renata1113 rašė:
1953 rašė: Laba diena, gal ir ne į temą, bet nenoriu naujos kurti, aš turiu tokį klausimėlį.
Aš dirbu buhaltere per dvi darbovietes, vienoje dirbu etatu, o kitoje pusę etato. Ten kur dirbu pusę etato (čia yra nepagrindinė darbovietė) buhalteriją tvarkau visą viena, o kitoje aš esu tik apskaitininkė. Vienu žodžiu dabar prasidėjo seminarai dėl naujos apskaitos ir mano direktorius pareiškė, kad čia nėra mano pagrindinė darbovietė ir man nepriklauso kelti kvalifikaciją šios įstaigos lėšomis. Norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę mielieji buhalteriai, ar mano vadovas teisus, gal kam nors teko susidurti su tokiu atvėju. Ačiū.
Darbuotojo kvalifikacijos kėlimas už įstaigos pinigus yra įstaigos vidaus reikalas.
Šiaip raštingoje biudžetinėje įstaigoje turėtų būti patvirtinta darbuotoju kvalifikacijos kėlimo tvarka.
Ir dar pacituokite direktoriui buhalterinės apskaitos įstatymą, kurio 21 str. nustato, kad už buhalterinės apskaitos organizavimą atsako įstaigos vadovas, o vyr.buhalteris atsako tik už ūkinių įrašų teisingumą (11 str.). Taip kad įstaigos vadovas turi rūpintis kaip muo 2010 metų įdiegti naują apskaitos sistemą.
Tą patį kalba ir biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos organizavimo taisyklės:
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Taigi vadovas ir turi apsispęsti, kas važiuos į tuos seminarus dėl naujos apskaitos sistemos ir kas ją jo vadovaujamoje įstaigoje diegs.
Ačiū renata1113 Jūs taip visuomet atsiliepiat ir nuraminat, tai ir aš taip pat galvoju, kad jeigu man nepriklauso tai vadovas turėtų tuo domėtis, tačiau iškilus neaiškumams kažkodėl bėga pas buhalterį klausti, o ką galės atsakyti buhalteris tada.