Sveiki. Gal ir mane kas pakonsultuos. turiu keletą klausimų
1 noriu dirbti su individualios veiklos pažymejimu ir internete ir prekyvieteje. Ar pakaks man pildyti viena žurnala ir visas islaidas ir pajamas registruoti kartu ar reikes isskirti, juk nezinau ka kur parduosiu
2 auginu maza vaikuti, tad be pardavejos samdymo neapseisiu. kiek minimaliai etato galiu ją samdyti. kiek reikės moketi mokesčių ir kas bus jei man susirgs vaikas ir negalesiu dirbti kelias savaites. Ar pardaveja pasamdyta ant mažiausiai galima etato galės mane vaduoti. Kaip tai vyksta, juk tokių dalykų nepaplanuosi iš anksto
3Dėl dokumentų. Dauguma prekių vežu iš Lenkijos, jie ten rašo vietoje vadinamas vuzetkas, keliones dokumentus, bet ten yra viskas ko reikia, t.y.pardavėjo visi duomenys, mano duomenys, duomenys aoe prekė, kiek vnt pirkau, kokia kaina ir kiek bendrai mokejau. bei jų ir mano parašas. kiek klausiau mokesciuose, sake jei visi tie duomenys yra tinka bet vis bijau, jei kažkas prikibs. Ką manot, ar galiu apseiti be saskaitos fakturos, nes lenkijoje neraso ju praktiskai niekur
4 klausimas, kas metų gale skaičiuos mokesčius. Ar aš viską pateiksiu pati. Kas bus jei ką suklysiu? ar reikia su visai islaidas patvirtinanciais dokumentais kasmet eiti i vmi, ar tiesiog pakanka paciai pasiskaičiuoti ir parodyti tik tuomet, jei pareikalaus?
Labai labai ačiū, kas nepatingės atsakyti