Tax.lt narys mozambikietis

M
Tax.lt narys nuo
2004-09-25
mozambikietis
forume parašė 5 žinučių

Naujausios žinutės:

2008-09-10 15:01 Įvairūs » Pareiginės instrukcijos » #557551

mikiss rašė: Ai beje as turiu saugos ir sveikatos tarnybos specialisto pareigybines instrukcijas jei kam reikia smile


gal kas turite šitą instrukciją?

BŪČIAU LB DĖKINGAS smile
2008-02-04 09:32 Apskaita & Auditas » Viešoji istaiga » #485360

danaga rašė: O is kokio miesto busit? Tikiuosi ne is Mozambiko smile

Vilnius
2008-02-03 22:47 Apskaita & Auditas » Viešoji istaiga » #485303
Sveiki,
Tvarkiau draugams apskaita – atsibodo, mano specializacija pelno siekiantys. Noreciau pasidometi kokiomis salygomis galetumete (jeigu noretumete) tvarkyti apskaita (dirbate namuose, ar ne, ar programa kokia turite, kiek laiko turite ir kokio atlyginimo norite). Nenoriu draugu palikti „ant ledo“.

Dekingas uz atsakyma
Andrius
2007-03-26 10:54 Apskaita & Auditas » Viešoji istaiga » #384326

adiukas rašė: Sveiki,
steigiant VšĮ iškilo aibė klausimų.
Kiek supratau, tai VšĮ steigėjas negali būti ir vyr. buhas?
O VšĮ iš viso gali būti tik steigėjas (savininkas) ir vyr. buhas? Ar reikia daugiau narių? Nes neaišku tada su susirinkimais - 2 dalyviai? smile
O pradinio kapitalo dydis kazkur apibreztas? Ar jis iš viso reikalingas smile

VšĮ steigėjas po VšĮ įregistravimo JAR'e tampa dalininku. Jis gali būti arba buhalteriu arba direktoriumi arba dar kuom nors. Vienintelis dalykas, kad tos pačios įmonės/įstaigos direktorius negali būti ir buhalteriu. Tarkim aš su draugu įsisteigiu VšĮ. Mane mes su draugu paskiriame direktoriumi, o savo draugą, t.y. kitą dalininką aš dalininkas ir direktorius priimu į darbą buhalterio pareigoms.

Sėkmės
2006-06-11 12:37 Bendra » Koks normalus buhalterio/ės atlyginimas? Kiek paprastai moka buhalteriui? » #284941

svaigalas rašė:

blackjoker rašė: Sveiki,

esu pradedantis verslininkiukas ir skaiciuoju busimus atlyginimus. kadangi nelabai turiu noro gaisti laika ir eikvoti jegas kariaujant su mokesciu inspekcija, noriu pasiteirauti, kox turėtų buti mazoje imoneje dirbancio/os buhalterio/es atlyginimas smile Kiek ir uz kokius darbo mastus moka smile Pagal ką dazniausiai darbdavys atsizvelgia į atlyginimo dydį smile

Kolkas pagal savo supratimą esu nusprendęs mokėti nustatyto dydzio atlyginima + koeficientas nuo apyvartos. O kad butu arciau zmoniu kalbos.... Tarkim yra tokia situacija...
smile
apyvarta 100.000
produktu vidutines kainos ~2000 (+-200)
laisvos darbo valandos (jokio skirtumo ar zmogus dirbs puse 2 ar 3 val.. jo ofise niekas nepririsa.. ir prie "solitaire" nevercia tupet smile svarbu, kad tik darbas ir prisiimta atsakomybe butu ispildyta!)
karjeros perspektyvos (iniciatyviam zmogui viskas pasiekiama!)
ir pan., kas siai temai nera aktualu)

Tikiuosi, kad padesite isdiskutuoti si klausima smile
Is anksto atsiprasau uz sutrukdyta laika, ir dekoju uz demesi smile


1.Kiek apyvartos dokumentų - 1 ar 100 000?
2.Buhui nusispjaut į jūsų produktų vidutines kainas smile
3.Įmonės statusas?
4.Darbuotojų skaičius?
5.IMT skaičius?
6. Rankutėmis bus tvarkoma ar buhalterine progarama?
7. Produktai - tai kas gamyba ar prekyba, mišri veikla, o gal dar kas nors kt.?
8. Kiek valiutų reiks apskaityti?
9. Pirkėjai / tiekėjai Lietuvos ar viso pasaulio?
10. Yra lizingas ar ne?
11. Finansinis turtas yra ar ne?
12. Intrastatą reiks daryti ar ne?
13. Koeficientas nuo apyvartos - juokinga smile
14. Ar vadovas moka buhalterinę kalbą?
15. Įmonė bus audituojama nepriklausomo audito ar ne?

tiek žinių smile
bet kuriuo atveju pasistenkite mokėti kiek galima mažiau, kad buhas neprarastų kt. darbo paieškos tonuso...
smile smile smile


Kam jūs visi taip piktai žmogui, kuris pats klausia kiek jums mokėti?
Va viena apskaitos įmonė Vilniuje siūlo apskaitą už tokias kainas:
Dokumentų skaičius per mėn. (be PVM)
Iki 25 – 300 Lt
Iki 50 – 400 Lt
Iki 100 – 500 Lt
Iki 200 – 700 Lt
Iki 300 – 800 Lt
Iki 500 – 900 Lt
Iki 750 – 1100> Lt
Iki 1000 – 1300 Lt
Nuo 1000 - > Lt


Dokumentai:
§ pirkimų sąskaitos faktūros;
§ pirkimų sąskaitos faktūros per avansines apyskaitas;
§ pardavimų sąskaitos faktūros;
§ kasos pajamų orderiai;
§ kasos išlaidų orderiai;
§ kasos knygų skaičius;
§ grynų pinigų priėmimo/išdavimo kvitai;
§ banko operacijos;
§ ilgalaikio turto pozicijų skaičius;
§ avansinių apyskaitų skaičius;
§ darbuotojų skaičius;
§ kuro kvitai, priėmimo bei nurašymo aktai;
§ komandiruočių dokumentai;
§ kiti dokumentai, kurie naudojami įmonėje ir kuriuos reikia įtraukti į apskaitą.
Panašiai galima orientuotis ir su samdomu buhalteriu ar bent jau orientuotis nuo kokios sumos pradėti derybas.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui