DKate rašė:
joli75 rašė:
Sakiau nesuksiu daugiau galvos, bet vėl užvedėte diskusiją :)
Man sakė, kad jei tvarkingai pašalintas katalizatorius, tai niekas nieko nematys ir praeis TA :)
Dar kilo mintis pvz, jei turi pažymą, kad yra katalizatorius, bet po pažymos gavimo jį kitą dieną pašalini, tai nuo mokesčių atleidimas galioja, o katalizatoriau nėra :)
Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių :)
Be didelio noro diskutuoju, bet įmonių vadovybei svarbu, kad mokesčiai būtų kuo mažesni, ypač jei automobilių parkas didelis.
Ne veltui turbūt įdėta/atnaujinta 2016-01-18 data informacija dėl tų lengvatų. Kiek suprantu 9.1 ir 9.2 punktas
ard.am.lt/VI/rubric.php3?rubric_id=239 taikomas M2,M3, N2,N3 ir kitoms transporto priemonėms. Jeigu lengvasis auto, t.y. tech. pase parašyta M1 arba N1, registruotas EE 2005metais ir vėliau, tai kodėl mes turime mokėti? Yra parašyta kokių dokumentų reikia, t.y. GALIOJANČIOS tech.apžiūros. Be abejonės, reikia turėti visam laikui. O jeigu nėra dokumento, tai tam laikotarpiui, reikia tada skaičiuoti taršą. Dėl kitų auto, t.y. N2,N3, M2,M3 tai privalomai t.b. pažymos. Bet tos pažymos irgi kainuoja, tai pagalvojus ir paskaičiavus, ar ne pigiau sumokėti taršą? Jeigu N2,N3,M2,M3 tai dar taikomi koregavimo koeficientai, tai ten mažėja mokestis, jeigu yra patvirtinantys EURO skaičių dokumentai. Man patvirtino , kad užtenka tik techninės apžiūros. Aišku, čia žodžiu. Užrašiau kada skambinau. Atsispausdinau tinklalapio 2016-01-18 dienos informaciją. Jeigu kažkas kitaip galvojate, tai prašom, atsiliepti