2025-02-05 12:44
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1442059
Ačiū už informacija - tai tik patvirtina kad kiekviena situacija individuali. Aš pvz. skaičiuoju atleidimą 12 val., o ne 16:59 - tai jei nedarbingumas paimtas pvz. 13:00 tai visas situacija yra kitokia. Taip sutinku jei po darbo valandų - tikrai galima įrodinėti savo tiesą.
2025-01-22 10:00
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441894
Teismai ir ginčai visada problematiški. Tai būtent kalba apie tai kaip padaryti, kad problemų būtų mažiau ir būtų teisinga. Aišku buvo vertą, nes kai padarai tvarkingai sutaupai laiko, nervų ir t.t. O kaip daryti paprasčiau mes visi žinom.
2025-01-21 12:42
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441886
Taisome tiek Sodros, tiek kitus DU dokumentus, kad atitiktų DK (skaičiavimai, registrai, išmokos, PT ir viskas ko reikia).
2025-01-21 12:04
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441884
Galite keisti įsakymą, bet DK taisyklės taikomos nepriklausomai ar yra įsakymo patikslinimas ar nėra. Tiek DGK, tiek VDI neabejotinai nurodys vadovautis DK 65 str., o jis aiškai pasako: ".. Tokiu atveju darbo santykių pasibaigimo diena atitinkamai laikoma pirmoji darbo diena po laikinojo nedarbingumo ""
2025-01-21 08:50
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441881
Elste kažkokie kraštutinumai pas Jus: daktarai į kairą į dešinę daliną nedarbingumus, skundai ateina kaip baigiasi pinigiai alkoholiniams gėrimams - tai nesakau kad tokie atvejai nepasitaiko, bet mano atveju menkas procentas.
Ir bendrai pakomentavus sutinku kad DK (ypač po 2017 07 01 pakeitimų) yra žalingas teisės aktas visomis prasmemis ir jis iškreipia normalius darbo santykius ir leidžia darbuotojui daug kur elgtis nesąžiningai ir nebaudžiamai.
Galiausiai mes diskutuojame apie faktine praktiką ar/ir teisingus sprendimus.
2025-01-21 08:26
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441878
Tame problema kad kaip tik Sodra ir rodo ta darbuotoja ir Nedarbingumo suvestinėje jis yra su visomis dienomis po atleidimo.
2025-01-20 16:09
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441875
Taip darai pagal DK 65 str. , jei atleidimo priežastis atitinka išimitis tada gali atleisti ligos diena, jei neatitinka turi atleidima įforiminti 1 d. po ligos pabaigos - ir be abejo tenka atlikti perskaičiavimus dėl atsiradusių naujų aplinkybių - atleidimo atšauti nereikia, nes terminų perkėlimas atliekamas vadovaujatis Darbo kodekso nuostatomis. Arba nieko nedarai ir prisiimi savo riziką - tačiau jau nėra kalbos kad pastarasis variantas yra teisingas.
2025-01-20 15:03
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441873
Taip ir jei daktaras rastų ligą ir jei būtų variantas su skudu DGK/ VDI - manau darbuotojas laimėtų, o kalba čia dar ir apie tai kas atsakingas - jei nepataisau aš kaip asmuo atsakingas už galutinį procesą tikėtina, kad ir atsakomybė bus mano, todėl "nieko netaisymas" - priimtinas tik tada jei supranti ir prisiimi riziką.
2025-01-20 12:00
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441870
O aš manau kad rizika yra ir viskas priklauso nuo to kokios atleidimo nuotaikos - jei yra piktas išsiskirimas ir galimi ginčai - net ne būtų klausimų kad reikia tikslinti kad atitiktų DK nuostatas.
2025-01-20 10:08
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441867
Elste - skambinau Sodrai, taip galima daryti be taisymų, bet NP-SD vistiek reikės užpildyti.
Tai diliema tame: ar griežtai laikytis DK 65 str. 6 p. ar ne.
2025-01-17 16:50
Bendra »
Atleidimas iš darbo ligos metu »
#1441860
Sveiki. Vargo vakarienė: 7 d. atleistas darbuotojas, viskas patikrtinta ir sumokėta (sodros visos ataskaitos). Tikriausiai vėliau kažkada iki šio darbo dienos pabaigos jis sugebėjo pasiimti nedarbingumą. 2 SD pateikta, bet NP-SD atsirado įrašas, ir ką nieko nepadarysi reikia taisyti nes atliedimo priežastis neatitika DK 65 str. 6 p. išimčių kada atleidimas ligos diena galimas.
Darbuotojas nieko pranešė ir jau įdarbo po šio dienos niekada negrižo. Klausimas apie atleidimo momenta ir faktines aplinkybės. Taigi taisau 10 d. ligos pabaiga - tai atleidimas nusikelia į 13 dieną - aišku 13 diena kiekas nedirbo - ar turėjote kokiu ginčų dėl šios dienos nes nori įforminti dokumentaliai su padalinių vadovų patvirtinimas (visos darbo priemonės jau seniai grąžintos) kad atleidimo diena darbuotojas nedirbo - ji jam alga už atleidimo dieną neskaičiuojama - ar teko susidurti šioje vietoje su problemomis ?
2024-08-01 14:24
Įvairūs »
Elektroninis parašas »
#1441151
tomukas rašė:
Su LT ID badžiau pasirašyti per gosign, gerai veikė. Sodros nebandžiau.
Niekur nieko neradau tai paskambinau į Sodra - pasakė kad "dar neįgyvendinta" tai reiškia pranešimų pasirašyti negalima....
kol kas.
2024-08-01 10:54
Įvairūs »
Elektroninis parašas »
#1441148
Sveiki,
Ar kas bandėt su LT ID ar galima pasirašyti Sodros pranešimus ?
Nervina mobilus operatoriai su kainų kėlimu.
2024-05-23 19:24
Bendra »
Sodra »
#1440904
Gita1 rašė:
Man veikia
:) Ačiū ir man pradėjo veikt po 2 val. pertraukos.
2024-05-23 17:52
Bendra »
Sodra »
#1440902
Sodra - neveikia el. parašas.
Jums irgi ?
Kitur veikia - tai ne operatoriaus problema.
2024-03-13 09:47
Apskaita & Auditas »
16 TFAS Nuoma »
#1440615
Basa ačiū taip nieko gudresnio ir nesugalvojau - irgi skaičiuoju už pilną mėnesį ir uždarau (pagal IT "nusidėvėjimo" principą)
2024-03-01 16:36
Apskaita & Auditas »
16 TFAS Nuoma »
#1440575
Tai mačiau šita nežinau tik ar galiu kaip analogija taikyti - nes čia GAAP'as kaip suprantu ne IFRS'as
2024-03-01 13:28
Apskaita & Auditas »
16 TFAS Nuoma »
#1440572
artas71 rašė:
IFRS 16 requires the calculation of a modified lease liability, and an adjustment to the asset value to reflect the partial termination with any variance recorded to gain or loss in the current period.
finquery.com/blog/lease-termination-accounting/
Artai ačiū įtrauksiu į nagrinėjamos teorijos sąrašą - galvojau jei yra taikančiu IFRS16 gal ir praktiniai pavyzdžiai atsiras (gal iš audito buvo komentarai ar pan) .
2024-02-29 19:05
Apskaita & Auditas »
16 TFAS Nuoma »
#1440567
3 metų nuomos sutartis nutraukta viduryje mėnesio - kaip teisingai pagal IFRS16 padaryti nurašymą. Ar dar už pusę mėn. pripažįstate nusidėvėjimą (ar už visą) ir palūkanas, tada darote visų sumų nurašymą ar ne ? Kaip vertinate nurašymą pelno mokesčio požiūriu ?
2024-02-26 15:41
Bendra »
Nekilnojamo turto mokestis »
#1440549
VLigita rašė:
Pateikite paklausimą su paaiškinimu, kad NT neturite ir veikloje nereikalingas, o adresas nurodytas tik korespondencijai gauti.
Ačiū - dar pasakė, pasitikrinti ar nebuvo Nuomos sutarčių NT registre registruotų ir aš registracija nutraukta.
2024-02-26 13:09
Bendra »
Nekilnojamo turto mokestis »
#1440542
Sveiki dėl KIT711, prie EDS "Nepateikti dokumentai" matau:
KIT711 v.2 Nekilnojamojo turto mokesčio deklaracija
Versija 2024-01-25 nuo: 2023-01-01 iki: 2023-12-31
2024-02-15 Privalėjote, bet nepateikėte mokestinio laikotarpio deklaracijos. 2024-02-17
Nuosavo NT neturime, ilgesniam nei 1 mėn. išsinuomoto iš FA turto nevaldome (taip buvo 2022 bet viskas nutraukta.) - kas per kabinėjimasis ? Gal teko aiškintis.
2024-02-23 14:46
Gyventojų pajamų mokestis »
Deklaracija GPM312 »
#1440532
Nesumašiau - jau turiu minčiu dar kartą tikrinisiu GPM313, nes GPM312 peržiūrėjus visais pjūviais yra tvarkinga. Kodu GPM313 nėra - tai tam kad suformuoti tokį pranešima sistemoje turi būti būti kažkoks loginis if'as.
2024-02-23 10:53
Gyventojų pajamų mokestis »
Deklaracija GPM312 »
#1440528
virbuh rašė:
wolf rašė:
Turiu klausimą gal kas gavote pranešimą "GPM312(1) lapas. Klaida - L8 ir U8 laukeliuose deklaravote A klasės išmokų sumą, deklaruota suma nesutampa su mėnesinėse GPM313 deklaracijose deklaruotomis A klasės išmokų sumomis (laukeliai 5, 8). Pasitikrinti galite: EDS -> Ataskaitos -> Mėnesinių ir metinės pajamų mokesčio deklaracijų at..."
Gal kas aiškinotės ? L8 ir U8 yra daugybė atveju - kai sumos deklarauojamos bet nera apmokestinamos, todėl absoliutus sutapimas negalimas.
O ar sutampa jūsų mėnesio deklaracijų sumos su metinėmis sumomis, minusavus neapmokestinamas sumas? Gal ne raudonas perspėjimas?
Ne raudonas - be neapmokestinamų sumų sutampa.
2024-02-20 14:04
PVM »
i.SAF »
#1440486
Keliant failą rašo keistą pranešimą - XML faila atmeta - ga teko susidurti ?
2024-02-16 00:03
Gyventojų pajamų mokestis »
Deklaracija GPM312 »
#1440452
Turiu klausimą gal kas gavote pranešimą "GPM312(1) lapas. Klaida - L8 ir U8 laukeliuose deklaravote A klasės išmokų sumą, deklaruota suma nesutampa su mėnesinėse GPM313 deklaracijose deklaruotomis A klasės išmokų sumomis (laukeliai 5, 8). Pasitikrinti galite: EDS -> Ataskaitos -> Mėnesinių ir metinės pajamų mokesčio deklaracijų at..."
Gal kas aiškinotės ? L8 ir U8 yra daugybė atveju - kai sumos deklarauojamos bet nera apmokestinamos, todėl absoliutus sutapimas negalimas.
2024-02-16 00:01
Gyventojų pajamų mokestis »
Deklaracija GPM312 »
#1440451
agustinaa rašė:
Didelė įmonė, darbuotojų daug, su skaičiavimais žmogus nieko bendro neturėdamas, sunkiai supras.
Mano nuome, VMI diferencijuodama šitaip formules klaidina visus.
Kas mėnesį skaičiuoji teisingai, po metinio deklaravimo žmonėms reikia primokėti.
VMI vykdytoja, ne ji tai daro tai nurodyta įsakyme. Jei darbuotojui neaišku jis gali aiškintis ir VMI tiesiogiai.
NPD ir MNPD perskaičiavimas jau yra gana ilgai, bet kažkam visad būna pirmas kartas.
2024-02-06 12:33
Programinė įranga »
Rivilė: Personalas ir alga »
#1440288
Turiu klausa dėl Personalo. Nuo vasario 1 d. darbuotojas per eina į neSuminį darbo laiką, yra sukauptų atostogų kalendorinėmis dienomis.
- kokios operacijas Personale atliekate kad:
a) tvarkingai darbuotojui priskirti kitą atost. kalendorių,
b) perskaičiuoti ir užfiksuoti naują likutį darbo dienomis nuo 2024 02 01.
Ačiū už įžvalgas.
2024-02-06 12:31
Programinė įranga »
Rivilė: Personalas ir alga »
#1440287
Snaiga rašė:
Laba diena,
gal kas nors žino kur mano problema? Suvedžiau per algos dokumentus neatvykimą administracijai leidus, bet tabelyje skaičiuoja visas dienas įskaitant ir poilsio dienas. Turi rodyti dvi dienas, 16 val, bet rodo kartu su poilsio dienimis visus 80 val.
Ką darau negerai?
O kur valandų kodas "1" faktiškai dirbtas laikas ? Jame turi būti bendra suma - jei ji ištarinėt, o ND yra sujungtas su tos pačios Dienos žymėjimu pvz. D - tai viskas sumojama į jūsų ND.
2023-07-26 11:01
Bendra »
Vaiko priežiūros atostogos »
#1439171
"3. Kiekvienas iš tėvų (įtėvių, globėjų), imdamas atostogas vaikui prižiūrėti, bet kuriuo metu, iki vaikui sukaks aštuoniolika ar dvidešimt keturi mėnesiai, pirmiausia turi teisę pasinaudoti dviejų mėnesių trukmės atostogų vaikui prižiūrėti dalimi, kuri niekam negali būti perleista. Neperleidžiamų dviejų mėnesių trukmės atostogų vaikui prižiūrėti dalį kiekvienas iš tėvų (įtėvių, globėjų) gali imti visą iš karto arba dalimis, pakaitomis su kitu iš tėvų (įtėvių, globėjų). Neperleidžiamų dviejų mėnesių trukmės atostogų vaikui prižiūrėti dalies abu tėvai (įtėviai, globėjai) negali imti tuo pačiu metu. "
Taip VP visada taip ir buvo - kas VP naudojasi tik vienas, jei vienas naudojasi, kitas negali tuo pačiu metu irgi būti VP, reikšias atitinkmai turi ar dirbti, būti NA, ar tiesiog kasmetinėse atostogose (pagal susitarima ar suderinimą su darbdaviu)
__________________
Tuo tarpu jei pvz. Mama yra VP, tai tevas gali tuo pačiu metu imti 1 mėn. TA - tame visa esmė
2023-07-26 10:33
Bendra »
Vaiko priežiūros atostogos »
#1439166
Tai kad labai daug "normalios" ir pakankaimai išsamios informacijos
www.vdi.lt/Forms/TekstasDUK.aspx?ID=603