Tax.lt narys Multitotal

M
Tax.lt narys nuo
2016-02-25
Multitotal
forume parašė 3 žinučių

Naujausios žinutės:

2016-02-25 13:20 Darbo teisė » Darbo laikas » #1307110
Ačiū, reikia pasigilinti man į tą DSS, nes viskas čia labai painu
2016-02-25 13:17 Darbo teisė » Darbo laikas » #1307107
Tai tokiu atveju reikia keisti darbo tvarkos taisykles ir ten įrašyti punktą papildomų pertraukų trukmės ir kiekio, nes dabar pas mus nėra nustatyta?
2016-02-25 13:10 Darbo teisė » Darbo laikas » #1307105
Sveiki. Gavau tvarkyti personalo dokumentus, nors realiai nesu su tuo turėjusi patirties ir matau, kad reikia nustatyti darbovietėje specialas pertraukas 5 min. jei dirbama su kompiuteriu. Man nėra visai aišku, kaip nustatymas vyksta: greičiausiai reikia išleisti direktoriaus įsakymą ir sudaryti sąrašą tokių darbų, kuriems turi būt skirtos pertraukos. Radau kad turi būti aprašomi tokie dalykai: darbai, pertraukų darbo metu skaičius, petraukų trukmė, poilsio vietos šių petraukų metu, petraukų panaudojimas, atsižvelgiant į rizikos veiksnius ir darbo pobūdį. Mūsų įmonė užsiima konsultavimu ir visi dirba su kompiteriais, tai kokį sąrašą tada sudarinėti, jeigu visi tą patį darome? Gal kas turi patirties su šiuo reikalu?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui