Sveiki, ar niekam nesudaro problemų gautos prekių sąskaitos faktūros įvedimas. Pavyzdžiui turiu kanceliarinių prekių sąskaitą., ten lapas visokių mažaverčių smulkmenų (pieštukai, trintukai, įmautės, sąvaržėlės, popierius ir kita), tada viską vedu per prekių įsigijimo adapterį, bet prieš tai reikia viską susivest turto modulyje naujus kiekvienos prekės duomenis, plius kai įvedi vieną prekę, tas modulis užsidaro ir vėl tą pačią lentelę atidarinėt iš naujo... Juodas vargas.... Ar ir jūs taip darot? Gal aš čia iš vis be reikalo vargstu? Ar yra koks paprastesnis būdas?
Ir dar būčiau labai dėkinga Niemand, jeigu Jums nebūtu sunku programą pataisyti taip, kad pavyzdžiui įvedus vieną kad ir pvz gautą sąskaitą faktūrą, įvesties langas išsaugojus neužsidarytų, o leistų iš karto vesti naują sąskaitą, taip pat ir su prekėm.
Didelis ačiū atsakantiems