DaivaP rašė:
Romi rašė: Ar jums neatrodo,kad amortizatoriai ir visos kitos detalės,reikalingos tvarkingai automobilio eksploatacijai ,yra eksploatacinės sąnaudos,o ne remontas,ir į tą 50 proc.neįskaičiuojamos?
Jei amort. ir kt. detalės eksploatacija, kas tada jūsų manymu remontas?
Vat,tame ir esmė,kad niekas tiksliai negali pasakyti,kas tos eksploatacinės sąnaudos,o kas remontas.Kiek ko neklausi,visi aiškina skirtingai.Be amortizatorių juk nevažiuosi,nepraeisi techn.apžiūros,o juk rašoma,kad viskas,kas reikalinga techn.priežiūrai,kad mašina būtų tvarkinga,yra eksploatacinės sąnaudos.Aš buvau uždavusi klausimą:išdaužė autobusui stiklą,kuris kainuoja 6000 lt.,pakeitėme,kas tai remontas ar ekploat.sąnaudos?Sako,remontas.Gerai,po savaitės važiuoja ir vėl išmuša.Per metus gali prireikti ir 10 kartų keisti tuos stiklus,tai jeigu autobusas senas,tai stiklų keitimas kainuos tikrai daugiau nei 50 proc.autobuso vertės,didinsime jo vertę pakeistų stiklų sąskaita,tai ką tas autobusas pasidaro geresnis?
Sutinku,pvz.variklio kapitalinis remontas iš tikrųjų padidina automobilio vertę,pratęsia jo ekspl.laiką.Tai jau būtų remonto sąnaudos.
Gal kas turite kokį pažįstamą mechaniką autoparke,jie turėtų žinoti.