leilaa rašė: Sveiki, prieš 5 mėnesius su vyru įsteigėme UAB. Norime gauti iš banko kreditą, kartu su kitais dokumentais turime bankui pateikti balansą 2006 01 01. Įmonėje veiklos buvo labai mažai, tik viena išrašyta ir dar nepilnai apmokėta saskaita. Kiek pati suprantu, tas balansas turėtų būti kažkoks supaprastintas? Ar toks pat, kaip bet kuriam UAB-ui? Pelno/nuostolio ataskaita, paaiškinamasis raštas, pelno paskirstymas ir tt? Gal kas galėtu patarti? Ačiū.
Pradžiai bankas reikalauja balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitos, pasirašytos vadovo. Neseniai įmonė norėjo gauti kreditą keliems mėnesiams, bet neturime nekilnojamo turto, todėl negavome. Akcininkas buto užstatyti nepanoro, tai perkentėjome.Balanso rodikliai nors ir labai geri, bet reikia užstato.Sėkmės.