2011-03-07 14:19
Gyventojų pajamų mokestis »
Individuali veikla 2010 »
#924247
Luka_Paciolis rašė:
MagneTic rašė: Nelabai nusimanau apie individualia veikla, todel turiu toki klausimeli. Ar galima verstis individualia veikla ir teikti kitoms imonems buhalterines paslaugas?
Kol dar nepakeistas BAĮ 10 str, buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugų teikti neįregistravus įmonės negalima.
Tai ir toliau tai skatina paslapčia vykdomą buhalteriją :) Nes tikrai nemažai yra namuose tvarkančių apskaitą, ir tų kelių šimtų per mėn. nerodančių buhalterių :)
Manau, kitas sprendimas tai traktuoti kaip konsultaciją apskaitos ir mokesčių klausimais...
2011-02-25 10:20
Bendra »
Kuro normos »
#920267
Man iškilo problemėlė.
Visada vadovavausi 1995 m. numatytom rekomendacijom dėl kuro normų. Bet dabar turiu vienoj įmonėj problemą. Įmonė turi autobusiuką. Vasarą kaip ir apytiksliai norma gaunasi (nors turiu įtarimą, kad jie darašo papildomus km, kad tilptų į realiai išvažiuotus litrus), o va žiemą jie skundėsi man, kad priklausomai nuo to, ar autobusiukas važiavo pakrautas, ar ne, ar jį prieš važiuojant apšildė ar ne jis valgo nuo 10 iki 16 Lt. kai patvirtinta norma yra 8 Lt. Kaip tai sutvarkyti dokumentaliai.
Juk kuro sąnaudos priklauso nuo automobilio amžiaus, apkrovos, važiavimo greičio, sustojimų skaičiaus. Kuro kažkiek juk suvartojama vien automobilio apšildymui (ypač kai buvo šalčiai dyzeliuką reikėjo kasdien užvesti ir pašildyti, kad prireikus jis normaliai veiktų)
Kaip viską surašyti įsakyme?
2010-11-15 13:52
Gyventojų pajamų mokestis »
Gyventojų pajamų mokestis »
#877353
Sveiki, ieškausi pagalbos dviem klausimais :)
Kaip priklauso deklaruoti GPM aš žinau, tačiau nuo senų senovės mano dabar tvarkomoj įmonėj buvo įsistovėjusi tvarka, kad GPM deklaruodavo ne pagal tai ką išmokėjo, o pagal tai ką priskaičiavo deklaruojamąjį mėn. Laukiam VMI patikrinimo ir žinau, kad čia kabinsis :) Todėl norėjau paklausti:
1)Gal turit kas kokią pagalbinę lentutę, kurios pagalba būtų lengviau susekti kokią sumą kada deklaruoti?
2) Arba gal yra kokia nors sąskaitų korespondencija, kuri padėtų stebėti realųjį įsiskolinimą (permoką) VMI. Nes dabar tai tamsus miškas...
2010-04-27 14:22
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų »
#798112
pupuliux13 rašė: Sveiki,
Matau visiems aktuali nauja tvarka apskaitoje. Gal yra kokių gudročių, perpratusių visą esmę šitoj makalynėj, kurie už sutartą mokestį galėtų artimiausiomis dienomis padėti sutvarkyti likučių perkėlimą.
Esu visiška naujokė biudžetinėj įstaigoj, o senoji buhalterė išėjo grynais dėl nenoro tobulintis pagal naują tvarką. O jau 05.07 reikia priduoti likučius aukštesnei instancijai.
Galintys padėti rašykit į až, parašysiu tel.nr ir susitarsim kur, kada ir už kiek...
Negi nėra galinčių padėti bėdos ištiktam žmogui?.. gi ne už dyką prašau pagalbos...
2010-04-26 15:48
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų »
#797545
Sveiki,
Matau visiems aktuali nauja tvarka apskaitoje. Gal yra kokių gudročių, perpratusių visą esmę šitoj makalynėj, kurie už sutartą mokestį galėtų artimiausiomis dienomis padėti sutvarkyti likučių perkėlimą.
Esu visiška naujokė biudžetinėj įstaigoj, o senoji buhalterė išėjo grynais dėl nenoro tobulintis pagal naują tvarką. O jau 05.07 reikia priduoti likučius aukštesnei instancijai.
Galintys padėti rašykit į až, parašysiu tel.nr ir susitarsim kur, kada ir už kiek...
