Tax.lt narys ulveryza

U
Tax.lt narys nuo
2006-08-02
ulveryza
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2006-08-02 11:05 Darbo teisė » Darbo grafikas » #302311
kadangi mūsų personalo vadybininkė LABAI užsiėmus tai stengiuos jai pahelpinti.
Klausimas :
norime įvesti įmonėje kai kuriems darbuotojams pamaininį darbą. Kiek supratau reikia keisti darbuotojams darbo sutartis tokiu atveju ? Plius reikia sudaryti darbo grafikus ? bei pildyti darbo tabelius (šitą pildom nors ir darbas nuo 8 iki 17 su 1 val pertrauka) ?
Kokie dar teisiniai aspektai turi būti apžiūrėti ir kas dar į vidinęs tvarkos taisykles turi būti įtraukta ?
Kokie nors niuansai yra sudarant darbo grafiką ? noriu daryti dvi pamainas viena iš ryto kita po pietų ateina, o labiausiai užimtu laiku gautųsi kad driba abi.
Beje darbo inspekcija konsultuoja nemokamai ir noriai, ar tik kai kuom nors nusižengi :) ?
jei kam nesunku galite tiesiogiai į emailą įmesti kokį pvz sutarties su darbuotoju ir grafiko kuris būtų labiausiai priimtinas darbuotojams ir turėtų jie galimybę kestis: tarkim vieną savaitę vieni ryte kitą kiti ryte?
Dėkoju iš anksto
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui