Namų bendrijos apskaita

W
Wida 44
2007-07-18 21:17 Wida 2011-09-11 05-28

Asara rašė: turėtų būti daug paprastesnė apskaita tokioms bendrijoms, kurios neturi pajamų iš komercinės veiklos. O dabar gaunasi-kad praktiškai dirbi tam, kad pavaizduoti savo atlyginimus, na ir remontų sąnaudas. Sąskaitų korespondencijų daug, darbo daug, o naudos jokios.

Asara jei tu iš Šiaulių galečiau parodyti kaip vedu bendrijos apskaitą aš, tik tiek kad pas mane senas ąskaitų planas, ir aš pati dar šviežiai iškepta buhalterė, bet viską tvarkau pasižiūrėdama kaip tvarkė buvusioji ir po truputį judu pirmyn. Aš turiu visas excelines lenteles, galėčiau pasidalinti.
Asara Asara 931
2007-07-19 08:46 Asara
Widai

Aš iš Šiaulių. Būčiau labai dėkinga už pagalbą, o tai jau ta bendrijos apskaita man toks galvos skausmas. Aš esu pradedanti buhalterė.
W
Wida 44
2007-07-19 16:51 Wida 2011-09-11 05-28

Asara rašė: Widai

Aš iš Šiaulių. Būčiau labai dėkinga už pagalbą, o tai jau ta bendrijos apskaita man toks galvos skausmas. Aš esu pradedanti buhalterė.


Parašiau pž
Asara Asara 931
2007-07-20 10:09 Asara
Parašiau až[/quote]

Aš nieko nerandu. Ar turėtų būti mano pašto dėžutėje? Nemoku dar čia naudotis :(
Asara Asara 931
2007-07-20 10:12 Asara
Ir dar.
Mokesčiai butų savininkmas skaičiuojama nuo buto ploto: elektra bendro naudojimo plotuose, kaupimo lėšos ir atlyginimai. Ar ir atlyginimai nuo buto ploto taip skaičiuojami??
Niemand Niemand 4934
2007-07-20 10:32 Niemand
Taip, bet paprastai "atlyginimai" yra įvardijami kaip administravimo arba eksploatacinės išlaidos ir patvirtinamas jų tarifas kv.m.
L
lijag 12
2007-07-22 12:47 lijag
O KOKIĄ KORESPONDENSIJĄ DAROTE,KAI APSKAIČIUOJATE KOMPENSACIJAS?
W
Wida 44
2007-07-23 16:50 Wida 2011-09-11 05-29

lijag rašė: O KOKIĄ KORESPONDENSIJĄ DAROTE,KAI APSKAIČIUOJATE KOMPENSACIJAS?


Kokias kompensacijas?
W
Wida 44
2007-07-23 17:12 Wida
Aš nieko nerandu. Ar turėtų būti mano pašto dėžutėje? Nemoku dar čia naudotis :([/quote]


Parašiau tau asmeninį pranešimą
K
Kristule 72
2007-07-27 16:29 Kristule
Labas,
gal galėtumėt ir man pagelbėti savo protingais patarimais?
Situacija tokia: Bendrija įkurta 2005 metais, bet apskaitos kaip ir daugelyje bendrijų tik gyventojų skolos, mokėjimai bei panaudojimas. Visur mokami pinigai parašius laisvos formos prašymą. Nuo liepos mėn. nusprendė, kad reikia viską sutvarkyti. Įdarbino pirmininkę (ji dirbo visuomeniais pagrindais nors ir imdavo algą), mane padarė buhaltere. Tačiau aš darbintis nenoriu, nes dirbu kitame darbe.
Ir man iškilo klausimai:
1) ar reikia darbo sutarties pirmininkei ar užtenka skyrimo protokolo (paskirta nuo 2005m) ir ar jai galima mokėti kaip dirbančiai pusę etato?
2) ar galiu aš pasirašynėti ant sskaitų, kurias išsiunčiam gyventojams?
3) kaip reikia perimti gyventojų įsiskolinimus, ar užtenka paprasto perėmimo akto?
4) kaip elgtis su vienu gyventoju, kuris nesutinka stoti į bendriją ir nemoka jokių mokesčių?
5) buvo daromos namo pamatų remontas. Yra sąskaitos už medžiagas, bet už darbą jokių sąskaitų nėra. Kaip apiforminti?

LABAI PRAŠAU PAGELBĖKIT. NESU SUSIDŪRUSI SU TOKIA APSKAITA smile
W
Wida 44
2007-07-27 18:52 Wida
[quote="Kristule"]Labas,
gal galėtumėt ir man pagelbėti savo protingais patarimais?
Situacija tokia: Bendrija įkurta 2005 metais, bet apskaitos kaip ir daugelyje bendrijų tik gyventojų skolos, mokėjimai bei panaudojimas. Visur mokami pinigai parašius laisvos formos prašymą. Nuo liepos mėn. nusprendė, kad reikia viską sutvarkyti. Įdarbino pirmininkę (ji dirbo visuomeniais pagrindais nors ir imdavo algą), mane padarė buhaltere. Tačiau aš darbintis nenoriu, nes dirbu kitame darbe.
Ir man iškilo klausimai:
1) ar reikia darbo sutarties pirmininkei ar užtenka skyrimo protokolo (paskirta nuo 2005m) ir ar jai galima mokėti kaip dirbančiai pusę etato?
2) ar galiu aš pasirašynėti ant sskaitų, kurias išsiunčiam gyventojams?
3) kaip reikia perimti gyventojų įsiskolinimus, ar užtenka paprasto perėmimo akto?
4) kaip elgtis su vienu gyventoju, kuris nesutinka stoti į bendriją ir nemoka jokių mokesčių?
5) buvo daromos namo pamatų remontas. Yra sąskaitos už medžiagas, bet už darbą jokių sąskaitų nėra. Kaip apiforminti?

