Filialas

L
Liusyte 2
2005-10-20 16:12 Liusyte
UAB nori atsidaryti padalini uz 300km, kuriame dirbtų apie 300 darbuotojų, filialo registruoti nenori, kaip reiks tvarkytis su dokumentais ? Ar juos galima laikyti "fliale" Pvz. darbo sutartis, kaip tada su žurnalų pildymu, juk priimant reikia daug ką pasirašyti. O ir kitus dokumentus kur laikyti ? Kur siųsti sąskaitas faktūras ir kt. Gal kas žinote ir galite padėti, nežinau kur galečiau susižinoti tokia info. ačiu
L
loretas 271
2005-10-20 16:23 loretas
Nelabai supratau , nori atodaryti filialą, o registruoti nenori. Tai to filialo statusas koks? Įmonė Vilniuje, o tas filialas Klaipėdoj. Kažkaip norisi daugiau informacijos.
L
Liusyte 2
2005-10-20 16:47 Liusyte 2011-09-11 03-52

loretas rašė: Nelabai supratau , nori atodaryti filialą, o registruoti nenori. Tai to filialo statusas koks? Įmonė Vilniuje, o tas filialas Klaipėdoj. Kažkaip norisi daugiau informacijos.

Nebus jokio statuso, tai UAB padalinys, visas administracinis darbas centre, zinoma bus keli personalo darbuotojai padaliny. O jeigu steigti filiala, tai reikia nuostatu, reikia kadastre registruotis, reikia personalo, galu gale atskiro direktoriaus ir t.t, norisi paprasciau, bet kaip daryti priimant darbuotojus, juos atleidziant, negi tures vaziuoti i centra
D
DaivaP 5451
2005-10-20 16:59 DaivaP 2011-09-11 03-52
Pagrinde visi dokumentai važiuos į centrą.
Vietoje tik tie dokumentai, kurių gali paprašyti tam tikri pareigūnai:
dėl VDI - instruktažai, žurnalai...
dėl VMI - pirkimų SF (jei centro buhalterijai užteks tik suvestinės) arba kopijos, žurnalai ir pan.
dėl Sodros - darbo grafikas. Žodžiu, kuo mažiau smile
Įdarbinimas tik centre.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui