2005-10-18 16:00
Demia
Vėl čia aš.
Patarkite ką nors...please
Grįžo 3 darbuotojai iš komandiruotės į Estiją ir duoda man popieriukus, iš kart daug klausimų (pas mūs komandiruotės į užsienį retos):
1. Avansas buvo išduota direktoriui, sakykim 1000 Lt (pervesta į kortelę), iš šitų pinigų buvo apmokėtos transporto išlaidos, dienpinigiai ir viešbūčio išlaidos visų trijų darbuotojų. Pas mus viskas daroma per banką. Ar galimas toks variantas: Aš apmoku pavedimu tiems dviem darbuotojams dienpinigius ir viešbūčio išlaidas, jie šiuos pinigus atiduoda direktoriui, o direktorius pinigų likučius perveda į įmonės sąskaitą?
Ar kažkaip kitaip galima?
2. Viešbūčio kvite yra užrašyta kiekvieno darbuotojo V. Pavardė, bet nėra antspaudo. Galiu traukti į sąnaudas?
3. Kuro kvituose nėra mūsų įmonės rekvizitai, tik estiškų degalinių rekvizitai... aišku, kad PVM negaliu traukti į atskaitą, o kaip dėl sąnaudų?
Ir paskutinis klausimas.
Jie važiavo mašina, kuri priklauso asmeniui, nedirbančiam mūsų įmonėje, kaip su kuro nurašymu (dirikas irgi turi mašina).?
jei dar kokios tai reikia informacijos, klauskite. Laukiu pagalbos, ačiū:)