Atstovybė užsienyje

L
lyda 191
2006-03-14 09:17 lyda
Sveiki,gal kas vedėte apskaitą firmoje, kuri turi atstovybę užsienyje?
L
lyda 191
2006-03-14 10:29 lyda
Ar bent žinote, kur apie tai pasiskaityti. Visiškai nerandu jokios informacijos.
L
likac 29
2006-03-14 11:39 likac
o ka butent domina?
L
lyda 191
2006-03-14 12:02 lyda
domina kaip turi būti tvarkoma apskaita, kai atstovybė pati veiklos nevykdo, bet ten dirba darbuotojai, o jų išlaikymui (darbo užm., mokesčiams, kitoms išlaidoms) įmonė perveda pinigus. Kaip turėtų atsiskaityti už tuos pinigus, apskritai kaip tvarkyti apskaitą tokių išlaidų čia Lietuvos įmonei, kuri perveda tuos pinigus, kaip su pelno mokesčiu ar galim įtraukti į išlaidas ir pagal ką.
F
Foras 110
2006-03-14 12:45 Foras
Neturetu su ta atstovybe iskilti problemu
Pelno mokesciui atstovybes islaikymas normalios sanaudos
Dokumentais aisku pagristi reikia, tai ir pristatys uzsenines saskaitas
Tiesi Tiesi 4035
2006-03-14 12:50 Tiesi 2011-09-11 04-01
Manau jie kaip filialas - daro balansą, Tu tą balansą prijungi prie savo duomenų, gauni įmonės balansą.


lyda rašė: domina kaip turi būti tvarkoma apskaita, kai atstovybė pati veiklos nevykdo, bet ten dirba darbuotojai, o jų išlaikymui (darbo užm., mokesčiams, kitoms išlaidoms) įmonė perveda pinigus. Kaip turėtų atsiskaityti už tuos pinigus, apskritai kaip tvarkyti apskaitą tokių išlaidų čia Lietuvos įmonei, kuri perveda tuos pinigus, kaip su pelno mokesčiu ar galim įtraukti į išlaidas ir pagal ką.
L
lyda 191
2006-03-14 13:04 lyda
bet filialas juk ne juridinis asmuo, ne kokia dukterinė įmonė, tai koks gali būti balansas? ir ka prijungt , jei as pervedu pinigus, o ten isleidzia. Ar nieks tokiu neturite filialu? Matyt nelabai populiarus dalykas :(
F
Foras 110
2006-03-14 13:44 Foras
Atstovybe ne filialas
Atstovybe nevykdo uzsenyje ekonomines veiklos ir nemoka ten pelno mokescio
Filialas jau butu nuolatine buveine ir pelno mokesti moketu uzsenyje
L
lyda 191
2006-03-14 13:48 lyda
teisingai susimaišiau, tai yra atstovybė. Tai kaip šiuo atveju turi viskas vykt?
Tiesi Tiesi 4035
2006-03-14 13:54 Tiesi 2011-09-11 04-01
Tu duodi atstovybei pinigus, atstovybė tuos Tavo pinigus naudoja. Kaip savame balanse parodysi pinigų dingimą ir realiai patirtas sąnaudas, jei iš jų nieko negausi? Ir ką gali gaut, jei ne balansą? Sąrašiuką apie gautus ir panaudotus pinigus? smile Atystovybė - Tavo balanso dalis. Kaip kitaip ketini tą dalį apskaityt, jei iš jų balanso negausi?


lyda rašė: bet filialas juk ne juridinis asmuo, ne kokia dukterinė įmonė, tai koks gali būti balansas? ir ka prijungt , jei as pervedu pinigus, o ten isleidzia. Ar nieks tokiu neturite filialu? Matyt nelabai populiarus dalykas :(
Tiesi Tiesi 4035
2006-03-14 14:00 Tiesi 2011-09-11 04-01
na ir kuo skiriasi atstovybės apskaita nuo filialo apskaitos? Tuo kad neužsiima komercine veikla, nemoka ten pelno mokesčio ir dėl to mažiau problemų? O kur esminis skirtumas apskaitoje, a? smile Gal debeto - kredito nebereikia? smile


Foras rašė: Atstovybe ne filialas
Atstovybe nevykdo uzsenyje ekonomines veiklos ir nemoka ten pelno mokescio
Filialas jau butu nuolatine buveine ir pelno mokesti moketu uzsenyje
L
lyda 191
2006-03-14 14:01 lyda
Va būtent, kad man jie pateikia tik sąrašiuką su parašais aišku , kiek pateko i sąsk, kam pervesta( darbo užm ir mokesčiai nuo darbo užm), valiutos kurso skirt., banko išl ir viskas.Dokus jie privalo saugoti pas save. Bet man ir neaišku ar čia tai gerai. Ar nėra čia turinčių tokią atsovybę ir kur pasiskaityt konkrečiau apie tai. Kažkaip neramiai miegasi.
Tiesi Tiesi 4035
2006-03-14 14:11 Tiesi 2011-09-11 04-01
Gerai jei tik tiek teišmoka, tada ir pati gali susidėliot į balansą. Bet aš asmeniškai pageidaučiau gauti tą sąrašiuką balanso forma ir išskaidytą grupėmis pagal įmonės sąskaitų planą, kad galėčiau iš karto prijungt prie balanso, nieko neperskaičiuojant ir nemėtant iš vienos sąskaitos į kitą. Jie juk Jūsų padalinys ir privalo paklust įmonės viduje nustatytai tvarkai.



lyda rašė: Va būtent, kad man jie pateikia tik sąrašiuką su parašais aišku , kiek pateko i sąsk, kam pervesta( darbo užm ir mokesčiai nuo darbo užm), valiutos kurso skirt., banko išl ir viskas.Dokus jie privalo saugoti pas save. Bet man ir neaišku ar čia tai gerai. Ar nėra čia turinčių tokią atsovybę ir kur pasiskaityt konkrečiau apie tai. Kažkaip neramiai miegasi.
F
Foras 110
2006-03-14 14:33 Foras
praktiskai esminis skirtumas apimtyse
Atstovybeje taupant galima apskaitininko netureti, kam tie debetai kreditai
atstovybei, ji gi ekonomines veiklos nevykdo
Praktiskai persiuncia i savo UAB islaidu dokumentus ir darbo uzmokescio ir mokesciu nuo jo paskaiciavima ir UAB apskaitininkas viska ijungia i savo balansa
L
lyda 191
2006-03-14 14:38 lyda
tai vat kad užsienyje veikianti atstovybė vadovaujasi tos šalies įstatymais, todėl skaičiuoja darbo užm ir mok nuo jo pagal jos įstatymus, ir saugo pirminius dok, nepersiunčia mums , o tik pateikia sąraša išlaidų. Ir balanso nedaro.Bet man įdomu, ar mūsų mokesčių inspekcija neprisikabins, nes vis dėlto ne tokios mažos sumos itraukiamos į išlaidas per metus. Tiesiog dar niekad netikrino.
Tiesi Tiesi 4035
2006-03-14 15:05 Tiesi 2011-09-11 04-01
Ir ką atstovybė užsienyje darys, kai ją tikrins vietinė VMI? Juk mokesčius tai jie moka pagal vietinius įstatymus? Transportuosis dokumentų originalus atgal iš Lietuvos? Ekonominės veiklos nevykdo tai dar nereiškia, kad jokių mokesčių nemoka, skaičiavimų nedaro.

Vis tik į Lietuvą gabenčiau patvirtintas dokumentų kopijas, originalus palikčiau vietoje.


Foras rašė: praktiskai esminis skirtumas apimtyse
Atstovybeje taupant galima apskaitininko netureti, kam tie debetai kreditai
atstovybei, ji gi ekonomines veiklos nevykdo
Praktiskai persiuncia i savo UAB islaidu dokumentus ir darbo uzmokescio ir mokesciu nuo jo paskaiciavima ir UAB apskaitininkas viska ijungia i savo balansa
F
Foras 110
2006-03-14 15:16 Foras
Tai, kad atstovybei uzsenyje orginalu reikia tik darbo uzmokesciui parodyti
Juos is karto galima pagaminti dviem egzemplioriais
O saskaitu reikes tik Lietuvoje, be saskaitu arginalu sanaudu neatskaitysi
S
Sarunas 155
2006-05-16 17:11 Sarunas
Atstovybės darbuotojas vyksta į komandiruotę (žmogus įdarbintas užsienyje t.y. atstovybėje). Kaip manote reikėtu įforminti ir apskaityti komandiruotės išlaidas? Ar dienpinigius skaičiuoti pagal lietuviškas normas ir viską forminti kaip ir mūsų darbuotojo.

Su atstovybe mes dirbam kaip ir rašė Lyda, atstovybės vadovas įdarbintas Lietuvoje, o už išlaidas atsiskaito kaip atskaitingas asmuo - t.y. pateikdamas avansines apyskaitas. Vadovas užsienyje prisiėmęs buhaltere ir vadybininka. Dokumentų originalai paliekami užsienyje, nes to reikalauja vietinė mokesčių inspekcija. Mums prie avanso apyskaitos siunčia nuskenuotus dokumentus.
Kai komandiruojamas vadovas - viskas aišku - jis mūsų darbuotojas, bet kai vadybininkas?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui