Prašau visų pagalbos. Turiu keletą problemų, tik nežinau nuo ko pradėti. Visų pirma, kas turi būti parašyta ir kaip turi būti sudarytas apskaitos registrų sąrašas? Aš manau, kad ten turi būti surašti visi mano memorialiniai orderiai ir didžioji knyga. tik kaip tada su atis memorais: ar užtenka parašyti, kad pildomi memorialiai orderiai Nr. 2,3 ir pan. ar dar reiktų nurodyti kokie apyvartos žiniaraščiai jiems priskiriami?
Gal kas turit pasitvirtinęs finansinės atskaitomybės sudarymo tvarką?
Viena auditorė paprašė parodyti ar yra patvirtinta mėnesinės, ketvirtinės ir metinės finansinės atskaitomybės sudėtis, pateikimo terminai ir atsakingi asmenys. Aš tokio įsakymo neturiu ir net neįsivaizduoju kaip tai turėtų atrodyti
Gal kas žinot?