ramune1 rašė: Labai prašau pagalbos, nes biudžetinėje įstaigoje darbo stažo jau turiu 22 d.d. ir kovos lauką ruošiuosiu nuo 0:
Susiformavau mokyklos mokinių sąrašą. Esu papildomo ugdymo mokykla.
Mano spec.lėšos - tėvų mokestis už išlaikymą įstaigoje. Direktoriui patvirtinus mokinių sąrašą pasidariau žiniaraštį ir mem.ord.Nr.15 (forma Nr.406) priskaičiavau debitorinį įsiskolinimą už sausio mėn.
D 172
K 232
172sąskaitoje - perėmėme iš švietimo įsiskolinimą už praeitus metus. Visas kitas sąskaitas galiu keisti.
Dabar nebežinau ką turiu daryti: kokia sąskaitų korespondencija ir kur atvaizduoti, kai mokiniai apsimoka (mažėja įsiskolinimas) ir tas lėšas aš pravedu į savivaldybę. Aišku aš vėliau jas užsisakau iš biudžeto mokyklos reikmėms pagal sąmatos projektą.
Priskaičiuotas įsiskolinimas gaunasi didesnis nei apmokėjimas, vaikai nenubėga į banką per 1 dieną, o einamas mėn. užsidaro. Viskas lipa į kt.
Na ką, ramune1, susipažinsime arčiau. Dirbu papildomo ugdymo įstaigoje ir galiu "paguosti": nuo Naujųjų nauja apskaitos tvarka, nauja apskaitos organizavimo tvarka ir t.t. Ten viskas surašyta nuo "a" iki "z", bet Jūs jau tikriausiai viską žinote ne blogiau už mane.
Pradžiai tėvų įnašai ir sąskaitų korespondencijos:
D 172 - K 400 priskaitytas mokestis už mokslą:
D 111 - K 172 mokestis sumokėtas, tuo pačiu registruojami įsipareigojimai biudžetui:
D 400 - K 173
D 173 - K 111 surinkta pajamų suma pervedama į biudžetą. Taškas.
Kaip matote, visos sąskaitos užsidaro. Toliau:
D 101 - K 230 gaunamos lėšos spec. programoms vykdyti ir t.t. Taigi, finansavimas iš biudžeto, išlaidos biudžeto ir pan. Tik siūlyčiau apskaitą vesti atskirai nuo aplinkos lėšų. Pradžiai tiek.