svaigalas rašė: blackjoker rašė: Sveiki,
esu pradedantis verslininkiukas ir skaiciuoju busimus atlyginimus. kadangi nelabai turiu noro gaisti laika ir eikvoti jegas kariaujant su mokesciu inspekcija, noriu pasiteirauti, kox turėtų buti mazoje imoneje dirbancio/os buhalterio/es atlyginimas
Kiek ir uz kokius darbo mastus moka
Pagal ką dazniausiai darbdavys atsizvelgia į atlyginimo dydį
Kolkas pagal savo supratimą esu nusprendęs mokėti nustatyto dydzio atlyginima + koeficientas nuo apyvartos. O kad butu arciau zmoniu kalbos.... Tarkim yra tokia situacija...
apyvarta 100.000
produktu vidutines kainos ~2000 (+-200)
laisvos darbo valandos (jokio skirtumo ar zmogus dirbs puse 2 ar 3 val.. jo ofise niekas nepririsa.. ir prie "solitaire" nevercia tupet
svarbu, kad tik darbas ir prisiimta atsakomybe butu ispildyta!)
karjeros perspektyvos (iniciatyviam zmogui viskas pasiekiama!)
ir pan., kas siai temai nera aktualu)
Tikiuosi, kad padesite isdiskutuoti si klausima
Is anksto atsiprasau uz sutrukdyta laika, ir dekoju uz demesi
1.Kiek apyvartos dokumentų - 1 ar 100 000?
2.Buhui nusispjaut į jūsų produktų vidutines kainas
3.Įmonės statusas?
4.Darbuotojų skaičius?
5.IMT skaičius?
6. Rankutėmis bus tvarkoma ar buhalterine progarama?
7. Produktai - tai kas gamyba ar prekyba, mišri veikla, o gal dar kas nors kt.?
8. Kiek valiutų reiks apskaityti?
9. Pirkėjai / tiekėjai Lietuvos ar viso pasaulio?
10. Yra lizingas ar ne?
11. Finansinis turtas yra ar ne?
12. Intrastatą reiks daryti ar ne?
13. Koeficientas nuo apyvartos - juokinga
14. Ar vadovas moka buhalterinę kalbą?
15. Įmonė bus audituojama nepriklausomo audito ar ne?
tiek žinių
bet kuriuo atveju pasistenkite mokėti kiek galima mažiau, kad buhas neprarastų kt. darbo paieškos tonuso...
Kam jūs visi taip piktai žmogui, kuris pats klausia kiek jums mokėti?
Va viena apskaitos įmonė Vilniuje siūlo apskaitą už tokias kainas:
Dokumentų skaičius per mėn. (be PVM)
Iki 25 – 300 Lt
Iki 50 – 400 Lt
Iki 100 – 500 Lt
Iki 200 – 700 Lt
Iki 300 – 800 Lt
Iki 500 – 900 Lt
Iki 750 – 1100> Lt
Iki 1000 – 1300 Lt
Nuo 1000 - > Lt
Dokumentai:
§ pirkimų sąskaitos faktūros;
§ pirkimų sąskaitos faktūros per avansines apyskaitas;
§ pardavimų sąskaitos faktūros;
§ kasos pajamų orderiai;
§ kasos išlaidų orderiai;
§ kasos knygų skaičius;
§ grynų pinigų priėmimo/išdavimo kvitai;
§ banko operacijos;
§ ilgalaikio turto pozicijų skaičius;
§ avansinių apyskaitų skaičius;
§ darbuotojų skaičius;
§ kuro kvitai, priėmimo bei nurašymo aktai;
§ komandiruočių dokumentai;
§ kiti dokumentai, kurie naudojami įmonėje ir kuriuos reikia įtraukti į apskaitą.
Panašiai galima orientuotis ir su samdomu buhalteriu ar bent jau orientuotis nuo kokios sumos pradėti derybas.