ieva214 rašė:
Sveiki, ar niekam nesudaro problemų gautos prekių sąskaitos faktūros įvedimas. Pavyzdžiui turiu kanceliarinių prekių sąskaitą., ten lapas visokių mažaverčių smulkmenų (pieštukai, trintukai, įmautės, sąvaržėlės, popierius ir kita), tada viską vedu per prekių įsigijimo adapterį,
Ar ne per daug darbo su mažavertėm smulkmenom, galima gi tiesiai į sąnaudas ir viskas...
ieva214 rašė: Ir dar būčiau labai dėkinga Niemand, jeigu Jums nebūtu sunku programą pataisyti taip, kad pavyzdžiui įvedus vieną kad ir pvz gautą sąskaitą faktūrą, įvesties langas išsaugojus neužsidarytų, o leistų iš karto vesti naują sąskaitą, taip pat ir su prekėm.
Su sąskaitom ir taip yra, o prekėse, jei reikia daug prekių suvesti yra patogus importas iš excel ar pan.
Vienetinės prekės įvedimui patogiau, kai užsidaro.