Byla rašė:
"Pagalboje" visas reikalas aprašytas kuo smulkiausiai:
rašė: 4.4. Teisių vartotojams nustatymas
Programa turi galimybę sukurti keletą vartotojų su skirtingomis teisėmis (pvz. vartotoją, turintį teises tik kasos tvarkymui). Taip pat galima diferencijuoti vartotojų teises, priklausomai nuo to, iš kokio kompiuterio yra prisijungta prie duomenų bazės. Visos teisės yra nustatomos duomenų bazės lygyje, todėl protingai tvarkant vartotojų teises "kenkėjas" negalės prisijungti ir keisti duomenų net sužinojęs slaptažodžius.
Nerekomenduojama apskaitą vesti root vartotojo vardu ir teisėmis. Teisės vartotojams suteikiamos per Vartotojų administravimas dokumento formą:
1. Atveriame formą Vartotojų administravimas
Pagrindinė forma Bendras Vartotojų administravimas
2. Atvertoje formoje įvedame naują vartotoją ir nustatome jo teises;
Laukelyje Duomenų bazė pasirenkame įmonės, kurios vartotoją ketinate sukurti ir nustatyti jam teises, duomenų bazę.
Laukelyje Prisijungimo prie įmonės vardas įvedame naujo vartotojo vardą.
Laukeliuose Slaptažodis ir Pakartoti slaptažodį įvedame vartotojui suteikiamą slaptažodį.
Vartotojui leidžiama: skyrelyje varnelėmis pažymėdami langelius vartotojui suteikiame leidimus registruoti įvairius ūkinius faktus ar atlikti kitus darbus.
Laikelyje Leidžiama prisijungti iš atsiverenčio sąrašo galimos tokios parinktys: Tik iš šio kompiuterio, Iš bet kurio kompiuterio, Iš adresų srities ... Jeigu jūs dirbate ne tinkle, reikia pasirinkti - Tik iš šio kompiuterio.
Varnele pažymėjus langelį Administratoriaus teisės, vartotojui bus suteiktos administratoriaus teisės. Administratoriui suteikiama teisė įmonės duomenų bazėje atlikti visus veiksmus, tačiau jam neleidžiama naikinti duomenų bazės ir duoti serveriui bendro pobūdžio komandų.
3. Norėdami įvesti naują vartotoją su parinktomis teisėmis spaudžiame mygtuką Įvesti. Norėdami panaikinti anksčiau įvestą vartotoją - spaudžiame mygtuką Naikinti.
Ačiū labai už geras idėjas.
Bet ar jus bandėte tai padaryti?
Aš ir klausiau, jog sukūrus vartotoją ir suteikus jam tik faktūrų registravimą ir išrašymą (Be redagavimo. Viso uždėtos keturios varnelės.), automatiškai atsiranda varnelės ties visais bendro žurnalo punktais. Įėjus į programą naujo vartotojo vardu, neaktyvios tik TURTO APSKAITA ir DARBUOTOJAI skiltys. Skiltyje DUOMENYS aktyvūs visi laukai, o skiltyje DOKUMENTAI be "Sąskaitos-faktūros" taip pat aktyvūs "Banko sąskaita" ir "Užskaitos".
Ar tikrai kas nors bandėte suteikti vartotojui minimalias teises ir tai veikia?
Ačiū už mintis.