Buhalterijos perdavimas - priėmimas

amadina22 amadina22 19757
2015-08-26 14:11 amadina22 2015-08-26 14-14

ugne2015 rašė:
taip uabas balansas pateiktas registrų centrui , yra samdomi du darbuotojai sodrai pateikta , vmi taip pat , algos mokamos bet vat sako kad direktoriui įdavė visus dokumentus, bet jie tiesiog dingo ir aš turiu nuo 2014 m balanso pradėti smile

Tad taip ir išeina kad turite viską susivesti ir skaičiuoti nuo 2015-01-01 d.
O jūs dirbate nuo kada? Algas skaičiavo senoji buhalterė ir nėra darbo užmokesčio žiniaraščių? O sodrai pranešimus teikė? Sąskaitos faktūros už 2015 metus yra?
2 samdomi darbuotojai - jūs ir direktorius? Tai neturėtų būti daug dokumentacijos, turbūt galima atgaminti viską.
U
ugne2015 6
2015-08-26 14:17 ugne2015
Aš pradedu nuo rugsėjo 1 dienos , bet manęs prašo kad nuo 2015 01 01 viska iš naujo sutvarkyčiau , juokinga, bet turiu balansa , bankinius išrašus , sąskaitas faktūras už 2015 m visą šitą tai aš žinau kaip susitvarkyti , bet kaip lengviau iš balanso pasidaryti likučius 2015 01 01 :)
amadina22 amadina22 19757
2015-08-26 14:25 amadina22

ugne2015 rašė:
Aš pradedu nuo rugsėjo 1 dienos , bet manęs prašo kad nuo 2015 01 01 viska iš naujo sutvarkyčiau , juokinga, bet turiu balansa , bankinius išrašus , sąskaitas faktūras už 2015 m visą šitą tai aš žinau kaip susitvarkyti , bet kaip lengviau iš balanso pasidaryti likučius 2015 01 01 :)


Reikėtų susiderinti tiekėjų skolas su tiekėjais, skolas pirkėjams. Ilgalaikio turto yra? Atsargų likučiai 2014-12-31 buvo? Mokėtiną darbo užmokestį 2014-12-31 irgi galima pasiskaičiuoti, manau. Na, nežinant jūsų įmonės sumų, apimčių, sunku įsivaizduoti kas ten pas jus.
Buhalterė pasiėmė visą įmonės dokumentaciją iki 2014-12-31? Keista.
Tess Tess 20234
2015-08-26 14:32 Tess
Man irgi keista.
Pyktibiškai neatiduoda gal. smile
Dirbo pagal DS ar pagal paslaugų sutartį?
U
ugne2015 6
2015-08-26 14:50 ugne2015
pagal DS aš tai galvoju kad ji nemeluoja kad atidavė viską , kadangi direktoriaus žodžiai gal atidavė o gal ir ne ,
na dabar tai nebesvarbu reik kažkaip bristi , bet kaip lengviau iš balanso likučius pasidaryti ?
holdingas holdingas 7000
2 2015-08-26 15:20 holdingas
Ramiai, tik nesukite sau galvos. Kokia kaina likučių atstatymo iki 2015 09 01? Paimčiau kokius 500 EUR, bala nematė, suvesčiau ir toliau dirbčiau. Ale jeigu pasako, kad turi susivesti likučius už tai,kad gavai darbą (galimai už 50 eur per mėn.), tadu viską metat įsidarbinates pas mane taksistemis, daugiau užsidirbsit, nesukant galvos ne sau, nei kitiems.
U
ugne2015 6
2015-08-26 15:25 ugne2015
Kaina gera už kiekviena mėnesio suvedima sumokės po 150 eur.
tai va 150*8 manau tikrai apsimoka pasinervinti , bet
kaip nuo balanso pradėti ?
mariska mariska 8625
2015-08-26 15:27 mariska

ugne2015 rašė:
Kaina gera už kiekviena mėnesio suvedima sumokės po 150 eur.
tai va 150*8 manau tikrai apsimoka pasinervinti , bet
kaip nuo balanso pradėti ?


Ne nuo balanso pradėti reikia..... Be likučių pradėkite vesti. Tada ir jie pasimatys.
holdingas holdingas 7000
3 2015-08-26 15:31 holdingas
8*150 - 1200 eur/4143.36 lt buhalteriui, nežinančiam nuo ko pradėt? Kokie darbdaviai, tokie ir buhalteriai, ne kitaip.
mariska mariska 8625
4 2015-08-26 15:42 mariska

holdingas rašė:
8*150 - 1200 eur/4143.36 lt buhalteriui, nežinančiam nuo ko pradėt? Kokie darbdaviai, tokie ir buhalteriai, ne kitaip.


