Tax.lt narys Dabura

D
Tax.lt narys nuo
2010-08-02
Dabura
forume parašė 10 žinučių

Naujausios žinutės:

2010-12-01 15:11 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #883899

amadina22 rašė: SAVIVALDYBĖS ARCHYVO SKYRIAUS PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:

priimti likviduotų Vilniaus miesto juridinių asmenų, nesant tiesioginių jų funkcijų perėmėjų, ilgo ir laikino saugojimo dokumentus;


Likviduotų, o ne nupirktų smile Norėdami priduoti, turėsit pateiti dokumentus dėl likvidavimo ir pan.
2010-12-01 14:57 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #883891
[/quote]na sito mes nesinome niekas ten ju nearchyvavo o dezese dabar guli bet nori atiduoti tas dezes naujam direktoriui kur akcijas nupirko. Bet manau jam nereikia to prisiimti, o turejo buti priduota i arhyva ar kaip?[/quote]

Į kokį archyvą, turite omenyje? mano nuomone, čia kalba turi eiti apie teisių perėmimą - jei nupirkote įmonę, tai turite paimti ir tuos dokumentus, kurių saugojimo terminas nepasibaigęs. Kitas dalykas, susitarimo reikalas būtų išreikalauti, kad tie dokumentai būtų sutvarkyti, bet jei nėra su kuo tartis smile
2010-11-09 13:05 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #874954

Elste rašė: turiu laiko, pradėjau Bylų nomenklatūrą žūrinėti ir studijuoti tuos naujus saugojimo terminus. Nepatinka, man jie, senoji saugojimo terminų rodyklė fainesnė buvo, daugiau dokumentų, aiškiau surašyti.
O čia...
nerandu pvz., kiek saugomi akcininkų protokolai ir kt. jų dokumentai, kiek įmonės veiklos įsakymai. smile


Pritariu smile Naujojoje net atostogų prašymų nėra smile Man atrodo, kad ji turėtų būti šiek tiek platesnė ir tuo pačiu konkretesnė, bet gal kaip nors įprasim :)
2010-11-08 10:22 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #874394
Tikiuosi neužsigausit už mano tokius kategoriškus pastebėjimus smile - tiesa gimsta diskusijose smile
2010-11-08 10:18 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #874392

Tininga rašė:

Dabura rašė: Na, nepykit, bet skirtingi būti negali - teisės aktai visiems vienodi, o jei susigalvoja ką papildomai, tai galima su tuo nesutikti. Aš pats turiu daugiau nei 10 m. valstybės archyvuose patirtį, tad papildyti naujais reikalavimais, nei nustatyta Lietuvos archyvo departamento, nelabai gali, kokia pvz., Savivaldybės įstaiga. Gali tik detalizuoti, tikslinti ir pan, o ne sugalvoti naujų imperatyvių teisės aktų smile Aš suprantu, kad archyvuojant, galima ir reikia peržiūrėti kas tose bylose sudėta (atlikti ekspertizę) ir nereikalingus dokumentus išimti, bet tai reikia spręsti konkrečiu atveju atskirai, atsižvelgiant ir į įstaigos/įmonės specifiką, ir į tuo metu galiojančius teisės aktus, ir pan. smile

Esminiai reikalavimai, aišku nesiskiria. Bet kai kurie dalykai nevienodai traktuojami. (Pvz. įsakymai dėl neatvykimo administracijai leidus).
Nieko naujo imperatyvaus nei dispozityvaus aš tikrai nesugalvojau.
Paso ir Sodros pažymėjimo kopijos yra nearchyvuojamos, ir tiek. Būtent toks buvo klausimas, ir toks yra atsakymas. smile


Na bet jūs ir užsispyrusi smile smile Aš galėčiau parodyti Jums krūvą skirtingų organizacijų asmens bylų (ir suderintų su valstybiniais archyvais), kur kiekvienoje iš jų bus ir paso kopija, ir sodros kopija, universiteto baigimo diplomo kopija, ir net paprastų kursų baigimo pažymėjimai, vaikų gimimo liudijimų kopijos ir t.t. - visa tai, ką įstaigos vadovas mano reikalinga įdėti į bylą, vadovaudamasis Archyvų departamento nustatyta formuluote "(su tarnybos (darbo) įstaigoje pradžia, eiga ir pabaiga susiję dokumentai ar jų kopijos)".
Aš suprantu (tikiuosi), kodėl jūs ginate savo poziciją - daug organizacijų, valstybinių įstaigų, kurios susiduria su dokumentų perdavimų tokiau saugoti į kitus archyvus, yra priklausomos nuo jas perimančių archyvų darbuotojų, tad kartais pastarųjų nekompetencija, nežinojimas ar atvirkščiai norėjimas tą žinojimą pademonstruoti ir sukuria tokias situacijas, kai tvarkant dokumentus, liepiama kažką papildomai padaryti, nors to galbūt ir nereikėtų. Mano pasiūlymas tokiu atveju būtų - visada prašyti raštu paaiškinimo, ir manau, problema išsispręs smile
2010-11-08 08:30 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #874306

Tininga rašė:

Dabura rašė: Dar kartą kartoju - niekur nėra nustatyta, kokie dokumentai segami į asmens bylą, išskyrus mano paminėtus teisės aktus. Taigi, jūsų reikalas, jei nusprendėte, kad paso kopija dėsite į asmens bylą. Daugumoje organizacijų, priimant žmogų į darbą, deda ir paso kopijas, ir net diplomų kopijas ir ne jums spręsti, kad jos nusižengia kokioms taisyklės ar teisės aktams smile , nes taip nėra... Priimat žmogų į darbą, deda paso kopiją, diplomo kopiją, net cv, prašymo priimti į darbą, įsakymo dėl priėmimo kopijas, darbo sutartį ar kopiją pagal apsisprendimą ir viskas. Toliau jau darbo eigoje su juo susiję teisės aktai ir pan. Tai kam tas kategoriškumas smile

Mes kalbame apie skirtingus dalykus.
Mūsų įmonėje asmens bylose kaupiama apskritai viskas, kas susiję su darbuotoju. Ne tik pasų ir kitokių dokumentų kopijos (jie yra jūrininkai, tad sertifikatų yra šūsnys), bet ir pažymų, siuntimų kopijos ir t.t.
Tačiau archyvuojant (apie tai ir klausta buvo!) visa tai iš asmens bylos išimama. Čia galioja ne tiek mūsų tvarka, kiek archyvo. Archyvuodami asmens bylas, konsultavomės su archyvo specialiste, kuri priima dokumentus saugojimui. Tad pasidalinau šia patirtimi. smile
(Beje, skirtingų miestų archyvų reikalavimai neretai būna skirtingi).


Na, nepykit, bet skirtingi būti negali - teisės aktai visiems vienodi, o jei susigalvoja ką papildomai, tai galima su tuo nesutikti. Aš pats turiu daugiau nei 10 m. valstybės archyvuose patirtį, tad papildyti naujais reikalavimais, nei nustatyta Lietuvos archyvo departamento, nelabai gali, kokia pvz., Savivaldybės įstaiga. Gali tik detalizuoti, tikslinti ir pan, o ne sugalvoti naujų imperatyvių teisės aktų smile Aš suprantu, kad archyvuojant, galima ir reikia peržiūrėti kas tose bylose sudėta (atlikti ekspertizę) ir nereikalingus dokumentus išimti, bet tai reikia spręsti konkrečiu atveju atskirai, atsižvelgiant ir į įstaigos/įmonės specifiką, ir į tuo metu galiojančius teisės aktus, ir pan. smile
2010-11-07 17:01 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #874256

Tininga rašė:

Dabura rašė: Kaip tik, asmens byla yra viena iš nedaugelio dokumentų bylų, kur segamos ir kopijos.

Personalo įsakymų - taip. Segamos patvirtintos kopijos.
Tačiau VSD, paso - tikrai ne. (Būtent apie šiuos kalbėjom)


Dar kartą kartoju - niekur nėra nustatyta, kokie dokumentai segami į asmens bylą, išskyrus mano paminėtus teisės aktus. Taigi, jūsų reikalas, jei nusprendėte, kad paso kopija dėsite į asmens bylą. Daugumoje organizacijų, priimant žmogų į darbą, deda ir paso kopijas, ir net diplomų kopijas ir ne jums spręsti, kad jos nusižengia kokioms taisyklės ar teisės aktams smile , nes taip nėra... Priimat žmogų į darbą, deda paso kopiją, diplomo kopiją, net cv, prašymo priimti į darbą, įsakymo dėl priėmimo kopijas, darbo sutartį ar kopiją pagal apsisprendimą ir viskas. Toliau jau darbo eigoje su juo susiję teisės aktai ir pan. Tai kam tas kategoriškumas smile
2010-11-04 14:54 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #873353

Tininga rašė:

Elste rašė: O va antroji dalis klausimo, kus sodors pažymėjomo kopija, paso kopija ir t.t. visa tai segama į asmens bylą.

Į archyvuojamą asmens bylą nededamos jokios dokumentų kopijos!


Kaip tik, asmens byla yra viena iš nedaugelio dokumentų bylų, kur segamos ir kopijos.
Dar galiojanti Bendrųjų terminų rodyklė numatos kas dedama į asmens bylą - Rodyklės punktas Nr. 137 (labai daug perrašinėt :) ). O nuo sausio 1 d. įsigaliojančioje numatyta bendresnė formuluotė - "su darbo įstaigoje pradžia, eiga, ir pabaiga susiję dokumentai ar jų kopijos.
2010-10-19 20:40 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #866640
Kolegoms šiame forume atsakysime į visus iškilusius klausimus dėl dokumentų archyvavimo smile
Galite rašyti ir į asmeninį paštą - info@dabura.lt smile
2010-10-19 20:37 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #866636
IĮ „Dabura“ teikia visas dokumentų valdymo (archyvavimo) srities paslaugas:

 Dokumentų tvarkymas (archyvavimas). Sutvarkysime Jūsų įmonės dokumentus
(archyvą) pagal visus teisės reikalavimus. Profesionaliai sutvarkyti dokumentai bus saugūs, greitai randami, užims mažiau vietos, sutaupysite lėšų jų tvarkymui bei darbuotojų darbo laiko.
 Dokumentacijos plano sudarymas. Kiekviena įmonė prieš savo naujų darbo metų pradžią turėtų sudaryti ir pasitvirtinti savo sekančių darbo metų dokumentacijos planą. Garantuojame, kad mūsų sudaryti dokumentacijos planai bus parengti profesionaliai ir aiškūs, suprantami kasdieniniam darbui. Taip pat konsultuojame dėl darbo pagal dokumentacijos planus, bylų sudarymo ir kitais apskaitos klausimais.
 Įmonės dokumentų valdymo proceso sukūrimas. Siūlydami šią paslaugą, garantuojame sklandų jūsų įmonės dokumentų valdymo proceso veikimą. Vykdydami šią paslaugą, apimsime visas dokumentų valdymo sritis – dokumentų parengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą: paruošime įmonėje naudojamų dokumentų šablonus; parengsime įmonės dokumentų valdymo tvarkos aprašą, tvirtinamą įmonės direktoriaus įsakymu; sudarysime įmonės dokumentacijos planą; sutvarkysime įmonės veiklos dokumentus; sutvarkysime dokumentų apskaitą bei parengsime naujus apyrašus, sąrašus; perduosime dokumentus toliau saugoti į archyvą.
 Dokumentų naikinimas. Teisės aktai nustato dokumentų saugojimo terminus – laikotarpas, kurį dokumentai privalo būti išsaugoti. Pasibaigus nustatytam dokumentų saugojimo terminui, jie turi būti sunaikinti, laikantis tam tikrų reikalavimų ir procedūrų. Atrinksime naikinti dokumentus, kurių saugojimo terminas pasibaigęs ir sunaikinsime juos taip, kad juose esanti informacija bus neatpažįstama.
 Konsultacijos ir mokymai. Konsultuojame visais dokumentų ir archyvų klausimais: nuo įmonės veiklos dokumentų parengimo iki archyvų saugyklų įrengimo ar rekonstravimo. Atliekame įmonės darbuotojų mokymus įmonės viduje.

Garantuojame, kad paslaugų kainos yra nedidelės, paslaugos atliekame profesionaliai ir greitai. Mes sukaupę didelę patirtį šioje srityje bei teorines žinias. Pasirinkę mūsų įmonę bendradarbiauti, būsite garantuoti paslaugų kokybe ir profesionalumu (licenzijos, suteikiančios teisę verstis šia veikla, numeris - 0048).

Jums pageidaujant, atvyksime ir nemokamai įvertinsime jūsų įmonės dokumentų kiekį bei būklę. Atlikę pirminę jūsų įmonės dokumentų sutvarkymo ekspertizę, pateiksime preliminarią sąmatą dokumentų sutvarkymui ir suarchyvavimui.

Ilgalaikiam bendradarbiavimui taikome nuolaidas.

Daugiau apie mūsų teikiamas paslaugas sužinosite el. adresu – www.dabura.lt, el. p. info@dabura.lt arba paskambinę telefonu 8672-11346.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui