Multitotal rašė:
Sveiki. Gavau tvarkyti personalo dokumentus, nors realiai nesu su tuo turėjusi patirties ir matau, kad reikia nustatyti darbovietėje specialas pertraukas 5 min. jei dirbama su kompiuteriu. Man nėra visai aišku, kaip nustatymas vyksta: greičiausiai reikia išleisti direktoriaus įsakymą ir sudaryti sąrašą tokių darbų, kuriems turi būt skirtos pertraukos. Radau kad turi būti aprašomi tokie dalykai: darbai, pertraukų darbo metu skaičius, petraukų trukmė, poilsio vietos šių petraukų metu, petraukų panaudojimas, atsižvelgiant į rizikos veiksnius ir darbo pobūdį. Mūsų įmonė užsiima konsultavimu ir visi dirba su kompiteriais, tai kokį sąrašą tada sudarinėti, jeigu visi tą patį darome? Gal kas turi patirties su šiuo reikalu?
Nereikalingas tas sąrašas, jei ir taip aišku, kad priklauso tos pertraukėlės, Tai turėtų būti aprašoma darbo tvarkos taisyklėse. Įterpkite, jog darbuotojas pats kontroliuoja savo pertraukų panaudojimą.