Sveiki gerbiami forumiečiai! Kartu su partneriu norėtume steigti
mažąją bendriją elektroniniu būdu . Vienas iš mūsų bus įmonės vadovu. Kadangi mes esame visiškai „žali“ šioje srityje, prašome mums pagelbėti ir atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Iš anksto dėkojame!
1.
Ūkio ministerijos paveikslėlyje nurodyta, kad paslaugų sutartį su vadovu reikia sudaryti dar prieš surašant MB steigimo sutartį ir nuostatus. Nesuprantame kaip galima neįsteigus įmones tai padaryti?
2. Ar gali MB vadovas (kurio bus vienas MB narių) savo paslaugų teikimo sutartyje nurodyti nulinį atlyginimą? Kitaip tariant ar MB vadovas gali vadovauti įmonei nemokamai? :)
3. Ar steigiant MB galima nurodyti, kad įmonė veiklą pradėtų ne iš karto, bet po tam tikro laiko?
4. Jei MB jau įsteigta, bet dar nepradėjo veiklos, ar gali MB vadovas sudaryti/pasirašyti:
a)
patalpų nuomos sutartį,
b)
buhalterinės apskaitos paslaugų teikimo sutartį,
c)
įrangos pirkimo sutartį,
d)
sutartys su tiekėjais?
5. Kada geriausia butu samdyti buhalterį – iš karto po MB įsteigimo ar vėliau?
6. Ar patalpų savininkas davęs sutikimą registruoti įmonės buveinę nuosavybės teise jam priklausančiose patalpose gali kaip nors nukentėti dėl įmonės veiklos? (Įmonės buveinė bus registruojama bute, patalpas biurui kietiname nuomotis kitur.)