Tax.lt narys kristaliuke

K
Tax.lt narys nuo
2004-01-12
kristaliuke
forume parašė 9 žinučių

Naujausios žinutės:

2006-11-10 23:50 Bendra » Komandiruotė » #338122
Loreta, labai ačiū už atsakymą. Turėjau nuojautą, kad reikės apmokestinti dalį dienpinigių, nors labiau norėčiau, kad būtų galima atsižvelgti į nustatytą DU+priedai...
Būsiu dėkinga už Wolf ir kitų, kas susidūrė su panašiais atvejais, komentarus.
2006-11-10 16:20 Bendra » Komandiruotė » #338061
Labai prašau, atsakykite kas nors smile

Darbuotojas komandiruotėje buvo gegužės mėnesį, tačiau jam priklausantys dienpinigiai paskaičiuoti tik dabar - lapkričio mėn. Gegužės mėnesį darbuotojo DU buvo 275 Lt, nuo liepos mėnesio darbuotojui kas mėnesį skiriami priedai (DS konkrečia suma neįvardinti) ir šį mėnesį jo DU būtų virš 1000 Lt. Priskaičiuoti dienpinigiai už komandiruotę sudaro 1200 Lt. Ar dabar išmokant dienpinigius reikia skaičiuoti įmokas Sodrai ir GPM nuo dalies, viršijančios 50 proc. DU? Į kurio mėnesio DU reikia atsižvelgti - ar į komandiruotės metu buvusį, ar į to mėnesio, kai faktiškai išmokami dienpinigiai? Ar galima "DU+priedai" laikyti "nustatytu DU"?
2006-11-10 08:48 Bendra » Komandiruotė » #337632
Perskaičiau temą skersai išilgai, bet taip iki galo ir nesupratau, nes neradau analogiškos situacijos smile Labai prašau Jūsų pagalbos ir patarimo, kaip daryti tokioje situacijoje:
Pas mus dienpinigiai paskaičiuojami ir išmokami labai pevėluotai smile Darbuotojas komandiruotėje buvo gegužės mėnesį, tačiau jam priklausantys dienpinigiai paskaičiuoti tik dabar - lapkričio mėn. Gegužės mėnesį darbuotojo DU buvo 275 Lt (0,5 MMA, nes dirbo 0,5 etato), nuo liepos mėnesio darbuotojui kas mėnesį skiriami priedai ir šį mėnesį jo DU būtų virš 1000 Lt. Priskaičiuoti dienpinigiai už komandiruotę sudaro 1200 Lt. Ar, šį mėnesį išmokant dienpinigius, reikia skaičiuoti įmokas Sodrai ir GPM nuo dienpinigių dalies, viršijančios 50 proc. gegužės mėn. DU? Į kurio laikotarpio DU reikia atsižvelgti - ar į komandiruotės metu buvusį, ar į to mėnesio, kai faktiškai paskaičiuojami ir išmokami dienpinigiai? Suprantu, kad jei visgi reikėtų sumokėti GPM, tai būtų 27 proc., o ne 33 proc., ar ne taip?
Laukiu nuomonių. Iš anksto ačiū.
2006-05-26 11:16 Darbo teisė » Kaip teisingai apiforminti darbuotoją darbui prie ES projekto? » #279872
Ačiū už atsakymus. Ir Estellai už užuojautą :)
Mes esame eilinis projekto partneris. Projekto koordinatorius pateikė darbo valandų apskaitos žiniaraščio (timesheet) formą. Lyg ir aišku, kaip ją pildyti: kas mėnesį fiksuoji realiai išdirbtas valandas ir pagal tai apskaičiuoji DU, kuris kas mėnesį gali būti skirtingas. Į daugumą mano klausimų koordinatorius atsako "darykit pagal savo šalies įstatymus ir apskaitos taisykles" smile Tai man didžiausias smile ir yra, kaip pagal mūsų visus teisės aktus teisingai apiforminti darbuotoją ir jam išmokamą DU nuo išdirbtų valandų skaičiaus??? Kadangi mes žinome tik vidutinį 1 mėn. DU, gal galite patarti, kaip paskaičiuoti vid. 1 val. DU, kai kas mėnesį tų darbo valandų būna skirtingai? smile Jeigu ką, aš nesu buhalterė...
2006-05-26 10:14 Darbo teisė » Kaip teisingai apiforminti darbuotoją darbui prie ES projekto? » #279834
Sveiki. Atleiskit, jei jau buvo apie tai rašyta, tačiau porą dienų naršiau forumą, bet atsakymo į savo klausimą neradau.
Situacija tokia: laimėjome Europos Komisijos 6BP projektą, kurio trukmė 36 mėn., per kuriuos galime išnaudoti 23 "person-months". Darbui su projektu norime apiforminti 3 įstaigoje jau dirbančius darbuotojus pagal antras terminuotas DS (minėtiems darbuotojams etatai bus sumažinti, kad bendras darbo valandų skaičius neviršytų DK reikalavimų). Gali taip gautis, kad vieną mėnesį reikės daugiau dirbti prie projekto, kitą - mažiau, žodžiu, iš anksto negalime numatyti, kiek laiko reikės praleisti prie projekto konkretų mėnesį. Kaip suprantu, geriausia būtų nustatyti valandinį įkainį ir skaičiuoti realiai išdirbtas valandas, tačiau VDI konsultantė išaiškino, kad tai būtų suminė darbo laiko apskaita, kurios taikyti mes negalime, nes mūsų įstaiga nevykdo nepertraukiamos veiklos, netenkina kitų darbo kodekso sąlygų ir t.t.... Be to, pradėjo gąsdinti mane visokiais darbo grafikais, kurių reikės griežtai laikytis ir pan. smile Man patarė sudarinėti terminuotas darbo sutartis, nustatant tam tikrą darbo valandų ir dienų skaičių per mėnesį bei mokant kas mėnesį fiksuotą darbo užmokestį. Bet tai reiškia, kad atlyginimas bus mokamas ne pagal realiai išdirbtą laiką, o šiaip "iš lubų"??? Nieko nesuprantu smile
Gal kas turite praktikos su ES projektais ir darbuotojų įdarbinimu? Kaip teisingai apiforminti darbo sutartis, kokį atlyginimą nustatyti ir kaip skaičiuoti darbo valandas, kad tiktų ir Europos Komisijai, ir VDI? Gal kas tokiu atveju praktikuojate autorines sutartis? Auditoriai nesikabinėja?
Labai tikiuosi Jūsų pagalbos. Ačiū.
2004-01-12 16:20 Bendra » DARBO SUTARČIŲ REGISTRAVIMO ŽURNALAS » #55194
Visgi kažko aš nesuprantu tuose DS registracijos žurnaluose smile Ar, atsiradus įrašams 8,9 ar 10 skilčiai, reikia naujo įrašo, kartojant 2-7 skilties duomenis, ar užpildoma jau prie esančių įrašų? Jei užpildoma prie tų pačių įrašų, tai, kaip elgtis, kai žurnalas baigtas ir užantspauduotas, o darbuotojas atleidžiamas?
Ir visgi kas nors - PRAŠAU - patarkite, kaip 8 skiltyje nurodyti, kad pasikeitė DS 1.2 punktas, t.y. pareigos, arba 4 punktas - atlyginimas?
2004-01-12 15:10 Bendra » DARBO SUTARČIŲ REGISTRAVIMO ŽURNALAS » #55131
Ačiū. Taip ir padarysiu.
2004-01-12 14:51 Bendra » DARBO SUTARČIŲ REGISTRAVIMO ŽURNALAS » #55117
Ačiū, Emma, už patarimus. Labai patiko mintis apie kompiuterinį žurnalą už praeitą laikotarpį, tik ar neatrodys juokingai 1 nepilnai užpildytas užantspauduotas lapas kaip "žurnalas"? smile Seno pavyzdžio žurnalo niekur neradau pirkti...
2004-01-12 14:03 Bendra » DARBO SUTARČIŲ REGISTRAVIMO ŽURNALAS » #55080
Sveiki. Esu naujokė tiek buhalterijos ir kitų popierių tvarkyme, tiek ir šioje TAX.lt sistemoje, ir labai norėčiau jūsų patarimo smile Situacija tokia: įmonė veikia nuo 2000-ųjų pabaigos, joje iki šiandien yra dirbę 9 darbuotojai (3 iš jų jau išėję). Darbo sutartys nebuvo registruojamos žurnale. Tik dabar susiimta, kad reikia sutvarkyti šį reikalą, o atsakinga tapau aš. Nusipirkau žurnalą. Jis yra pats naujausias, o man įrašus reikia daryti nuo 2000 m.!!! Labai PRAŠAU - patarkite, kaip geriau atbuline data užpildyti žurnalą? Gal kas galite kokį pavyzdį atsiųsti, kaip yra išdėstomi/formuluojami įrašai 8, 9 bei 10 skiltyse?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui