Vel komandiruotė...

Tininga Tininga 50021
2012-10-12 16:25 Tininga

zodiakas rašė:
Na radau tokį normalų, gal pasiseks susitvarkyti.
Ačiū kolegėms kad pabendravome, ir gero savaitgalio Jums.
Viskas bus gerai smile smile
Meduza67 Meduza67 183
2012-10-23 08:52 Meduza67
Prašau Jūsų patarimo. Per savaitgalį darbuotojai dirbo,suklydau komapensaciją paskaičiavau 2 d tik viengubai. Kaip teisingai "išlipti" iš šios situacijos?
o jeigu įsakyme nurodom pgl. DK 194 ir nurodom konkrečias laisvas dienas? Tuomet darbuotojas žinos, kad toks dienos laisvos. Jūsų nuomone?
Iš anksto dėkoju.
Tininga Tininga 50021
2012-10-23 09:08 Tininga

Meduza67 rašė:
Prašau Jūsų patarimo. Per savaitgalį darbuotojai dirbo,suklydau komapensaciją paskaičiavau 2 d tik viengubai. Kaip teisingai "išlipti" iš šios situacijos?
o jeigu įsakyme nurodom pgl. DK 194 ir nurodom konkrečias laisvas dienas? Tuomet darbuotojas žinos, kad toks dienos laisvos. Jūsų nuomone?
Iš anksto dėkoju.
Darbuotojų pageidavimu galite suteikti ir papildomas laisvas dienas. Jos žymimos V, apmokamos VDU.
Meduza67 Meduza67 183
2012-10-23 09:21 Meduza67
Dėkoju už mintį.
tęsiu mintį, ar galiu kompensaciją išmokėti per du mėn. Kodėl o todėl, kad sodrai jau deklaruota, DU išmokėta. Jūsų nuomone?
Tininga Tininga 50021
2012-10-23 09:25 Tininga

Meduza67 rašė:
Dėkoju už mintį.
tęsiu mintį, ar galiu kompensaciją išmokėti per du mėn. Kodėl o todėl, kad sodrai jau deklaruota, DU išmokėta. Jūsų nuomone?
Keista, kad jūs tai vadinate kompensacija... smile
Rinkčiausi paprastesnį variantą - tegul darbuotojai parašo prašymus (geriau atgalinėmis datomis - nes nesant tokio prašymo, reikia tiesiog mokėti dvigubą DU) už darbą poilsio dienomis tada ir tada suteikti papildomas poilsio diena tada ir tada.
Beje, šias dienas galima pridėti ir prie kasmetinių atostogų.
Meduza67 Meduza67 183
2012-10-23 09:34 Meduza67
p. Tininga,
Sutinku, kad būtų papraščiau prašyti darbuotojų prašymų, bet mano atvėju to daryti negaliu.
Taip jau atsitiko, kad suklydau ir už savaitgalio 2 d, paskaičiavau, kaip už vieną. Todėl ir klausiu ar galiu pgl BŽ atlikti koregavimą ty išmokėti likusią dalį ?
Tininga Tininga 50021
2012-10-23 09:41 Tininga

Meduza67 rašė:
p. Tininga,
Sutinku, kad būtų papraščiau prašyti darbuotojų prašymų, bet mano atvėju to daryti negaliu.
Taip jau atsitiko, kad suklydau ir už savaitgalio 2 d, paskaičiavau, kaip už vieną. Todėl ir klausiu ar galiu pgl BŽ atlikti koregavimą ty išmokėti likusią dalį ?
Kodėl negalite? smile Esant darbuotojų prašymams pasinaudoti papildoma poilsio diena kaip tik ir mokama viengubai, o už vėliau suteiktas poilsio dienas (V) mokamas VDU.

Ar jūs vietoje dviejų dirbtų dienų mokėjote už vieną dieną? Jūsų pirmoje žinutėje skaitau ką kita. smile
Meduza67 Meduza67 183
2012-10-23 09:50 Meduza67
atsiprašau, turbūt suplakiau...
Taip suklydau ir paskaičiavau tik už 1 savaitgalio dieną. Todėl man svarbu, jeigu mokėjimą perkeliu į sekantį mėnesį, ar neužklius Sodrai? Ar iš viso galiu pasirašiusi BŽ koreguoti ir išmokėti sekantį mėnesį likuią kompensacijos dalį?
Dėkoju už pagalbą.
Tininga Tininga 50021
2012-10-23 09:55 Tininga

Meduza67 rašė:
atsiprašau, turbūt suplakiau...
Taip suklydau ir paskaičiavau tik už 1 savaitgalio dieną. Todėl man svarbu, jeigu mokėjimą perkeliu į sekantį mėnesį, ar neužklius Sodrai? Ar iš viso galiu pasirašiusi BŽ koreguoti ir išmokėti sekantį mėnesį likuią kompensacijos dalį?
Dėkoju už pagalbą.
Tai jūs turėtumėt tada visko daug koreguoti ir tikslinti, kadangi viskas jau deklaruota... Tiesiog neteisingai paskaičiuotas darbo užmokestis.
Yra ir kitų būdų išsisukti iš to: pažymėti dirbtą dieną pvz. šį mėnesį, ar tiesiog trūkstamą dalį kaip priedą išmokėti... Yra tekę ir mums panašiai suktis... smile
Meduza67 Meduza67 183
2012-10-23 10:11 Meduza67
Ačiū mintis labai gera, bet nakvynės dokumnetai yra. Gal turite minčių, kaip su nakvynės dok.?
Meduza67 Meduza67 183
2012-10-23 10:15 Meduza67
labai dėkoju Jums už pagalbą. Man labai pasisekė nakvynės dok. sekančios dienos. Todėl susistvarkysiu.
Gražios dienos
Tininga Tininga 50021
2012-10-23 10:19 Tininga

Meduza67 rašė:
labai dėkoju Jums už pagalbą. Man labai pasisekė nakvynės dok. sekančios dienos. Todėl susistvarkysiu.
Gražios dienos
Sėkmės :)
veren veren 262
2012-11-07 15:10 veren
jei įmonės vadovas skrenda į užsienį. Bilietai pirkti į abi puses, tačiau grįžimo data vėlesnė nei komandiruotės pabaiga, ar galima priskirti leidžiamiems atskaitymams, jei bilieto kaina nėra brangesnė nei komandiruotės pabaigos dieną?
Kažkur skaičiau apie tai mokesčių komentarą, o kai dabar reikia neberandu
Tininga Tininga 50021
2012-11-07 15:16 Tininga 2012-11-07 15-21

veren rašė:
jei įmonės vadovas skrenda į užsienį. Bilietai pirkti į abi puses, tačiau grįžimo data vėlesnė nei komandiruotės pabaiga, ar galima priskirti leidžiamiems atskaitymams, jei bilieto kaina nėra brangesnė nei komandiruotės pabaigos dieną?
Kažkur skaičiau apie tai mokesčių komentarą, o kai dabar reikia neberandu
Jei tai nebuvo būtinybė (pvz. nebuvo bilietų reikiamu metu ar dar kas nors), tai sakyčiau - neleidžiami. Arba, jei būtų laikoma, kad vadovas tai darė dėl asmeninės naudos, - pajamos natūra (tada leidžiami). smile
Gal ten ką rasit.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000111401
veren veren 262
2012-11-08 08:11 veren

Tininga rašė:

veren rašė:
jei įmonės vadovas skrenda į užsienį. Bilietai pirkti į abi puses, tačiau grįžimo data vėlesnė nei komandiruotės pabaiga, ar galima priskirti leidžiamiems atskaitymams, jei bilieto kaina nėra brangesnė nei komandiruotės pabaigos dieną?
Kažkur skaičiau apie tai mokesčių komentarą, o kai dabar reikia neberandu
Jei tai nebuvo būtinybė (pvz. nebuvo bilietų reikiamu metu ar dar kas nors), tai sakyčiau - neleidžiami. Arba, jei būtų laikoma, kad vadovas tai darė dėl asmeninės naudos, - pajamos natūra (tada leidžiami). smile
Gal ten ką rasit.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000111401

Ačiū.
kai dirbau kitoje kompanijoje, kolegė buvo susidūrusi su tokia situacija ir prašė VMI išaiškinimo, gaila, kad nebedirbu ten ir nebėra kam pažiūrėt VMI atsakymo.
M
magistras1 1139
2012-12-11 14:01 magistras1
Įmonės vadovas išvažiavo vienai dienai į Lenkiją parsivaryti nupirktą įmonei automobilį ar privalau įforminti tai kaip komandiruotę, ar tiesiog palieku kaip kad dirbo įprastą darbo dieną?
Tininga Tininga 50021
2012-12-11 14:03 Tininga

magistras1 rašė:
Įmonės vadovas išvažiavo vienai dienai į Lenkiją parsivaryti nupirktą įmonei automobilį ar privalau įforminti tai kaip komandiruotę, ar tiesiog palieku kaip kad dirbo įprastą darbo dieną?
Reikia forminti kaip komandiruotę. Juk bus ir tam tikrų išlaidų parvarant tą automobilį, manyčiau.
W
wilmucike 38
2012-12-11 14:08 wilmucike
Nerandu normalaus atsakymo del Generalinio komandiruotes..kazkur radau kad pats save gali koamnndiruoti..bet juk jis negali skirti pavaduojancio kol bus isvykes..tai tada akcininku sprendimo reikia???
M
magistras1 1139
2012-12-11 14:09 magistras1

Tininga rašė:

magistras1 rašė:
Įmonės vadovas išvažiavo vienai dienai į Lenkiją parsivaryti nupirktą įmonei automobilį ar privalau įforminti tai kaip komandiruotę, ar tiesiog palieku kaip kad dirbo įprastą darbo dieną?
Reikia forminti kaip komandiruotę. Juk bus ir tam tikrų išlaidų parvarant tą automobilį, manyčiau.


Taip ir buvo... Blemba, o nei dienpinigių nieko neišmokėjom, lapkritį važiavo... smile DU jau išmokėtas už lapkritį smile
Tininga Tininga 50021
2012-12-11 14:12 Tininga

wilmucike rašė:
Nerandu normalaus atsakymo del Generalinio komandiruotes..kazkur radau kad pats save gali koamnndiruoti..bet juk jis negali skirti pavaduojancio kol bus isvykes..tai tada akcininku sprendimo reikia???
Gali pats save komandiruoti, paskirti pavaduojantį asmenį ir jokių čia akcininkų sprendimų nereikia smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui