Ash irgi sutinku, kad geriau tureti savo buhalteri, bet tai isties brangiai kainuoja, ne visos imones gali sau tai leisti, ir jos turi teise tureti kitokiu galimybiu. Kalbu ne vien apie darbo uzmokesti, bet ir apie tai, kad zmogui reikia darbo vietos, normalios darbo vietos. O kur surasti gera buha papigiai? Manau, kad beveik neimanoma. O juk ir mazom imonem norisi tureti geresni buhalteri. Be to nepilna etata dirbantis gali susirasti darba pilna etata kitur, tada vel reikes ieskoti kito, vel paieska, kaip suzinot kuris geriausias?
Siaip manau, kad vadovui reiketu apsibrezti, ko jam reikia is buhalterio. Jei vien mokestiniu dalyku ir iprastu suvestiniu, tai pakanka ir imones, teikiancios apskaitos paslaugas. Bet jei dirikas absoliuciai nieko nenutuokia apie finansus, tada geriau buhas arba siap geras buhas, nesvarbu ar jis dirba imoneje ar nedirba. Geras buhas netaps blogu, jei jis dirba apskaitos imoneje. Nu zodziu, ash jau pradejau filosofuoti