2003-06-12 10:48
paukstis
Situacija tokia:
Buvo steigiamas koperatyvas.
1. Vienas iš steigėjų, kuris steigimo sutartyje buvo įpareigotas atstovauti kooperatyvą steigimo metu, sudarė rašytinę sutartį su konsultacine firma, kuri paruošė visus dokumentus reikalingus.
2. Kooperatyvas buvo įregistruotas įmonių rejestre.
3. Pagal kooperatinių bendrovių įstatymo 4 str. 1 d. 9 punktą steigimo sutartyje numatyta turi būti steigimo išlaidų kompensavimo steigėjams tvarka. steigimo sutartyje buvo numatyta, kad kooperatyvas steigėjui atlygina visaas dokumentais pagrįstas išlaidas.
4. Po kooperatyvo įregistravimo dienos, tam steigėjui su kuriuo buvo sudaryta sutartis, konsultacinė firma už dokumentų paruošimą išrašė PVM sąskaitą - faktūrą ir kasos pajamų orderį, kai steigėjas sumokėjo pinigus.
5. Dabar kooperatyvas nusisamdė buhalterę, kuri nesutinka steigėjui išmokėti pinigų pagal tą sąskaitą, t.y. atlyginti steigėjo patirtas išlaidas steigiant kooperatyvą. Ji kažką sako, kad sąskaita fiziniam asmeniui išrašyta, ir išrašyta kai jau buvo įsteigtas kooperatyvas, todėl tai nebūtų leidžiami kooperatyvo atskaitymai...
6. Pirmą kartą su tokia buhaltere susidūriau, nes ankčiau ir man ir kiek žinau visas steigimo išlaidas įtraukdavo į leidžiamus atskaitymus įmonė ir atlyginadvo steigėjams išlaidas visas.
7. Pasakykit kaip įtikinti tą buhalterę ir kokiai teisės aktais remiantis? gal yra kas nors specialiai steigimo išlaidoms skirta? kas nors susidūrėt ir kaip tai daroma?
Dėkui