Prirašiau kilometrą, niekas neįsirašė
Trumpai: jei baustų įmonę, baudą skirtų įmonei, ne žmogui. Dabar gi sąmoningai kerta per žmogaus, o ne per įmonės kišenę. Įmonės dėka žmogus materialiai nenuskriaudžiamas, nors įstatymo požiūriu privalėjo būt nubauduotas ir pajusti trūkumą kišeniuke. Tad niekaip netvirtinčiau, kad tai išlaidos susiję su darbu - tai asmeninės išlaidos, visai analogiškai, jei tas pilietis darbo metu įmonės auto būtų važiavęs per raudoną šviesą ir užsidirbęs baudą. Kuo čia dėta įmonė, jei vairuotojas eismo taisyklių nežino arba jų nesilaiko?
artas71 rašė: Tiesi, viską ką išvardinai, tai su atliekamom darbo funkcijom nesusijusios išlaidos -Kanarai, paskolos, taksi ir t.t
kai taksi komandiruotės metu - ne pajamos, bilietai -nepajamos.Pati rašai -" kanaruose įmonė reikalų neturi". O kai turi? Kai įmonės vardu registruotas transportas?
Tačiau paaiškinu, kodėl, mano nuomone, svarbus straipsnis -kam tenka "garbė" mokėti baudą? Į yra nusižengimai (susiję su transportu ), kur moka a) atsakingas už transportą b)vadovas.
T.y jie blogai atliko ar neatliko darbinių funkcijų. Čia ne pajamos.Čia įmonės nuostoliai
Tačiau, kai baudžiamas vairuotojas -greitis, ženklai ir pan. - tegu pats ir moka. Čia pajamos.