pagal DS aš tai galvoju kad ji nemeluoja kad atidavė viską , kadangi direktoriaus žodžiai gal atidavė o gal ir ne ,
na dabar tai nebesvarbu reik kažkaip bristi , bet kaip lengviau iš balanso likučius pasidaryti ?
Aš pradedu nuo rugsėjo 1 dienos , bet manęs prašo kad nuo 2015 01 01 viska iš naujo sutvarkyčiau , juokinga, bet turiu balansa , bankinius išrašus , sąskaitas faktūras už 2015 m visą šitą tai aš žinau kaip susitvarkyti , bet kaip lengviau iš balanso pasidaryti likučius 2015 01 01 :)
taip uabas balansas pateiktas registrų centrui , yra samdomi du darbuotojai sodrai pateikta , vmi taip pat , algos mokamos bet vat sako kad direktoriui įdavė visus dokumentus, bet jie tiesiog dingo ir aš turiu nuo 2014 m balanso pradėti
Sveiki susidūriau su problema, perimu buhalterija, kuri turi tik balansa ir daugiau jokiu dokumentu ir dabar net neisivaizduoju nuo ko pradėti susidaryti didžiają knygą smile gal kas yra buvęs susidūres su tokia PROBLEMA
Sveiki susidūriau su problema, perimu buhalterija, kuri turi tik balansa ir daugiau jokiu dokumentu ir dabar net neisivaizduoju nuo ko pradėti susidaryti didžiają knygą gal kas yra buvęs susidūres su tokia PROBLEMA