O kas belieka, kai visi normalus buhalteriai taksi vairuoja smile
holdingas holdingas 7000
1 2015-08-26 17:25 holdingas
Haha, dar neperevelis buhalteriai, nestokuojantys humoro jausmo. Matyt teks mest taksavimą ir vėl pereiti prie buhalterijos už 100 EUR/mėn. smile
aiwita aiwita 6134
4 2015-08-27 09:13 aiwita

holdingas rašė:
8*150 - 1200 eur/4143.36 lt buhalteriui, nežinančiam nuo ko pradėt? Kokie darbdaviai, tokie ir buhalteriai, ne kitaip.


Lengvai pakuteno pavydas??? smile smile
O man džiugu, kad žmogui pasisekė. Yra gerų direktorių smile
Tess Tess 20234
2015-08-27 11:30 Tess
O jei pvz. aš noriu perduoti dokumentus jau visus metus. Rašiau vadovui laiškus, o jam dzin. Prirašiau pranešime straipsnius iš BAĮ ir BK. smile
Laikyti jų nenoriu, nes pas mane ne archyvas, o kai kraustiomes į kitus ofisus, reikia tampyti papildomas dežes su dokumentais.
Kaip tai išspręsti? Galėčiau išsiusti paštu, tiek jau to savo sąskaita, bet nebus pasirašytas dokumentų perdavimo aktas. smile
V
vilite 173
1 2015-08-27 12:57 vilite

Tess rašė:
O jei pvz. aš noriu perduoti dokumentus jau visus metus. Rašiau vadovui laiškus, o jam dzin. Prirašiau pranešime straipsnius iš BAĮ ir BK. smile
Laikyti jų nenoriu, nes pas mane ne archyvas, o kai kraustiomes į kitus ofisus, reikia tampyti papildomas dežes su dokumentais.
Kaip tai išspręsti? Galėčiau išsiusti paštu, tiek jau to savo sąskaita, bet nebus pasirašytas dokumentų perdavimo aktas. smile


aš jaučiu suaktuočiau ką atiduodu kokie likučiai ir panašiai pasirašyčiau aktą, pasilikčiau sau 1 egz kita sudėčiau i supakuotas dėžes ir reg laikšku, jeigu gavęs pasirašė viskas jis priėmė smile
holdingas holdingas 7000
2015-08-27 14:47 holdingas
Pala, pala. O kas atsako už dokumentų saugojimą? Ne dirikas?
Tess Tess 20234
2015-08-27 15:06 Tess
Aišku, kad už dokumentus atsako direktorius, bet jam tai nerūpi.
Apskaitą tvarkyti perėme kita įmonė, tai jam senų dokumentų kaip ir nereikia. Aš ir kalta likau, kad tai įmonei neperdaviau, bet jie nenorėjo.
holdingas holdingas 7000
2015-08-27 15:23 holdingas
Raz nerūpi dirikui, tad atsipalaiduok ir ramiai gyvenk. Nesuk sau galvos. Dėl šventos ramybės parašyk jam reg. laikšką, jog nuo pvz. 5 iki 10 dienos jo lauki ten ir ten ir nori perduoti dokus. Priešingu atvėju už dokų saugojimą tu neatsakai. Psio. Dėl viso pykto tą patį laikšką adresuok kokiai nors ekonominei policijai ar FNTT, dėl solidumo. Praiena 10 diena, šaukštai po pietų, guliaj Vasia.Užtat patikėk, kai adresuosi FNTT, ir 10 dienos nereikės laukt. pats dirikas su gėlėm prisistatys. Tadu surašyk dokų p - p aktą ir basta.
Tess Tess 20234
2015-08-27 15:24 Tess
Rašiau laiškus. :)
Nenoriu jų ofise laikyti. Juk ne archyvas ir už tai nieks nemoka.
V
vilite 173
1 2015-08-28 12:50 vilite

Tess rašė:
Rašiau laiškus. :)
Nenoriu jų ofise laikyti. Juk ne archyvas ir už tai nieks nemoka.



Remdamasi laiškais, išrašyk sąskaitą už dokumentų saugojimą, ir nusiusk registruotu laišku :) greit prisitatis pasiimti, ypač kai įmonė dar veikianti smile
Tess Tess 20234
2016-09-12 10:39 Tess

vilite rašė: Remdamasi laiškais, išrašyk sąskaitą už dokumentų saugojimą, ir nusiusk registruotu laišku :) greit prisitatis pasiimti, ypač kai įmonė dar veikianti smile

Beje dėl šito išsiaiškinau, negalima rašyti sąskaitos už dokumentų saugojimą, nes tai yra licencijuojama veikla. Galima taikyti "lentynos mokestį". smile
Kaip jus sudarote dokumentų perdavimo aktą?
Perduodate su bylų apyrašais ar bendrai paskaičiuojate kiek lapų perduodate?
Aš rašau: Pardavimo operacijų dokumentai - 15 lapų ir t.t.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui