PVM sąskaitų faktūrų registras

Elyte Elyte 2865
2013-03-14 13:41 Elyte

Dorota1 rašė:
o būtina spausdinti registrus? aš tai ne spausdinu smile

O mokesčiai paprašo juos parodyti į svečius užsukę... smile
S
samantha 34
2013-03-14 13:43 samantha
na galima nebespausdinti, bet tada reikia pasirašyti e-parašu smile
Tininga Tininga 50021
2013-03-14 13:47 Tininga
Komentuoja VMI prie Finansų ministerijos Mokesčių teisės departamento Netiesioginių mokesčių skyriaus vyriausioji specialistė Kristina VITKAUSKAITĖ

Atsižvelgiant į mokesčių mokėtojams kylančius klausimus, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2004-12-15 įsakymu VA-188 (Žin., 2004, 182-6752) buvo priimtas inspekcijos viršininko 2004 m. balandžio 21 d. įsakymo Nr. VA-55 „Dėl pridėtinės vertės mokesčio sąskaitų faktūrų tvarkymo“ (Žin., 2004, Nr. 59-2102) pakeitimas.
– Pagal įsakymu VA-55 patvirtintą tvarką PVM mokėtojai turi tvarkyti gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrus, į kuriuos turi įtraukti įsakyme nustatytus PVM sąskaitų faktūrų duomenis. Registrai gali būti tvarkomi tokia forma, kuri yra patogi PVM mokėtojui (Excel, Word, ranka pildant tam tikslui skirtus žurnalus ir pan.) Šiame įsakyme taip pat nustatyta, kad mokesčių administratorius PVM mokėtojui gali duoti nurodymą teikti registrų duomenis. Gavęs nurodymą PVM mokėtojas nuo nurodymo įteikimo datos privalo pradėti pildyti gaunamų ir/ar išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registro duomenų pateikimo formą FR0671 ir/arba FR0672. Šios formos mokesčių administratoriui turi būti teikiamos nurodyme nustatytais terminais per nurodyme nustatytą laiką. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad formos FR0671 ir/arba FR0672 turi būti pradėtos pildyti ne anksčiau nei nuo nurodymo įteikimo datos, t. y. mokesčių administratorius neturi teisės reikalauti, kad forma FR0671 ir/arba FR0672 būtų pateikta už ankstesnį laikotarpį nei nuo nurodymo įteikimo dienos. Tačiau mokesčių administratorius turi teisę reikalauti pateikti PVM mokėtojo laisva forma tvarkomus PVM sąskaitų faktūrų registrus už praeitą laikotarpį.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 13:47 Dorota1

samantha rašė:
na galima nebespausdinti, bet tada reikia pasirašyti e-parašu smile

palaukit gal ka praleidau> smile

gi jos nereikia teikti VMI, tik tada kai paprašo
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 13:49 Dorota1

Elyte rašė:

Dorota1 rašė:
o būtina spausdinti registrus? aš tai ne spausdinu smile

O mokesčiai paprašo juos parodyti į svečius užsukę... smile

ar gi prašo? mus kai tikrino tai liepė pristatyti, atspausdinom ir nunešėm. bet šeip tai nespausdinu
S
samantha 34
2013-03-14 13:50 samantha
pacituosiu Tinigos žinutę aukščiau:
Pagal įsakymu VA-55 patvirtintą tvarką PVM mokėtojai turi tvarkyti gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrus, į kuriuos turi įtraukti įsakyme nustatytus PVM sąskaitų faktūrų duomenis. Registrai gali būti tvarkomi tokia forma, kuri yra patogi PVM mokėtojui (Excel, Word, ranka pildant tam tikslui skirtus žurnalus ir pan.) Šiame įsakyme taip pat nustatyta, kad mokesčių administratorius PVM mokėtojui gali duoti nurodymą teikti registrų duomenis. Gavęs nurodymą PVM mokėtojas nuo nurodymo įteikimo datos privalo pradėti pildyti gaunamų ir/ar išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registro duomenų pateikimo formą FR0671 ir/arba FR0672.
o registrai turi būti spausdinami kiekvieną mėnesį.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 13:52 Dorota1 2013-03-14 13-55

samantha rašė:
pacituosiu Tinigos žinutę aukščiau:


nu bet niekur neparšyta kad turi būti spasudinami kas mėn.
ar aš nematau smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 14:05 Dorota1
smile
Tininga Tininga 50021
2013-03-14 14:07 Tininga

Dorota1 rašė:
smile
Aš nespausdinu. Juk parašyta: PVM mokėtojui patogia forma. Jei jums patogi elektroninė excel forma, tai ir saugokite juos šitaip. smile
S
samantha 34
2013-03-14 14:08 samantha
žiūrint kokia tvarka yra Jūsų įmonėje, jei apskaitos registrai spausdinami rečiau kaip kas mėnesį, tai gal galite ir PVM sf registrą spausdinti rečiau, pvz už ketvirtį :) arba už metus- jei nedaug operacijų.
kadangi PVM sf yra apskaitos dokumentas, PVM sf registrų tvarkymui turėtų būti taikoma BAĮ reikalavimai (16 str)
bet kokiu atveju svarbu juos turėti jau išspausdintus atvykus tikrintojams
S
samantha 34
2013-03-14 14:10 samantha

Tininga rašė:

Dorota1 rašė:
smile
Aš nespausdinu. Juk parašyta: PVM mokėtojui patogia forma. Jei jums patogi elektroninė excel forma, tai ir saugokite juos šitaip. smile


na taip, tik nuo 2013 juos privalu pasirašyti ...
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 14:12 Dorota1

samantha rašė:

Tininga rašė:

Dorota1 rašė:
smile
Aš nespausdinu. Juk parašyta: PVM mokėtojui patogia forma. Jei jums patogi elektroninė excel forma, tai ir saugokite juos šitaip. smile


na taip, tik nuo 2013 juos privalu pasirašyti ...

kur tas pakeitimas gal galima nuoroda?
amadina22 amadina22 19757
2013-03-14 14:13 amadina22
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000122069

Kažką keičia, kodėl negalėtų ir nuorodos į tą pakeistą dokumentą čia pat įdėti.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 14:14 Dorota1

samantha rašė:
žiūrint kokia tvarka yra Jūsų įmonėje, jei apskaitos registrai spausdinami rečiau kaip kas mėnesį, tai gal galite ir PVM sf registrą spausdinti rečiau, pvz už ketvirtį :) arba už metus- jei nedaug operacijų.
kadangi PVM sf yra apskaitos dokumentas, PVM sf registrų tvarkymui turėtų būti taikoma BAĮ reikalavimai (16 str)
bet kokiu atveju svarbu juos turėti jau išspausdintus atvykus tikrintojams

o čia irgi nuo 2013? nes kiek mus tikrino niekad vietoj neprašė registrų, prašė pristatyti
S
samantha 34
2013-03-14 14:22 samantha
BAĮ 16 str 3 punkte nurodyta, kad :
Apskaitos registruose ūkinės operacijos ir ūkiniai įvykiai registruojami pagal apskaitos dokumentus chronologine, sistemine, chronologine-sistemine tvarka. Apskaitos registrą pasirašo jį sudaręs asmuo asmeniškai arba saugiu kvalifikuotu elektroniniu parašu.

ši straipsnio redakcija įsigaliojo 2013m.
mergaitės, ne mokesčių čia reikalavimai, o apskaitos ...kad nebūtų taip- nėra registro- netvarkinga apskaita.. juk visaip būna..ir FNTT apsilanko įmonėse- ko niekam nelinkiu
Dorota1 Dorota1 13533
2013-03-14 14:26 Dorota1

samantha rašė:
žiūrint kokia tvarka yra Jūsų įmonėje, jei apskaitos registrai spausdinami rečiau kaip kas mėnesį, tai gal galite ir PVM sf registrą spausdinti rečiau, pvz už ketvirtį :) arba už metus- jei nedaug operacijų.
kadangi PVM sf yra apskaitos dokumentas, PVM sf registrų tvarkymui turėtų būti taikoma BAĮ reikalavimai (16 str)
bet kokiu atveju svarbu juos turėti jau išspausdintus atvykus tikrintojams

9. Popierinės formos Gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registras, pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų metų kovo 1 d. turi būti susiuvamas (įrišamas), lapai sunumeruojami ir paskutiniame lape nurodomas lapų skaičius.
Kalendoriniams metams pasibaigus, kompiuterinės formos Gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registras turi būti laikomas (saugomas) kompiuterinėse laikmenose.
tas pats ir Išrašomiems
amadina22 amadina22 19757
2013-03-14 15:02 amadina22
Vasario 28 išrašiau 2 PVM sąskaitas, tarkim Nr.20 ir Nr.21, kovo 5 išrašiau PVM sąskaitą Nr. 22
20 ir 21 nepasirašė, nes genrangovas nusprendė nepasirašyti atliktų darbų aktų ir SF, pas mus tai įprastas dalykas, vieną objektą atidėjinėja nuo spalio mėnesio, kitaip tariant, čia aš negaliu nieko paveikti, ne mano kompetencija.

Išrašinėsiu sąskaitas toliau.

Kaip jūs darytumėte, ar kovo mėn. toliau išrašytumėte sąskaitas 20 , 21 numeriu, ar tik 23? Ar naudotumėte tuos praleistus numeris ar ne?

Pas mus tie nepasirašymai dažni atvejai, dažnai liepia pakeisti datas, numeris lieka toks pat, žodžiu, dažnai tas eiliškumas yra sugadinamas.

Kaip teisingiau elgtis?
W
Wyga 1334
2013-03-14 15:38 Wyga
Aš anuliuoju. Sąskaitas ne aš išrašinėju. Kai klientas nepasirašo, rašo kitam mėnesiui vėl naują, perrašinėja, numerių neseka. Nepanaudotus Nr. rašau kaip anuliuotas.
amadina22 amadina22 19757
2013-03-14 15:42 amadina22
Taip teisingai ir būtų
Bet pažiūriu kai kurių didelių parduotuvių sąskaitas tai pagal datas nėra to eiliškumo.
Man kažkaip nepatinka kai iškrinta daug numerių.
Dėkoju už atsakymą.
S
Sie_muska 143
2013-03-14 16:29 Sie_muska
REZIUME:

PVM sąskaitų faktūrų registrą reikia vesti.
Galima imonei patogia forma: excel, worde, popieriuje.
Pasibaigus kalendoriniams metams, popierinis variantas turi būti įrišamas o kompiuterinis variantas įrašomas į CD ir saugomas.
Geriausia spasudinti kas mėnesį (arba kaip įmonei patogiau).

Dar gal galite ką pridurti?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui