2003-06-01 21:18
Ekfin
Bandžiau ir aš "išmokti" sutartį tarp Atstovo ir Platintojo. Kol mokiausi, už ką ten duoda, kaip Jūs vadinate taškus, jie tą sutartį du kartus perdarė. Todėl nusispjoviau, ir pradėjau žiūrėti į viską tik buhalteriškai.
Aš siūlyčiau visą logiką sudėlioti taip:
1. Tiek telefonus, tiek SIM korteles Platintojas iš atstovo perka ir sąskaitose būna abiejų kaina.
2. Platintojas parduoti gali telefoną atskirai - tokiu atveju matyt jis negaus, kaip Jūs sakote, taškų ir kreditinė sąskaita nebus išrašyta.
3. Platintojas parduoda telefoną su kortele (abonentas pajungiamas į tinklą). Abenentui nasvarbu kiek kainavo telefonas ir kortelė atskirai, todėl nurodoma viena kaina, o iš sandėlio nusirašo ir telefonas, ir kortelė. Tai nereiškia, kad kortelė duodama nemokamai - tik su ja parduotas telefonas uždirba taškų ir kreditinę sąskaitą. Taigi, kol neturime kreditinės sąskaitos, Platintojo pardavimas yra nuostolingas, kai tik ją gauname - parduotų telefono ir kortelės savikaina sumažinama, ir pardavimas pasidaro pelningas.
4. Dar Platintojas Atstovui gale mėnesio išrašo sąskaitą už jo surastų abonentų prakalbėtą laiką. Kaip jie tą paskaičiuoja - tamsus miškas.
Ar apie tai čia prirašiau, ko norėjai sužinoti?