2012-07-23 11:11
ausragaruolyte
Sveiki,
Gal galetumėt kas paaiškinti. Dvi įmonės pasirašė jungtinės veiklos sutartį.
Dabar nusimato, kad abiejų įmonių atstovai vyks į komandiruotę. Greičiausiai bus perkama bendra kajute laive, vienas kambarys viešbutyje.
Kaip suprantu, man reiketų savo įmonės apskaitoje registruoti tik pusę tų išlaidų.
Sutartyje numatyta, kad bendros išlaidos ir nuostoliai, atsiradę kaip jungtinės veiklos rezultatas, padengiami iš bendro sutarties dalyvių turto, o trūkstamos sumos išdėstomos sutarties partneriams proporcingai jų įnašams į bendrą turtą, arba atsižvelgiant į Sutarties partnerių susitarimą,( bendras turtas jau sunaudotas).
Ir reikėtų pasidaryti kopiją tų dokumentų?
Ar taip reikėtų daryti?
Ačiū.