Situacija tokia - biudžetinė įstaiga PVM mokėtoja nuomoja patalpas pavaldžioms biudžetinėms institucijoms (PVM mokėtojoms ir ne PVM mokėtojoms) bei verslo įmonėms. Be patalpų nuomos ji dar "perparduoda" elektrą, šilumą ir panašias paslaugas savo nuominikams. T.y. iš šilumos ir elektros tiekėjų gauna sąskaitas ir dalį šių paslaugų perparduoda nuomininkams.
Man klausimas kyla dėl PVM, nes pasimečiau už ką turi būti skaičiuojamas PVM ir dedamas į atskaitą, už ką ne :)
Taigi mūsų įstaiga pasibaigus mėnesiui išrašo tokias sąskaitas faktūras už patalpų nuomą ir šildymą/elektrą:
1) biudžetinei įstaigai PVM mokėtojai
2) biudžetinei ne PVM mokėtojai
3) verslo monei PVM mokėtojai
Kam bus išrašyta sąskaita su PVM, kam be PVM ir kaip su PVM atskaita (t.y. ar sumokėtas pirkimo PVM elektros tinklams galia būti traukiamas į atsakitą ir kokia dalis)?
Nežinau ar aiškiai čia išdėsčiau, bet man jau galva apsisuko su tom biudžetinėm lėšom