lengviausia, tai padidinti DU, bet dasideda irgi mokesciai + dar ir darbdavio. o jeigu nieko nedaryti metu gale pelno mokestis, o likusia suma smile didelis klaustukas, gal dividendai? nezinau...Mazai patirties turiu
L
liuxyte 1817
2010-09-27 19:59 liuxyte 2011-09-11 06-57

lori_as rašė: Cia ir problema. Sunkiai uzdirbti, o po to dar ir paiimti negali.... Lengviausia, tai padidinti DU, bet dasideda irgi mokesciai + dar ir darbdavio. o jeigu nieko nedaryti metu gale pelno mokestis, o likusia suma smile didelis klaustukas, gal dividendai? nezinau...Mazai patirties turiu


Ar jūs buhalterė ? Ar bandote be jos išsiversti, UAB-ams buhalterė privaloma, nelabai supratau situaciją
lori_as lori_as 814
2010-09-27 20:03 lori_as
as pagal DS dirbu ir buh. savo imoneje.3 viename.
L
liuxyte 1817
2010-09-27 20:06 liuxyte 2011-09-11 06-57

lori_as rašė: as pagal DS dirbu ir buh. savo imoneje.3 viename.


Tai akcininkė, direktorė ir buhalterė ?
lori_as lori_as 814
2010-09-27 20:07 lori_as 2011-09-11 06-57

lori_as rašė: Tai akcininkė, direktorė ir buhalterė ?

Taip, ir dar turto vertintoja
L
liuxyte 1817
2010-09-27 20:10 liuxyte 2011-09-11 06-57

lori_as rašė:

lori_as rašė: Tai akcininkė, direktorė ir buhalterė ?

Taip, ir dar turto vertintoja


Tada turite daug skaityti tax-o temų smile
lori_as lori_as 814
2010-09-27 20:12 lori_as
Tikrai skaitau daug, ir i seminarus vaikstau. smile Kartais ir gyvenimiski patarimai labai pravercia smile smile
L
liuxyte 1817
2010-09-27 20:14 liuxyte 2011-09-11 06-57

lori_as rašė: Tikrai skaitau daug, ir i seminarus vaikstau. smile Kartais ir gyvenimiski patarimai labai pravercia smile smile


Sėkmės smile
lori_as lori_as 814
2010-09-27 20:15 lori_as
aciu smile
lori_as lori_as 814
2010-09-29 08:49 lori_as
Labas rytas. Noriu pasitikslinti, ar 1) sudaryta auto nuomos sutartis 1 metams reikia kur nors registruoti? 2) ir jeigu pirkti is parduotuves tepalus ir t.t., s.f. rasyti imones vardu, ne savininko? 3) pvz.,keiciant tepalus, filtrus nebutinai kreiptis i autoservisa, galima ir savo jegomis? Aciu is anksto
lori_as lori_as 814
2010-09-29 19:04 lori_as 2011-09-11 06-58

lori_as rašė: Labas rytas. Noriu pasitikslinti, ar 1) sudaryta auto nuomos sutartis 1 metams reikia kur nors registruoti? 2) ir jeigu pirkti is parduotuves tepalus ir t.t., s.f. rasyti imones vardu, ne savininko? 3) pvz.,keiciant tepalus, filtrus nebutinai kreiptis i autoservisa, galima ir savo jegomis? Aciu is anksto

Labai prasau smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui