kompensacija už nepanaudotas atostogas

Tininga Tininga 50021
2012-09-17 15:10 Tininga

Veronika rašė:
darbuotojas dirba pagal darbo grafiką, kaip skaičiuoti atostogų nepanaudotų kompensacija?
priimas 2012.07.27, atleistas 2012.09.17
07 mėn. = 43.11 lt
08 mėn. = 416.30 lt

gaunu 9,99 lt už valandą.
skaičiuoju 9,99x8x0,93 (papild.koef.)x2,85 (priklauso kompensacija d.d.) = 211.83 lt...na man nėra logikos, kad tokia didelė kompensacija. Šiaip į dieną dirba po 2 val antraeilėse pareigose. Padėkite smile
Kiek valandų turėjo dirbti pagal tą savo grafiką? Koeficientą gavote aiškiai per didelį, todėl ir kompensacija jums atrodo per didelė.
V
Veronika 2872
2012-09-17 15:17 Veronika
07 mėn. dirbo 8 val. (pagal kal.priklauso 6 val.)
08 mėn. dirbo 38 val. (priklauso 43 val.)
09 mėn. dirbo 20 val. (priklauso 22 val.)

66/71 = 0.93 koef.
A
Alina55 11024
2012-09-17 15:19 Alina55
Apskaičiuoti darbuotojo faktiškai dirbto laiko koeficientą: darbuotojo darbo val. (teorinės – dirbtos, sirgtos ir t. t.) dalijamos iš pagal įmonės darbo grafiką nustatytų darbo valandų skaičiaus.
Koeficientas skaičiuojamas iš viso laikotarpio, už kurį priklauso nepanaudotų atostogų kompensacija.
Tininga Tininga 50021
2012-09-17 15:21 Tininga

Veronika rašė:
07 mėn. dirbo 8 val. (pagal kal.priklauso 6 val.)
08 mėn. dirbo 38 val. (priklauso 43 val.)
09 mėn. dirbo 20 val. (priklauso 22 val.)

66/71 = 0.93 koef.
Darbuotojo grafiko valandas reikia dalinti iš įmonės darbo valandų pagal 8 val./5 d.d. savaitę!
O kokias čia "priklausančias valandas" ėmėt, visai nesupratau...
V
Veronika 2872
2012-09-18 08:43 Veronika
na priklauso 2 val i diena, ėmiau tarkim 08 mėn. 22 dienos, tai 43 val priklausytu maximum.... tai nesupratau 66 val dalinti iš ? smile
Tininga Tininga 50021
2012-09-18 08:47 Tininga 2012-09-18 08-56

Veronika rašė:
na priklauso 2 val i diena, ėmiau tarkim 08 mėn. 22 dienos, tai 43 val priklausytu maximum.... tai nesupratau 66 val dalinti iš ? smile
43/175 smile

Kas tos 66 pagal jus?

Beje - koeficientas turi būti skaičiuojamas iš viso dirbo laikotarpio.
A
Alina55 11024
2012-09-18 08:49 Alina55

Veronika rašė: ... 66 val dalinti iš ? smile

Darbuotojo darbo valandas pagal grafiką, dalinti iš įmonės darbo valandų pagal 8 val./5 d. d. savaitę. Laikotarpis visas už, kurį priklauso nepanaudotų atostogų kompensacija.
V
Veronika 2872
2012-09-18 09:57 Veronika

Tininga rašė:

Veronika rašė:
na priklauso 2 val i diena, ėmiau tarkim 08 mėn. 22 dienos, tai 43 val priklausytu maximum.... tai nesupratau 66 val dalinti iš ? smile
43/175 smile

Kas tos 66 pagal jus?

Beje - koeficientas turi būti skaičiuojamas iš viso dirbo laikotarpio.


66 val - tai kiek darbuotojas dirbo 07/08/09 men iš viso
V
Veronika 2872
1 2012-09-18 10:02 Veronika
kaip supratau 71/287 val, gaunu 0,25 koef, aciu merginos smile
Tininga Tininga 50021
2012-09-18 10:05 Tininga 2012-09-18 10-08
Jei darbuotojui nustatyta 2 val. darbo diena / 5 d.d. savaitė, nėra būtinas tas koeficientas. Pakanka val.VDU * 2 * atostogų k.d. * 0,7.

Nes ir vienu ir kitu atveju gausit tą patį smile
V
Veronika 2872
2012-09-18 10:13 Veronika
ne, 4 dienas dirba, 4 laisvos
Tininga Tininga 50021
2012-09-18 10:14 Tininga

Veronika rašė:
ne, 4 dienas dirba, 4 laisvos
O tai tikrai išeina dirbti 71 val. pagal tokį grafiką per jūsų nurodytą laikotarpį???
V
Veronika 2872
2012-09-18 10:22 Veronika
07 mėn. dirbo 8 val. (pagal kal.priklauso 6 val.)
08 mėn. dirbo 38 val. (priklauso 43 val.)
09 mėn. dirbo 20 val. (priklauso 22 val.)

na 07 mėn kai įdarbinta 07.27 išėjo dirbti 8 val. pagal grafiką
08 mėn. = 38 val.
09 men. = 20 val priklause iki atleidimo 09.17, tai ir gaunu 8+38+20 = 66 val...uztai ir nesuprantu is ko dalinti
V
Veronika 2872
2012-09-18 10:25 Veronika

Tininga rašė:
Jei darbuotojui nustatyta 2 val. darbo diena / 5 d.d. savaitė, nėra būtinas tas koeficientas. Pakanka val.VDU * 2 * atostogų k.d. * 0,7.

Nes ir vienu ir kitu atveju gausit tą patį smile


žiūriu tas pats gaunasi, skaičiuosiu taip. paprasčiau bus smile
Tininga Tininga 50021
2012-09-18 10:28 Tininga

Veronika rašė:
07 mėn. dirbo 8 val. (pagal kal.priklauso 6 val.)
08 mėn. dirbo 38 val. (priklauso 43 val.)
09 mėn. dirbo 20 val. (priklauso 22 val.)

na 07 mėn kai įdarbinta 07.27 išėjo dirbti 8 val. pagal grafiką
08 mėn. = 38 val.
09 men. = 20 val priklause iki atleidimo 09.17, tai ir gaunu 8+38+20 = 66 val...uztai ir nesuprantu is ko dalinti
Veronika, na prie ko čia koks nors "priklauso pagal kalendorių", jei darbuotojas dirba pagal jam nustatytą grafiką? smile Ir atkakliai aiškiname, kad imame darbuotojo grafiko valandas... Meskite šalin tuos kažkokius "priklauso", jei darbuotojo grafikas kitoks.

Jei darbuotojas dirbo visas jam priklausiusias valandas, t.y. nebuvo nukrypimų nuo grafiko, neatvykimų ir pan., tai skaičiavimui turite imti 66 val.

66/287=0,2299.

Toliau: val.VDU * 0,2299 * 8 * atostogų k.d. * 0,7.
V
Veronika 2872
2012-09-18 10:32 Veronika
dekui, aisku jau galutinai
Tininga Tininga 50021
2012-09-18 10:34 Tininga

Veronika rašė:
dekui, aisku jau galutinai
smile smile smile smile
V
veju_ne 350
2015-02-20 10:15 veju_ne
Sveiki, darbuotojas priimtas 2015, sausio viduryje, o atleidžiamas šiandien, skaičiuojant vidurkį kompensacijai už nep. atost. reikia traukti ir vasario darbo užmokestį?
Tininga Tininga 50021
2015-02-20 10:16 Tininga

veju_ne rašė:
Sveiki, darbuotojas priimtas 2015, sausio viduryje, o atleidžiamas šiandien, skaičiuojant vidurkį kompensacijai už nep. atost. reikia traukti ir vasario darbo užmokestį?
Taip.
citrus citrus 571
2015-02-20 10:59 citrus
Laba diena, labai prašau pagalbos: įmonėje darbuotojas dirbo pagal 2 darbo sutartis, dirba 5d.d. 12val. (8val pagal 1 DU+4val pagal kitą)2015-02-25 atleidžiame. Kaip teisingai apskaičiuoti atleidimo kompensaciją, jei:
2014-11 pagal vieną DU sutartį atostogavo 10d.
Kaip suprantu, tai reikia sudėti DU pagal abi sutartis(nes pagal VDI išaiškinimą-prisegtuke), suprantu, kad reikia skaičiuoti pagal 1 DU+papildomas darbas), o nebežinau kaip su dirbtomis dienomis...
Bandžiau daryti taip:
11 mėn. d.val.(sudėjau abiejų sutarčių) 237/955,06
12 mėn. d.val. 248/1244,84
01 mėn. d.val. 229/1223,38
Gaunasi VDU/val: 4,80
4,80*nepan.atost.d.*0,7;
paskaičius komentarus, pagalvojau, kad lyg ir turėčiau skaičiuoti koef...
nepanaudotas atostogas imu pagal 1-ą sutartį, o buvo dirbta normaliai, tai kaip ir nereikia to koef....
Žodžiu, visai nebeaišku...
Gal kas padėtumėte, būtų didelis ačiū...
VDI_konsultacija.doc
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui