Sveiki,
Va aš taip pat pasiemiau tvarkyti apskaitą namų bendrijai.Kažkoks apsurdas...Perėmiau dokumentus ir pamačiau jog ten jokia apskaita nebuvo vedama:tik pildoma kasos knyga(išrašomi kpo,kio) ir nepildoma jokių žurnalų.Kai pasakiau buvusei buhalterei jog čia nėra jokios apskaitos,ji man akių vos neiškabino.Nuėjau pas auditorių jis tai patvirtino.Dabar visą apskaitą turiu pervest...Pasak auditoriaus daugumoje bendrijų tos pačios bėdos-jokios apskaitos tik vedama kasos knyga ir apskaičiuojami mokesčiai.Auditorius sakė jog bendrijom reikalinga dvejybinė apskaita,metams pasibaigus būtina pateikt mokesčiams ataskaitas nors tai ir ne pelno siekianti organizacija.
Dabar nė rankos nekyla tą apskaitą paimt ir suvest...nervas ima...Pirmiausia reikia sąskaitų planą susikurt,gal kas jau turit susikūrę?Gal kas galit padėt...Bėda ta jog keletas metų jau nedirbau buhaltere,o ir šiaip esu neseniai "iškepta" buhalterė...