Kiek žinau tai buhalteris turi būti įsidarbinęs, galima ir antraeilėms pareigoms,ir reikia darbo sutarties visiems bendrijos įdarbintiems darbuotojams, juk ir mokesčius reikia mokėti. Gali ir pirmininkė ir buhalterė dirbti puse etato, ar dirbti tik po kokias 2 ar 1 val per dieną. Žiūrint kokį atlyginimą jos gauna, kad valandai išeitų bent 4.19Lt.
Gyventojas, kuris nėra bendrijos narys gali juo ir nebūti, bet mokesčius turi mokėti kaip visi, nebent jo butas neprivatizuotas ir priklauso savivaldybei, tai dalį mokesčių už jį moka savivaldybė.
Dėl remonto, turi būti protokolai, kuriuose yra nutarta, kad reikia atlikti namo pamatų remontą, ir ten turi būti parašyta, kas jį atliks, gal kas nors dirbo iš namo gyventojų savanoriškai, tai tada mokėti nereikia. Bent pas mus bendrijoje, tai už visus atliktus darbus net tokius kaip žolės pjovimas , darbą atliekantis žmogus išsiima patentą ir pagal sutartį su juo jam apmokam.
O dėl gyventojų įsiskoliniomo perėmimo tai nežinau, pirmiausiai turi būti visuotinio bendrijos narių susirinkimo protokolas, kuriame nusprendė taip daryt.
K
Kristule 72
2007-07-30 09:47 Kristule
Protokolas dėl pamatų remonto yra. Tik vat jis kategoriškai nesutinka nieko mokėti, absoliučiai jokių mokesčių. Kokiu būdu galima priversti mokėti? Negi išeitis tik teismas? Nes kiti gyventojai nenori perimti jo mokesčių, nes jie nėra kokie vargšai, o tik Palangoje nusipirko butą poilsiavimui, "ir daugiau pinigų vėjams nemėtys" smile
O buhalteris be algos dirbti negali? Visuomeniniais pagrindais?
L
lijag 12
2007-07-30 13:39 lijag
Na mūsų name yra kelios bobulytės,kurios gauna kompensacijas už vandenį ir šildymą...
K
Kristule 72
2007-07-30 13:44 Kristule
Pas mus šildymas elektra, ir bobučių net nėra. Gyventojai moka tik laiptinių apšvietimą, pirmininkei algą, bei kitokius smulkius remonto darbus(kaip pvz., žolės nupjovimas). O už didelius darbus renka pinigus proporcingai gyvenamam plotui (pagal kvadratura)
K
Kristule 72
2007-08-21 11:47 Kristule
Niekas nieko nerašo :(
O gal galite pasakyti ar reikia kam nors pranešti, jei pirmininkė dirba mažiau nei 4 val. Kiek žinau anksčiau reikėdavo Darbo inspekcijoje parašyti kažkokį raštą.
D
danguolep 1478
2007-08-21 12:58 danguolep
Reikia nurodyti ,kiek sutrumpinama darbo savaitė arba darbo diena.
D
danguolep 1478
2007-08-21 13:01 danguolep
Siūlo darbelį - vesti apskaitą garažų bendrijai.Gal yra su tuo susipažįnęs -maloniai prašau atsiliepti
K
Kristule 72
2007-08-21 13:36 Kristule 2011-09-11 05-30
[quote:303a3eb5f1]Reikia nurodyti ,kiek sutrumpinama darbo savaitė arba darbo diena[/quote]
O kur nurodyti? Darbo sutarty ar darbo inspekcijoj??
urtele urtele 13511
2007-08-21 13:44 urtele 2011-09-11 05-30

Kristule rašė: [quote:8a88c5477f]Reikia nurodyti ,kiek sutrumpinama darbo savaitė arba darbo diena

O kur nurodyti? Darbo sutarty ar darbo inspekcijoj??[/quote]
www.vdi.lt/index.php?820613026
W
Wida 44
2007-08-21 18:19 Wida 2011-09-11 05-30

Kristule rašė: Niekas nieko nerašo :(
O gal galite pasakyti ar reikia kam nors pranešti, jei pirmininkė dirba mažiau nei 4 val. Kiek žinau anksčiau reikėdavo Darbo inspekcijoje parašyti kažkokį raštą.

Namų bendrijoje galima dirbti ir mažiau d. val kaip pas mus pvz po 1 arba po 2, pranešti niekur nereikia.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui