Sveiki, yra toks sprendimas: transporto vadybininkai dirba su Programa "Klevas" (spec.programa ekspedicijai), buhalterija su buhalterine programa. Kiti vadybininkai dirba su CRM. Susidaro viena sistema, kuria leidžia vadybininkams bendrauti tarpusavyje, "nelindant" į buhalteriją. taip pat yra kitų papildomų funkcijų, kaip priminimų siuntimas, automat.pasiūlymų generavimas...vienu žodžiu, jeigu sudomina - rašykit, paaiškinsiu smulkiau
Gerai, visis dirba su atskirom sistemom, kaip tuomet vadybininkui ar vadovui ivertinti reiso pelningumus, islaidas, gauti issamias ataskaitas?Arba kaip transporto vadybininkui reikia gauti reikiama informacija apie reikiama klienta (uzsakova)? Nejaugi reikia eiti per kiekviena sistema ir ziureti? Ar is atskiru sistemu lipdyti ataskaitas??? nsm
Suprantu turi viena bendra sistema skirta visai imones veiklai automatizuoti, kiekvienas dirba savo darba prisijunges prie sistemos ir jei reikia matai visa reikiama info
Viskas labai paprasta