aš iš pat pradžių, kai surašinėjau pirkimus, tai pavadinau prekes taip: maisto prekės, alkoholiniai gėrimai, kiti gėrimai, ūkinės prekės, o man reikėjo susivesti kiekvieną prekę atskirai, tarkim: agurkai, pomidorai ir pan., taip?
o kaip jūs pardavinėsit? turėsit kasos aparatą? kasos aparate parduosit prekes -agurkus, duoną, pomidorus ir pan? ar pardavinėsit maisto prekes, gėrimus?
tai žinoma, kad maisto prekes, pas mus kasoj yra alkoholis, kitos prekės ir virtuvė...inventorizaciją mes atlikdavom kartą metų pabaigoje, bet skaičiuodavom viską atskirai, kiekvieną prekę, rašydavom ranka likučius..
tiksliai ir nežinodavom, juk mes neparduodam agurkų, o gaminam iš jų ir patiekalus parduodam..ankstesnis buhalteris neturėjo programos, todėl ranka viską rašydavo..aš nelabai suprantu, kaip man šioje programoje elgtis, kaip atsargas vestis...
Mes naudojam gamybą. Turim pasiskaičiavę kiek kokiai prekei pagaminti reikia kitų prekių. Per gamybą pasigaminam prekę ir ją parduodam.
Bet prekes pajamuojamės kiekvieną atskirai. Tada tiksliai žinom kokia yra kiekvienos pagamintos prekės savikaina. Parduodant žinom koks liko antkainis mums. Visos korespondencijos suvaikšto į vietas teisingai. Ir likučius galim skaičiuotis tiksliai iš programos
reikia pagalbos dėl ilgalaikio turto įvedimo. Žemei nėra skaičiuojamas nusidėvėjimas, tačiau rivilėje vedant IT grupę privaloma pasirinkti kokią nors nusidėvėjimo norma, galbūt reikia vesti per kitur?
Supratau, tačiau registruosiu įplauką nes NMA man perveda paramą, kadangi nma įvesta kaip tiekėjas pirkėjas man automatiškai atsiguls įrašai kaip skola tiekėjui, tačiau tai negrąžintina dotacija. Kaip pasielgti tokiu atvėju? ar reikia kurti atskira sąskaitų ryšį?