arklys rašė: Siūlau sąskaitų nekopijuoti ir nesegti prie sutarties. Manau, kad jokiam kontrolieriui to neprireiks, o jeigu prireiks -susirinksite. Sąskaitas kopijuoti gal būti vertėtų tik tada, jeigu reikia sekti, kad suma neviršytų kokios nors sutartyje nurodytos.
dar toks smulkmeniskas klausimelis, kaip Jus numeruojate dokumentus?
Pagal bylu nomenklatura man sekretore suteike 1 numeracijos koda viešųjų pirkimų dokumentams numeruoti: VP-4.26-.... Kiek suprantu reikia numeruoti ir prašymus pirkimą organizuoti ir komisijos posėdžių protokolus ir tiekėjų apklausas. Ar visiems šiems dokumentams ir rašyti VP-4.26-001, VP-4.26-002 ir .t.t. Klausimas gal neesminis, bet vistiek, kaip Jus darote? Ar tiesiog tokius prašymus organizuoti pirkima galima numeruoti paprasčiausiai Nr.1, Nr.2, Nr.3 ir t.t.
Ačiū