2010-04-18 16:15
Pelno mokestis »
Reprezentacinės sąnaudos »
#793792
Sveiki,
Norėjau pasiteirauti, ar visada išlaidos maistui yra reprezentacinės išlaidos? O jei VšĮ yra vykdomi projektai, kurie yra finansuojami iš savivaldybių ir valstybinių fondų, o juose numatytas maitinimas svečių. arba jei vyksta kažkoks renginys kur pasirengimo metu ir po renginio yra numatyta darbuotojų maitinimas... Kaip tada? Juk tai ne reprezentavimas, o įmonės veiklos išlaidos...
2010-03-05 22:35
Apskaita & Auditas »
Pelno nesiekiančios įmonės apskaita »
#772776
Gal kas galit mane apšviesti... peržiūrėjus NPO sąskaitų plano rekomendacinius paaiškinimus susimaišiau galutinai...
Kam ir kada naudojama sąskaitų korespondencija D 211 K 341.. ?
Aš supratau taip: kai pasirašai sutartį ar pan., pagal kurią tikiesi gauti pinigų darai korespondenciją D 211 (kur sumą įtrauki detalizuojant finansavimo būdą: valstybė, savivaldybė ar kiti fondai), o K 341 bendras katilas... paskui kai gauni pinigus darai korespondenciją 231 (pinigai) K 211... ir kartoji tas pačias sumas korespondencijoj D 341 K 342. O kai gauni sąskaitą už paslaugas D 6kl, K 4 kl, o paskui D 342, K 6 kl.. Tik man tada vėl klausimas kaip suma esanti pvz sąskaitoj 611 užsidaro su sąskaita 64? tas uzdarymas vyksta tik veiklos ataskaitoje?
Esu naujoke NPO saskaitu plane.. anksciau sitoj imonej viska dare pagal pelno organizaciju plana ir nenurasinejo gauto finansavimo, nors jis buvo panaudotas.. tai tenka sest nuo pradziu ir tvarkytis...
Ir dar vienas klausimukas...Kaip apskaitoj pasidaryti, kad matytusi, kurios butent saskaitos pasidengia is finansavimo, o kurios pasidengia is uzdirbtu lesu? Nes tenka teikti ataskaitas uz laikotarpius finansavimo davejams ir buvo tokiu atveju kad pateikdavo du kartus tas pacias saskaitas ataskaitose ir del to turim nemalonumu pastoviai...
2009-12-07 21:20
Apskaita & Auditas »
Sąskaitų korespondencija »
#729424
Loreta13 rašė:
pupuliux13 rašė: Tačiau šiuo atveju gaunasi nesamonė su tom suknelėm kurios yra parduodamos
Na ir kodėl, gi
Nejau sunkiau parduot IT, nei atsargas
Juk ne rankomis nusidėvėjimą skaičiuot...
Skaičiuokite sau sėkmingai, vis įmonei daugiau sąnaudų.
O kai parduosite, tai ir parduosite kaip parduodame eilinį IT.
Ir ekspozicijoje esamčioms, skaičiuočiau.
Nusidėvės, sudulkės, pagels - nurašysite sėkmingai.
Turbūt visa bėda ir yra, kad per šį nudėvėjimą įmonė tampa labai nuostolinga...O savininkai nori, kad kuo mažesnės sąnaudos gautųsi...nes nors ir pirmi veiklos metai, bet kai nuotolis yra 5x didesnis ne įstatinis kapitalas tai jau bėda....
2009-12-07 20:53
Apskaita & Auditas »
Sąskaitų korespondencija »
#729421
Padėkit labai prašau susigaudyti...
Tvarkau apskaitą įmonei, kuri ir nuomoja ir parduoda progines sukneles. Niekaip nesugalvoju kaip logiskiau būtų registruoti tas prekes...
Viena vertus, VMI aiskino, kad galima jas traukti kaip IT ir nudėvėti per 4 metus. Tačiau šiuo atveju gaunasi nesamonė su tom suknelėm kurios yra parduodamos, arba tom, kurios tik kaba demonstracijoj ir nė kartą nėra išnuomotos. O kai savininkas perka sukneles tai nežino ji bus išnuomota ar parduota.
Kita vertus, galėčiau dėti visas į 2014 sąskaitą, tačiau šiuo atveju kaip amortizuoti tas sukneles, kurias nuomoja, juk jos ne amžinos - vienai mažini, kitai didini tai per kažkiek laiko susidėvi...
2009-12-07 20:24
Apskaita & Auditas »
Buhalterines apskaitos bendroves »
#729418
Pasiskaitinėjau paskutiniuosius postus.. Ir kaip suprantu pastoviai verda dvikavo tarp buhalterių sėdinčių vienoj firmoj ir buhalterinių firmų atstovų.
Aš pati asmeniškai dirbau ir ten ir ten...
Cituoju
[quote:93249443de] Šiaip jei reiktų rinktis, tai visų pirma mano prioritetas būtų viena didelė įmonė, nes tai kur kas įdomiau ir daugiau polėkio buhalterinėms mintims icon_lol.gif
O vozotis su dešimt kažkokių mažiukų ir skaičiuot popieriukų kiekius..sužlugtų visas buhalterinis talentas [/quote]
Drįstu prieštarauti, mat buhalterinėj firmoj gali praktikuotis įvairiausių sferų buhalterijoje ir IĮ, ir statybos, ir gamybos, ir prekybos, ir paslaugų...O vat vienoj kaip užsisėdi tai ir sustabarėji :)
Kitas pasisakymas buvo, kad buhalterinė įmonė nesurašys įsakymų, ar neužsiims kitais niekniekiais- tai vėl gi drįstu išsakyti nuomonę, kad tai priklauso nuo įmonės požiūrio į kliento poreikius. Pvz įmonė, kurioje dirbu (buh.paslaugų) ne tik tvarko apskaitą, bet ir ruošia įsakymus, laiškus klientams, skolų išieškojimui reikalingus dokumentus... kartu su savo klientais rūpinasi įmonės finansiniu lankstumu, rūpinasi, kad klientas gautų pilną raštvedybos ir apskaitos aprūpinimą.
Pati būdama įmonės vadove mastyčiau tokia linkme - buhalterinės firmos yra naudingos kol įmonės apskaitos tvarkymas per mėnesį nesiekia 3000-4000 Lt.
Vėliau jau geriau samdytis vietinį buhalterį, kad įmonės finansiniai pokyčiai būtų matomi kasdien.
Bet šiaip visi esam buhalteriai ir siūlyčiau gyventi taikiai ;)
2009-11-28 15:05
Programinė įranga »
Agnum »
#725696
Cecilia rašė: Tuo pačiu paklausiu ir dėl autorinių. Mačiau, kad tame pačiame skaičiavime (Instrumentai - Skaičiavimai- Deklaracijos forma 0572 arba Deklaracijos forma 13-SD) yra galimybė, kad sudarytų autorinių deklaracijas. Tai gal kas nors žinote, kaip reikia pajamuoti autorinį atlyginimą? ir kaip reikia išmokėjimus rodyti, kad Agnumas sugebėtų padaryti tas deklaracijas? Gal jau išsiaiškinot? :)
Kaip aš suprantu, tai tą ataskaitą daro per darbo užmokesčio priskaitymus. Man šis klausimas irgi aktualus, nes turiu įmonę, kur per mėnesį būna iki 100 autorinių. O darbo užmokestyje vesti autorines ir paskui kaskart kiekvieną mokėjima dvigubai suvedinėt (per MP/KIO ir dar į DU->išmokėjimai) per nelyg daug darbo.
Ir beje, seniai rašiau Agnumui, kad sutvarkytų DU priskaitymų sujungimą su išmokėjimų dokumentais... Kad nereiktų kaskart ranka įvedinėt kam kada kiek išmokėta. Kai darbuotojų vir 30 ir dirikas alga moka minimum per 4 kartus, tai darbelio iki užsiknisimo...
Ir dar vienas klausimas. Gal kam yra tekę nurašyti nenudėvėta ilgalaikį turtą?
Buhalteriškai žinau, kad turi būti du įrašai :
D 6 kl - IT nenudėvėtas likutis
D 2xx7 - IT nudėvėta suma
K 2xx0 -IT įsigyjimo vertė
Nu per agnumą nerandu kaip schemą aprašyti, kad nudėvėtą sumą nurašytų.. Nebent tik per BZ, Bet tada jau pyktis ima, kad moki už programą milžiniškus pinigus, o ji neišbaigta iki galo...
2006-10-05 17:30
Programinė įranga »
Patarkite rasti tinkama programa »
#325885
Merginos būkit geros pagelbėkit..na vyrų pagalbos irgi neatsisakysiu
Atėjau į kitą darbą o čia po buvusios buhalterės, kuri net nesiteikė perduoti dokumentų ir pan. nerealus bardakas... beveik viską sutvarkiau jau, bet liko didžiausias galvos skausmas su personalu...čia informacijos rasti beveik neįmanoma..jokių prašymų, įsakymų nieko...bet čia dar sutvarkyti galima, bet va nenusprendžiu kaip su atlyginimo skaičiavimu daryt...čia yra programa navision (bet be personalo modulio) ir yra finvalda ALGA. šita programa man velniškai nepatinka - gal kad aš jos neperprantu, gal nemoku su ja elgtis. didžiausią nesamonę daro laiko apskaitos žiniaraščiai (tabeliai) mano pardavėjos dirba labai įvairiai, vieną dieną 10 val. kitą 7 kitą žiūrėk tik 5. O ten taip užpildyti tabelį yra velnioniškai nepatogus dalykas (pusė dienos atima)
GAL GALIT PASIŪLYTI VARIANTŲ KITŲ DARBO UŽMOKESČIO SAKAIČIAVIMO PROGRAMŲ
Man svarbiausia kad galėčiau prieš tai pasibandyti demo versiją...
2006-08-04 10:13
Darbo teisė »
Ką daryti atsiradus imigratui darbe? »
#303225
[color=green] Labai aciu uz pagalbą.... [/color]
2006-08-02 16:05
Darbo teisė »
Ką daryti atsiradus imigratui darbe? »
#302526
Sveikučiai,
Direktorius nori įdarbinti 3 kirgizus. Niekaip neišmanau ką daryti... Skambinau į migracijos tarnybą, bet ten norint ką nors sužinot reikia ateiti prie langelio... :( o tam laiko labai neturiu... Gal kas turit panašią patirtį ir galit patart?
Esu girdėjusi, kad galima priimti tik tuo atveju, jei buvo paduota užklausa į darbo biržą ir negautas atsakymas iš jos. Tą darbą lygtais direktorius jau padarė. Toliau liepė man pasirūpint viskuo...
Būsiu labai dėkinga nors už menkutę pagalbą...
2006-03-29 13:27
Bendra »
Darbo užmokestis »
#263599
Aciu labai...
Taip ir galvojau..bet visada geriau paklausti ;)
2006-03-29 12:54
Bendra »
Darbo užmokestis »
#263559
Laba,
Norėjau pasiteirauti dėl direktoriaus darbo užmokesčio pakėlimo..kas turi jį pakelti? akcininkai? Nes direktorius yra vienas iš akcininkų...ar reikia kokio įsakymo...Darbo sutartyje parašiau pakeitimą, bet nežinau kokį teisinį pagrindą rašyt...
HELP ME
..Labai prašau..
2006-03-26 17:45
Bendra »
Įsakymai »
#262541
Aciu...
2006-03-23 14:03
Bendra »
Įsakymai »
#261956
Cia dar karta as...pridedu savo sukurta doc...
Pratestuokit...Ar gerai cia "skamba"
Iš anksto ACIU
2006-03-23 13:32
Bendra »
Įsakymai »
#261933
Sveiki visi kolegos,
Skaičiau skaičiau ši forumą, kol apsisuko galvelė...Anksčiau buvau paparsat buhalterė tai visus tokius klausimus sprendė administratorė-sekretorė... O dabar tenka pačiai tuom užssimti...
Pasirodo tikrai reikia tu registrų įsakymams..Pasirašiau jau nemažai įsakymų ir sunumeravau...bet niekaip nesurezgu įsakymo Dėl tvarkomųjų ir informacinių vidaus dokumentų numeracijos...Gal galit padėti?
Aš bandžiau rašyti taip:
Įsakau:
1. Tvarkomuosius ir informacinius dokumentus susijusius su personalo klausimais žymėti raide P ir numeruoti nuo 001 (didėjančia tvarka); ir t.t.
Ar čia normaliai gausis?
Padėkit...labai prašau....
2006-03-07 12:43
Įvairūs »
Dokumentai »
#257248
Sveiki, prisireikė ir man jūsų pagalbos.
pradėjau vesti naują įmonę. išvis šviežut šviežutėlę. Ir dabar pamirašau, kokie įsakymai turi būti pačioj pradžioj?
kiek atsimenu tai sąskaitų plano patvirtinimas, IT patvirtinimas, o kas daugiau...nes as jau po pertraukos dirbu tai nebepamenu visko... Nesinori kad liktu nuo pradžių spragos...
Būsiu labai dėkinga
2006-02-25 19:37
PVM »
PVM pirkimo klausimas »
#253773
Laba visiems..
Norejau paklausti...(siaip anksciau zinojau, bet kazkaip užsimirso ir dabar susipainiojau).
Kai perka įmonė, dar ne PVM mokėtoja, ilgalaiki turta, kur ta pvm dedam ar i neleidziamus atskaitymus ar i pvm sanaudas kazkokias, nes tikrai zinau kad i savikaina del negalima.. mokesciai sake...
Padekit kuo skubiau.
Ir dar vienas klausimukas, cia jau nebe PVM tema, bet kai jau pradejau rasyt tai ir pabaigsiu... jei yra perkamas kompiuteris is fizinio asmens (perparduodamas) ar reikia isigijimo dokumentų, nes fizinis asmuo sako kad pirko kompa pries tris metus ir dar dadejo savo detaliu tai dokumetų netusi jokių... ka daryt.. ar VMI nepakratys uz tai?
Prasau padekit..
Is anksto dekoju.
2006-02-20 20:02
Programinė įranga »
Excel »
#251454
Tiesi rašė: Man kilo klausimas, kodėl taip keistai darai? Sumas rašai į tą patį stulpelį, sąskaitas skirstai D/K. Kodėl ne atvirkščiai?
Tokia pati nemokša
O todėl kad man pasirodė taip parasčiau bus, jeigu bus neimanoma padaryti kad automatiškai sumėtys, tai as per autofilter su filtruosiu pagal kiekviena saskaita ir tada nukopinsiu info i atskira lapa...
Nors visa tiesa pasakius tai labai pripratau prie Agnum programos tai ir nusiplagijavau ju BZ lango tipa... biski dar patobulinau
Teisi, o sakyk pas tave Irankiu juostoje-> Data-> yra Template wizard... ???
BEJE labai laukiu VBA gerbėju pagalbos... man rodos su tuo daiktubutu patogiau...
2006-02-20 17:36
Programinė įranga »
Excel »
#251405
Sveiki visi
Kadangi pasiskaiciau jusu cia pokalbius, tai pamaciau kad cia Profesionalai sedi ir galbut man siokei tokiai bukaprotei pagelbet galesit.
Zinoma jei bus imanoma man padeti.
O mano problema tokia...
pagal Apskaitos ir mokesciu apzvalgos straipsnius bandziau automatizuoti savo imones apskaita... ir jau bevei viskas pavyko...nemazai ismokau is ju... bet va niekaip nerandu tokios dalyko kaip "template wizard...". Tame staripsnyje parodyta kaip juo naudotis ir registruot savo , KIO o mano kompe to daikto nera..sakau gal kad pas mane office yra 2003, bet darbe yra 2000 metu ir ten neradau nieko panasaus...Padekit...gal tas daiktas kaip nors kitaip uzvadintas, o gal ji reikia is kur nors parsisiusti?
Ir dar viena problemike turiu
....nemoku su VBA normaliai elgtis
...tai gal galit man patart kaip padaryti, kad duomenys is bendro zurnalo subegiotu pagal nurodytas saskaitas i atitinkamus darbo lapus? (pridedu failiuka, kad aiskiau butu)
Busiu labai dekinga jei man kas nors padesit... noriu suspaprastint apskaitos vedima... Jei man padesit as ir kitus failiukus pridesiu, kad pasidalinti su jumis...
PS.. Aciu nolinai uz saunu kvitu israsymo supaprastinimo buda... tik as norejau is taves pasimokyti..bet tu uzdejai visur paswordus VBA tai nera is ko mokytis...
Laukiu nekantriai ir su didziule padeka Jusu pagalbos
2006-02-02 12:39
Darbo teisė »
Stažuotojo sutartis-ar yra koks nors blankas? »
#246605
laba, visoms...
norejau pasiteirauti...gal kas zinot kokia sutarti sudaryt su stažuotoju?
Gal yra kokia kitokia, o ne darbo, sutartis?
padėkit
labai skubiai reik!!!!
2005-08-31 09:20
Gyventojų pajamų mokestis »
Autorinės sutartys »
#202339
tai kaip supratau. kai mokam uz autorine daryti
D 443
K 271
D 6114
K4462
o po to kai jau mokam VMI gyv. pajamu mokesti D 4462 K 271
ar as teisingai supratau?
2005-08-31 08:12
Gyventojų pajamų mokestis »
Autorinės sutartys »
#202327
Laba visiems...
man iskilo toks klausimas, gal jums tai atrodys paprasta, bet as kaip pradedanti noriu jusu patarimo:
kaip registruoti kai imone moka 15 proc. gyventojų pajamų mokestį už autorine sutarti...(Ji padarė sutarti su fiziniu asmeniu ir jfizinio asmens pajamas nuo sio sandorius apmoka imone)
Labai aciu...