Aisku, darbas gali buti organizuotas ivairiai. Manau, kad panasius darbus reiketu patiketi maziau kvalifikuotam personalui (ne buhams, o administratorems, apskaitininkams), juk sis darbas maziau apmokamas. kam moketi buhui didelius pinigus, jei uz ta pati darba galima sumoketi dvigubai maziau? O juk administratore dazniausiai ir mazose firmose reikalinga, tai galetu padaryti ir tuos darbus. Palikime buhalteriui tik patikrinti tabelius, keliones lapus, avansines apyskaitas, nurasymo aktus, isakymus, darbo sutartis ir pan., o dirbti konkretu darba tik toki, kokio administratote nesugebes, kuris reikalauja kvalifikacijos. Taigi imone sutaupys siuo atveju.[/quote]
Labai gera Love mintis, pritariu
Klausykit, o jei imoneje tera vienas darbuotojas ir tereikia israsyti kelias saskaitas - gal galima paieskoti tiesiog siek tiek patyrusios apskaitininkes. Ar daug ten tu popieriu tvarkymo? Juk tereikia VMI, Sodrai teikti kazkokia info ir viskas, ar ne?