2008-01-28 11:41
grazinux
Sveiki,
Mes (viešoji įstaiga) savo veiklą vykdome namuose, dabar norėtume, kad mokesčiai būtų dalinami, pavyzdžiui 40 proc., tarp fizinių asmenų ir įstaigos. Bet nežinau kaip teisingai apskaityti ir ką surašyti reikėtų. Skambinau į mokesčius, sake užpildyti formą kur adresas pasikeitęs nurodomas, su savininku sudaryti sutartį ir tada savininkas turės išrašinėti sąskaitas, kiek už mokesčius bus. Bet man neaišku, o tai savininkas juk neturi tokios teisės išrašinėti sąskaitų, o jei turi, tai kaip tai atrodo, juk jis fizinias asmuo ir komerciniai veikla nesiverčia, tiesiog jis ir yra tos įstaigos direktorius ir dirba namuose, ir buhalterija tvarkoma namuose, daugiau dirbančių nėra. Gal Jums kyla gerų minčių? Ačiū